Innowacje Bulls 2024: W Bulls wszystko zawsze kręciło się wokół rowerów górskich. Największą część gamy modeli stanowią pojazdy terenowe, ale jest wystarczająco dużo miejsca na sportowe rowery trekkingowe, rowery szutrowe i rowery dziecięce - teraz także z silnikiem. Skoro o tym mowa – oczywiście mieszkańcy Kolonii również w coraz większym stopniu polegają na rowerach elektrycznych. Nic dziwnego, gdyż organiczne rowery górskie są obecnie raczej wyjątkiem niż regułą, nie mówiąc już o rowerach codziennych i trekkingowych. I tak innowacje Bulls na rok 2024 będą miały zastosowanie przede wszystkim w segmencie E.
Nowe rowery elektryczne Bull na rok 2024
Bulls Vuca EVO AM 2: Wysokiej klasy w pełni wyposażony w zespół silnik-skrzynia biegów
W roku modelowym 2024 wprowadzono wiele innowacji. Najważniejszym wydarzeniem targów Eurobike 2023 był MGU firmy Pinion, specjalisty od skrzyń biegów. Skrót ten oznacza „Motor Gearbox Unit”, a firma Bulls była „wczesnym użytkownikiem” najnowocześniejszej technologii. Połączenie przekładni suportu i silnika wspomagającego to nowość Bulls Vuca EVO NA 2. miejscu co można podziwiać: jako rower all-mountain odpowiedni do jazdy w trudnym terenie, model z włókna węglowego ma skok zawieszenia 150 mm z przodu i z tyłu.

Nowo zaprojektowany tylny wahacz został specjalnie dostosowany do silnika suportu, co zapewnia w pełni ogromne korzyści: w przeciwieństwie do roweru z przerzutkami, kąt natarcia łańcucha nie zmienia się, dzięki czemu wpływ sił napędowych na zawieszenie można rozwiązać znacznie precyzyjniej. W każdym razie Vuca nie ma już łańcucha, lecz pasek zębaty - idealny pod względem niskich kosztów konserwacji, podobnie jak cała skrzynia biegów, która oferuje niezwykle duży zakres przełożeń dzięki dwunastu elektronicznie sterowanym biegom. Przy momencie obrotowym 85 Nm silnik Pinion charakteryzuje się dużym momentem obrotowym; Zintegrowany akumulator 720 Wh zapewnia także żądnym przygód rowerzystom górskim wystarczający zasięg na epickie wycieczki.
Bulls Vuca EVO FSX 1: pełen komfort codziennego użytku dzięki Pinion MGU
Z Vuca EVO FSX 1 Bulls pokazuje, że Pinion MGU można zamontować na czymś więcej niż tylko na rowerze górskim. Dzięki aluminiowej ramie głównej i nieco prostszej konstrukcji tylnej rower ten jest niezwykle wygodnym rowerem turystycznym i codziennym o dużym napędzie, który zachwyca maksymalną trwałością i niskimi kosztami konserwacji. Skok zawieszenia 120 mm z przodu i z tyłu jest więcej niż wystarczający do zamierzonych zastosowań FSX, a dwanaście biegów to prawie za dużo. Opuszczana sztyca podsiodłowa zapewnia wygodne wsiadanie i zsiadanie; Solidny bagażnik tylny i jasny reflektor przedni sprawdzają się również podczas jazdy na rowerze dojazdowym. Ten model Pinion jest również wyposażony w akumulator 720 Wh o dużym zasięgu i elektroniczne sterowanie zmianą biegów, w tym w pełni automatyczne funkcje, które zapewniają doskonały komfort w codziennym życiu.

