Nowości produktowe: Wraz z nową maszyną BMC Roadmachine, klasyk wytrzymałościowy szwajcarskiego producenta premium wkracza w trzecią generację. Od dwunastu lat Endurance producenta oznacza funkcjonalność i doskonałą kompatybilność z różnymi możliwymi zastosowaniami. Nowe modele Endurance zostały całkowicie przemyślane i nie tylko mają więcej funkcji, ale także oferują rzeczywiste korzyści w zakresie wydajności, z których mogą korzystać wszyscy kierowcy.
Dwanaście lat temu szwajcarski producent BMC przedstawił Granfondo, rower, który szczególnie charakteryzował się udanym połączeniem elastyczności i wydajności, i sprawdził się w wymagających wyścigach na bruku. To był sygnał startowy dla współczesnych modeli wytrzymałościowych. Cztery lata później wprowadzono BMC Roadmachine, a w 2020 roku wypuszczono drugą generację. Po czterech latach prac rozwojowych nowy BMC Roadmachine chce po raz kolejny na nowo zdefiniować standard rowerów wytrzymałościowych.
Nowa maszyna drogowa BMC
Nowy BMC Roadmachine jest wyposażony w całkowicie przeprojektowaną ramę opartą na sprawdzonej filozofii Roadmachine w połączeniu z nowymi funkcjami, takimi jak większy prześwit na opony, większy komfort i wiele więcej. W zależności od konfiguracji nowa maszyna szosowa zapewnia szybkie przyspieszenie, kontrolowaną elastyczność i reaktywne prowadzenie lub opcję montażu opon szutrowych o szerokości 40 mm, co czyni ją naprawdę wszechstronnym rowerem.
Z technicznego punktu widzenia poprawiona rama posiada wiele cech charakterystycznych dla BMC, w tym technologię Endurance TCC (Tuned Compliance Concept) zapewniającą wymaganą podatność pionową, sztycę w kształcie litery D, ICS (Integrated Cockpit System).
Chcieli także znaleźć sposób na zamontowanie większych opon bez zmiany całego rozstawu osi roweru, a także dodanie do ramy miejsca do przechowywania i oświetlenia bez pogarszania obsługi. Zmieniono położenie suportu, a rurę podsiodłową i sztycę siodełka zwiększono elastyczność.
W ramie Roadmachine wprowadzono dalsze ulepszenia, aby umożliwić wygodniejszą pozycję siedzącą i jednocześnie elastyczną regulację. Inne drobne poprawki mające na celu utrzymanie znanego prowadzenia obejmują dolny wspornik dolny o średnicy 5 mm i zachowanie luźnego kąta główki ramy, a co za tym idzie, oryginalnego kółka, przywracając formułę wytrzymałości.
„Nasza maszyna szosowa Gen1 wywarła ogromny wpływ na wygląd nowoczesnych motocykli wyścigowych i była pierwszym na rynku rowerem ze zintegrowanym prowadzeniem linek. Dzięki naszej najnowszej generacji nadal pozostajemy w czołówce innowacji – rodziny rowerów, które równoważą ważne funkcje z doskonałymi osiągami i oferują czysty wygląd charakteryzujący BMC.” – Stefan Christ, dyrektor ds. badań i rozwoju w BMC
Modele w skrócie
Rodzina Roadmachine 2024 oferuje odpowiedni rower dla każdego rowerzysty. Od topowego modelu Roadmachine 01 po Roadmachine dla każdego, a także Roadmachine 01 X i Roadmachine X, które nadają się również do żwiru. Maszyna drogowa 01 AMP i maszyna drogowa 01 AMP
Maszyna drogowa 01
Roadmachine 01 TWO – 12.999 2 euro (Shimano Dura-Ace DiXNUMX)
Roadmachine 01 THREE – 8.499 euro (SRAM Force eTap AXS)
Roadmachine 01 FOUR – 7.999 euro (Shimano Ultegra Di2)
Maszyna drogowa BMC
Roadmachine TWO – 5.499 euro (Shimano Ultegra Di2)
Roadmachine FOUR – 4.199 euro (Shimano 105 Di2)
Roadmachine FIVE – 3.199 euro (Shimano 105)
Maszyna drogowa 01
Roadmachine 01 X ONE – 7.999 euro (SRAM Force XPLR eTap AXS 1×12)
Maszyna drogowa X
Roadmachine X TWO – 4.799 euro (SRAM Rival XPLR eTap AXS 1×12)
Roadmachine X THREE – 4.299 euro (SRAM Apex XPLR eTap AXS 1×12)
Maszyna drogowa BMC 01 AMP
Roadmachine 01 AMP ONE – 8.999 euro (Shimano Ultegra Di2) jednostka napędowa TQ-HPR50 + akumulator TQ 360 Wh
Roadmachine 01 AMP TWO – 7.999 euro (Shimano GRX Di2) jednostka napędowa TQ-HPR50 + akumulator TQ 360 Wh
Roadmachine 01 AMP THREE – 7.999 euro (Shimano 105 Di2) Jednostka napędowa TQ-HPR50 + akumulator TQ 360 Wh
Roadmachine 01 AMP X ONE – 8.999 euro (SRAM Force XPLR eTap AXS) Jednostka napędowa TQ-HPR50 + akumulator TQ 360 Wh
Schreibe einen Kommentar