Eurobike 2019/nowości produktowe: Dzięki nowym modelom w segmencie rowerów elektrycznych, szutrowych i triathlonowych firma Storck Bicycles prezentuje swoje najnowsze osiągnięcia i dalszy rozwój na tegorocznych targach Eurobike. W całej gamie modeli celem jest imponowanie technologiami i lekką konstrukcją, dlatego nowe modele są wykonane wyłącznie z włókna węglowego.
Rowery Storck Enduro – e:drenic GTS i GTQ
Wraz z rowerami enduro e:drenic GTS i e:drenic GTQ zostaną zaprezentowane rowery E-MTB, które reprezentują moc i osiągi w terenie dzięki sprężynom o skoku 180 mm i napędom Shimano i TQ. Przy masie kompletnych kół od 19,7 kg (GTS) widać, jak poważnie traktuje się temat lekkiej konstrukcji.
Storck e:drenalin – rower all-mountain
Model roweru all-mountain Storck e:drenalin ze skokiem sprężyny 150 mm występuje w dwóch wariantach kolorystycznych i aktualnych napędach Shimano i Conti. Te motocykle koncentrują się przede wszystkim na osiągach i wszechstronnych możliwościach, aby zapewnić dużo radości z jazdy i najlepsze osiągi.
Storck nazwa: e2 – miejski rower elektryczny
Całkowicie nowy jest również name:e2, miejski e-rower o uniwersalnych zastosowaniach i opcjach konfiguracji do codziennego użytku. Łącznie z wyposażeniem ulicznym (bagażnik, błotniki, oświetlenie) karbonowy rower waży tylko 17 kg, a nie tylko 15 kg. Nazwa:e2 jest napędzana silnikiem Fazua.
Storck Aero3 i Grix
Wraz z Aero3 i GRIX, Storck Bicycles wprowadza kolejne nowe modele w sektorach triathlonu i szutrowych.
Storck Aero3 to zupełnie nowy projekt, skierowany do ambitnych triathlonistów. Dzięki pierwszorzędnej integracji systemów chcesz zapewnić najlepszą aerodynamikę przy jednoczesnym zachowaniu szerokiego zakresu opcji regulacji w celu zapewnienia indywidualnego dopasowania. Ważący zaledwie 8,5 kilograma Aero3 jest nie tylko niezwykle opływowy, ale także wyjątkowo lekki, szczególnie jak na rower triathlonowy.
W przypadku Grixa chcieli opracować wszechstronny rower do użytku na szutrze. Ten rower szutrowy został po raz pierwszy zaprezentowany na targach Eurobike 2019. Grix imponuje swoimi możliwościami terenowymi i może być uniwersalnie konfigurowany zgodnie z wymaganiami. Dzięki dużej szerokości opon, zapewniającej większy komfort, bezpieczeństwo i radość z jazdy, spełnia wszystkie wymagania nowoczesnego roweru szutrowego. Najlepsza wersja jest wyposażona w przerzutki Sram Force/XX1 AXS i koła z włókna węglowego i waży zaledwie 8,3 kg.
Schreibe einen Kommentar