Sigma Infinity w teście: Przyjrzeliśmy się bliżej małej i lekkiej tylnej lampie LED na akumulator firmy Sigma i prezentujemy tutaj nasze wrażenia z testów.
Od samego początku zauważyliśmy Sigmę Infinity ze względu na jej mały, kompaktowy kształt i niską wagę. Za cenę poniżej 20 euro wszystko jest wysokiej jakości. Uderzający jest duży przycisk włączania/wyłączania znajdujący się na górze lampy, co sprawia, że jest ona bardzo łatwa w użyciu.
Fakty i liczby
waga z uchwytem | 24,30 gramów |
Czas świecenia maks. | 16 Stunden |
Widoczność strony | Stopień 240 |
Zatwierdzono StVZO | Ja |
stop | nie |
czas ładowania | 2,2 Stunden |
Cena detaliczna | 29,95 Euro |
Nasze wrażenie testowe Sigmy Infinity
pakowanie i montaż
Sigma Infinity jest dostarczana w całkowicie pozbawionym plastiku, średniej wielkości kartonowym opakowaniu zawierającym kabel micro-USB do ładowania tylnego światła. Montaż lampki na sztycy podsiodłowej jest bardzo łatwy dzięki dołączonemu gumowemu paskowi. Gumowa podkładka znajdująca się z tyłu lampy pozytywnie wpływa na pewność trzymania. Niewielka gradacja gumowego paska jest bardzo korzystna, dzięki czemu lampę można dopasować do wielu różnych rozmiarów sztycy.
Działanie i żywotność baterii
Obsługa Sigma Infinity jest bardzo prosta, ponieważ dostępny jest tylko jeden tryb światła ciągłego. Można je włączać i wyłączać za pomocą dużego, płynnie działającego przycisku na górze tylnego światła. Żywotność baterii jest bardzo długa i sięga 16 godzin, co czyni ją najdłuższą w całej naszej serii testów. Wskaźnik LED na górze pokazuje poziom naładowania baterii tylnego światła: 100-71% nie świeci, 70-11% zielone światło, 10-0% czerwone światło. Jeżeli dioda LED wskaźnika zaświeci się na czerwono, lampę należy natychmiast naładować. Za pomocą dołączonego kabla micro USB ładowanie trwa nieco ponad 2 godziny.
Przy wadze 24,30 gramów łącznie z uchwytem, Sigma Infinity jest bardzo lekka i kompaktowa. Widoczność boczna wynosząca 240 stopni zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Za cenę 19,95 euro naprawdę polecamy to tylne światło.
WEB: sigmasports.com
Co jest dozwolone, co się liczy?: Tylne światła akumulatorowe
Tylne światła zasilane akumulatorowo: jeśli chodzi o oświetlenie, rowerzyści korzystają dziś z nieskomplikowanych zasad i wysokiej jakości technologii. Jednak nie zaszkodzi wiedzieć, czego wymaga StVZO – oto krótki przegląd. Na nowej wersji przepisów prawnych dotyczących oświetlenia rowerowego, wprowadzonej w czerwcu 2017 r., szczególnie skorzystali rowerzyści: zniesiono obowiązek posiadania świateł zasilanych bateryjnie; Obecnie z rowerów można korzystać jedynie „w […]
Schreibe einen Kommentar