Bulls Sonic EVO AM SX 2: Superlekki karbonowy rower z nowym silnikiem Bosch
Jednym z największych trendów w dziedzinie zelektryfikowanych rowerów górskich jest „Light E-MTB”: rowery, które oferują bardziej naturalne zachowanie podczas jazdy przy niskiej wadze i słabszym wsparciu silnika, dzięki czemu są atrakcyjne dla wszystkich, którzy wywodzą się z „bio-roweru ” i nie mają swoich zalet, które chcesz przegapić. Bosch wychodzi naprzeciw temu trendowi, wprowadzając silnik SX: jednostka wprowadzona latem jest o około 900 gramów lżejsza od Bosch Performance CX i charakteryzuje się znacznie niższym momentem obrotowym wynoszącym 55 Nm, a także niższą mocą maksymalną. Jednak przy sportowej, wysokiej kadencji kompaktowy silnik mocno naciska, zwłaszcza jeśli rower taki jest Sonic EVO AM SX2 waży niecałe 19 kilogramów. W pełni karbonowy z tylnym trójkątem z czterema przegubami i skokiem 140/130 mm jest niezwykle poręczny i lekki. Biorąc pod uwagę płynną pracę silnika, napęd można wykorzystać w bardzo celowy sposób i nie trzeba go ciągle pchać – można więc dobrze dogadać się z akumulatorem 400 Wh. 29-calowy rower jest dobrze wyposażony w elektroniczne dwunastobiegowe przerzutki; Koła systemu Mavic, opuszczana sztyca i górne części, takie jak kierownica z włókna węglowego, czynią Sonic Evo jeszcze bardziej atrakcyjnym.
Bulls Sonic EVO SX 2: superlekki, wysokiej klasy hardtail
Nowy hardtail waży zaledwie 17 kilogramów Sonic EVO SX2 Zdaniem producenta Bulls – to bardzo mało jak na e-MTB ze wsparciem napędu dynamicznego Bosch SX. Oprócz kompaktowego, sportowego silnika, który podoba się kierowcom, za niską masę odpowiada również karbonowa rama; Dzięki lekkiemu RockShox SID i elektronicznemu obwodowi SRAM, kompletny zestaw jest bardzo wysokiej jakości. We wszystkich swoich cechach nowy Bulls jest praktycznie bio-MTB ze wspomaganiem silnika, chociaż nie zawsze jest to od tego zależne. Nawet bez wsparcia Sonic może się lekko toczyć po przekroczeniu 25 km/h – dlatego silnik Bosch wystarczy włączyć tylko wtedy, gdy naprawdę go potrzebujesz. Dostrojony do wysokiej kadencji, przy odpowiednim stylu jazdy pcha bardziej dynamicznie, niż sugerowałby jego moment obrotowy wynoszący 55 Nm.
Bulls Sonic EVO AM 3 ABS 29/27,5: All-mountain w pełni z asystentem hamulca
Mocny rower all-mountain ze skokiem zawieszenia 150 mm z przodu i z tyłu z innowacyjną ramą z włókna węglowego jest dostępny w nowej wersji: Bulls po raz pierwszy w MTB zastosował w tym modelu system ABS Bosch Bosch oraz wyjątkowo bezpieczne hamulce tam też się sprawdzili. Na sypkiej nawierzchni czujniki niezawodnie zapobiegają blokowaniu przedniego koła, co jest pomocne w wielu sytuacjach na drodze.

To znaczy jako rower MTB o pełnej mocy Sonic EVO AM 3 ABS 29/27,5 wyposażony w Bosch CX, z najmniejszym rozmiarem ramy opartym na akumulatorze 625 Wh, wszystkie pozostałe na akumulatorze 750. Dzięki dwunastobiegowej dźwigni zmiany biegów Shimano, opuszczanej sztycy i otworom na oświetlenie zasilane z głównego akumulatora, rower elektryczny jest dobrze przemyślany i wyposażony w wysokim standardzie. Mieszanka rozmiarów kół łączy w sobie optymalną przyczepność z bezpieczną stabilnością na prostych, co zapewnia doskonałe właściwości jezdne pod górę i z góry.
Bulls Copperhead EVO ABS 29: Mocny silnik i bezpieczne hamulce
Jako wszechstronny i bezproblemowy hardtail Bulls będzie dostarczać aluminiowy model późnym latem 2024 r. Miedziana główka EVO ABS 29 z widelcem z zawieszeniem pneumatycznym o skoku 120 mm i jedenastobiegową przerzutką. Twentyniner z bezpieczną stabilnością na prostych i tłumiącymi wibracje oponami 66 mm jest dostosowany do maksymalnego bezpieczeństwa jazdy dzięki układowi przeciwblokującemu Bosch. Na luźnej nawierzchni rower można bezpiecznie wyhamować nawet przy dużych prędkościach, co sprawia, że Copperhead nadaje się także dla mniej doświadczonych rowerzystów, którzy chcą np. odbywać wycieczki na dużych wysokościach po leśnych ścieżkach. ABS wspiera Cię także podczas zwalniania na szybkich zakrętach oraz podczas hamowania na prostej drodze. Bosch Performance CX ma na pokładzie silnik o wysokim momencie obrotowym, który można połączyć z trzema akumulatorami o różnych rozmiarach i jest sterowany za pomocą kompaktowej jednostki „Bosch Purion 200”, która łączy w sobie przyciski i wyświetlacz elegancko i oszczędzając miejsce na uchwycie kierownicy.
Bulls E-Stream EVO 1 27,5: Terenówka z wygodną ramą
Wszechstronny pojazd ma zasięg i moc silnika Bulls E-Stream EVO 1 27,5 na pierwszym planie, który jako hardtail typu low-entry oferuje zauważalne korzyści w prowadzeniu. Bateria systemu Brose dostępna jest w trzech wersjach o pojemności aż 925 watogodzin – prawie kilowata i gwarancji wytrzymałości na długich dystansach na wielu metrach wysokości. E-Stream jest idealny jako rower turystyczny MTB. Napęd o wysokim momencie obrotowym oferuje również zalety w tym obszarze zastosowań - może również popychać jeźdźców o mniejszej sile łydek pod najbardziej strome wzniesienia. W razie potrzeby moment obrotowy silnika można zwiększyć do imponujących 95 Nm – więcej nie można. Dzięki widelcowi z amortyzacją pneumatyczną o skoku 120 mm i oponom 27,5 cala Bulls oferuje najnowszą technologię MTB; Dziesięciobiegowa dźwignia zmiany biegów jest bardzo szeroka i obejmuje 11–48 zębów. Dzięki adapterowi do smartfona na wsporniku i interfejsom do oświetlenia zasilanego z akumulatora napędowego, rower elektryczny jest wyposażony w praktyczne detale.
Bulls Grinder EVO: sportowy rower elektryczny na szutr
„Light Assist” – tak Bulls nazywa swoją młodą kategorię rowerów elektrycznych z tylnym silnikiem Bafang. Termin ten oznacza modele, które plasują się pomiędzy rowerami elektrycznymi a rowerami organicznymi, czasem bez napędu, czasem ze wsparciem. Rower elektryczny na szutr Młynek Bulls EVO jest tego dobrym przykładem: silnika można używać tylko na wzniesieniach, gdzie – aktywowany wysoką kadencją – zapewnia zauważalny dodatkowy ciąg. Poza tym silnik w piaście błyszczy, ponieważ działa praktycznie bez tarcia, dzięki czemu rower sportowy, który waży nieco ponad 17 kilogramów, można prowadzić prawie jak konwencjonalnym rowerem szutrowym.

Interesujący jest również akumulator umieszczony w stosunkowo smukłej dolnej rurze i mieszczący aż 520 Wh. Oznacza to, że można odbywać bardzo długie wycieczki, jeśli silnik jest używany zgodnie z opisem; To sprawia, że Grinder EVO jest interesujący na przykład podczas wycieczek rowerowych. Ale Bulls można również przerobić do codziennego użytku, co jest wtedy interesujące dla osób dojeżdżających do pracy ze sportem. Można nimi doposażyć światła zasilane z akumulatora napędowego i oczywiście zamontować tylny bagażnik i błotniki. Jedenastobiegowe przerzutki Shimano, lekki widelec z włókna węglowego i szybkie, solidne opony szutrowe firmy Schwalbe dopełniają tego wszechstronnego roweru, który zapewnia mnóstwo frajdy z jazdy w sporcie i życiu codziennym.
Bulls Urban EVO 3: Lekki rower do codziennego użytku z silnikiem wspomagającym
Marka Kolonia prezentuje elegancki, sportowy „lekki e-rower”. Miejskie EVO 3 zanim. W superlekkim rowerze codziennym i turystycznym silnik tak naprawdę służy jedynie jako wsparcie przy wietrze przeciwnym i pod górę – jeśli chcesz, możesz go wyłączyć i jechać dalej, wykorzystując samą siłę mięśni, bez kompaktowego napędu na tylne koła, który stawiałby jakikolwiek opór podczas jazdy . Kiedy tego potrzebujesz, silnik Bafang zapewnia mocny ciąg, szczególnie przy wyższej kadencji. Bateria 520 Wh umożliwia długie interwały ładowania; Mały moduł sterujący jest dyskretnie umieszczony na górnej rurze.
Wizualną atrakcją Bulla jest przyjemnie ukształtowany wspornik kierownicy, pomalowany w tym samym kolorze co rama. Stabilne opony szutrowe firmy Schwalbe, które łączą w sobie łatwość prowadzenia z dużą przyczepnością nawet na mokrej nawierzchni, a także jasny przedni reflektor o mocy 100 luksów, są doskonale dostosowane do codziennego użytku. Wąski bagażnik tylny jest dopasowany do kieszeni bocznych i posiada eleganckie tylne światło. Jedenastobiegowa przerzutka z przełożeniami 11-51 jest dobrze dostosowana do obszaru zastosowania, np. silnika - dzięki czemu można jeździć również na stromych odcinkach z lekkim pedałem.
Nowe rowery Bulls 2024
Bulls Tokee Disc EVO 24: E-MTB dla młodych rowerzystów
Młodzi rowerzyści górscy pokochają ten rower Bulls: firma z Kolonii oferuje go dla chłopców i dziewcząt o wzroście od 120 do 145 cm Tokee Disc EVO 24 lekki, sportowy i przyjazny dzieciom E-MTB z tylnym silnikiem Bafang, który zapewnia potężną moc w terenie i umożliwia na przykład wycieczki rowerowe z rodzicami. Dzięki zintegrowanemu akumulatorowi 260 Wh możliwe są dłuższe wycieczki, biorąc pod uwagę niską wagę kierowcy; Jeśli wolisz zjeżdżać w dół, możesz oczywiście użyć silnika, aby „przenieść się” z powrotem na początek szlaku.
Widelec 80 mm dobrze wpasowuje się w tę koncepcję; Przerzutki siedmiobiegowe są oczywiście rozmieszczone dość blisko siebie, a mechaniczne hamulce tarczowe powinny być regularnie sprawdzane przez uczniów, ponieważ nie regulują się automatycznie. Ciekawostką w codziennym użytkowaniu jest możliwość doposażenia w specjalne lampki MonkeyLink, które zasilane są z akumulatora napędowego.
Bulls Black Adder RS: Superlekki hardtail wyścigowy
Ważąca zaledwie 900 gramów rama z włókna węglowego Czarny dodatek RS Idealny do budowy superlekkiego hardtaila wyścigowego. Według producenta zaawansowana rama, smukła i elegancka z wewnętrznymi linkami, łączy w sobie sztywność boczną z komfortem jazdy i dlatego idealnie nadaje się do szybkiego przełajowania. Pasuje również lekki RockShox SID ze skokiem 100 mm i zdalną blokadą na kierownicy. Szybka kombinacja opon Schwalbe Racing Ray z przodu i Racing Ralph z tyłu może być montowana bezdętkowo na kołach systemu Mavic, a wraz z kompletnym Shimano XT zamontowana jest sprawdzona grupa komponentów, której dwunastobiegowa zębatka 10-51 zapewnia odpowiedni sprzęt na każdy teren.

Bulls Trail Grinder: Niedrogi rower szutrowy z dużymi możliwościami terenowymi
Nowy aluminiowy rower szutrowy zapewnia zabawę w terenie za agresywną cenę Szlifierka szlaków od Byków. Dzięki nowoczesnej geometrii szlakowej swojego siostrzanego modelu Machete, Bulls jest wszechstronny i poręczny w każdym terenie; Widelec z amortyzacją pneumatyczną Suntour o skoku 40 mm rozszerza zakres zastosowania na blokowe ścieżki i przejścia po korzeniach oraz pozwala na znacznie bardziej dynamiczne tempo na trudnych trasach.

Jedna z głównych atrakcji Szlifierka szlaków A nowy Shimano GRX z dwunastoma biegami i imponującym zakresem przełożeń 450% dzięki zębatce 10-45 robi szczególne wrażenie, biorąc pod uwagę niską cenę. Bardzo dobrym wyborem jest także przyczepny, łatwo toczący się Schwalbe G-One Bite o szerokości 45 mm, który można zamontować bezdętkowo na obręczach Bulla. Bulls Trail Grinder to bardzo dobry wybór jako rower szutrowy na trudny teren lub jako rower typu bikepacking. Przy dobrych 11,5 kg nie jest oczywiście zbyt lekki - zauważalna jest tu aluminiowa rama i amortyzowany widelec.