Lupin C14 Mag w teście: Bardzo wysokiej jakości tylne światło LED firmy Lupin z uchwytem magnetycznym może być wyposażone w światło hamowania i czujnik światła. W naszym szczegółowym teście możesz dowiedzieć się, jak spisał się akumulatorowy tylny reflektor tutaj.
Zgodna z StVZO tylna lampa firmy Lupin od pierwszego dotknięcia jest bardzo wysokiej jakości. Aluminiowa obudowa sprawia, że jest bardzo wytrzymały i wodoodporny, ale oczywiście przy wadze około 75 gramów jest znacznie cięższy niż większość inne tylne światła w naszym teście. Oczywiście wysokiej jakości tylne światła zasilane akumulatorowo wyróżniają się dodatkowymi funkcjami bezpieczeństwa; Funkcja świateł stop wykrywa nagłe hamowanie i powoduje, że lampka zapala się na krótko jaśniej, a następnie powraca do pierwotnego poziomu światła. Dodatkowo w Lupine C14 Mag zamontowany jest także czujnik światła. Czujnik jasności skanuje światło otoczenia i aktywuje tylne światło, gdy tylko zrobi się zbyt ciemno. Należy pamiętać, że w tym celu C14 Mag musi być włączony. Wyłączenie sterowane czujnikiem następuje z opóźnieniem ok. 20 sekund przy zmianie z ciemności na jasność.
Fakty i liczby
waga z uchwytem | 74,25 gramów |
Czas świecenia maks. | 22 Stunden |
Czas świecenia min. | 14:30 godzin |
Jasność maks. | 45 Lumen |
Widoczność strony | Stopień 240 |
Zatwierdzono StVZO | Ja |
Światło czujnika automatycznego | Ja |
stop | Ja |
czas ładowania | 3 Stunden |
Cena detaliczna | 95, - Euro |
Nasze wrażenie testowe Lupine C14 Mag
pakowanie i montaż
Lupin C14 jest dostarczany w małym, solidnym kartonowym opakowaniu, co nam się podoba, ponieważ lampę można łatwo włożyć z powrotem do pudełka nawet po rozpakowaniu. Bardzo praktyczny podczas przechowywania i podróży, a także przyjazny dla środowiska, ponieważ nie zawiera plastiku.
Jeśli chodzi o montaż C14 Mag, Lupin oferuje dwie różne opcje. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych testowanych tylnych świateł, C14 Mag można przymocować do sztycy podsiodłowej za pomocą gumki. Gumkę można dostosować do różnych rozmiarów sztycy w trzech etapach. Dodatkowo lampę można również solidnie przymocować do ramy siodełka za pomocą dwóch śrub i zazwyczaj jest ona nieco wyższa niż przy montażu na sztycy podsiodłowej. Cechą szczególną Lupine C14 Mag z obydwoma opcjami montażu jest to, że lampę można wyjąć z uchwytu i przymocować do uchwytu za pomocą mocnego i bardzo stabilnego systemu magnesów. Jest to szczególnie przydatne podczas ładowania, ponieważ uchwyt wystarczy zamontować tylko raz. Dodatkowo możesz łatwo zabrać ze sobą tylną lampę, gdy zatrzymujesz się na dłuższy czas i w ten sposób zabezpieczyć ją przed zwykłą kradzieżą.
Działanie i żywotność baterii
Obsługa jest nadal bardzo prosta za pomocą jednego przycisku.Zmiana ustawień wymaga krótkiego czasu na przeczytanie, ale jest opisana prosto i pięknie w instrukcji obsługi. Lampę można włączyć podwójnym kliknięciem pojedynczego przycisku i wyłączyć ponownie długim naciśnięciem przycisku. Krótkie naciśnięcie przycisku, gdy lampa jest włączona, umożliwia na przykład włączenie lub wyłączenie czujnika światła lub światła hamowania. Możesz także zmienić jasność światła ciągłego w ustawieniach lub zresetować lampę do ustawień fabrycznych.
Bateria ma bardzo dużą pojemność i wytrzymuje do 14:30 godzin w trybie ciągłego świecenia – najwyższa wartość w naszej serii testowej! Dioda LED stanu stopniowo pokazuje, jaka jest jeszcze pojemność akumulatora. Zielone świecenie oznacza ponad 75%, zielone miganie oznacza pomiędzy 51-75%. Przy poziomie poniżej 50% dioda LED stanu świeci na czerwono, a po osiągnięciu poziomu poniżej 25% miga na czerwono. Ładowanie za pomocą dołączonego magnetycznego kabla ładującego trwa około 3 godzin. Dioda LED stanu ponownie zaświeci się na zielono, gdy akumulator będzie w pełni naładowany. Podczas ładowania dioda LED świeci się na czerwono.
Dzięki stabilnej konstrukcji i uchwytowi magnetycznemu Lupin C14 Mag jest znacznie cięższy i waży 74,25 grama niż inne tylne światła w naszym teście, ale dodatkowa waga pokazuje przede wszystkim wyższą jakość tej lampy. Widoczność boczna jest bardzo wysoka i wynosi 240 stopni, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Przy cenie 95 euro Lupin C14 Mag jest droższy niż inne tylne światła, ale uważamy, że cena jest zdecydowanie uzasadniona. Dzięki światłu hamowania, czujnikowi światła, uchwytowi magnetycznemu i bardzo długiej żywotności akumulatora otrzymujesz naprawdę najwyższej klasy lampę tylną zasilaną akumulatorowo.
Co jest dozwolone, co się liczy?: Tylne światła akumulatorowe
Tylne światła zasilane akumulatorowo: jeśli chodzi o oświetlenie, rowerzyści korzystają dziś z nieskomplikowanych zasad i wysokiej jakości technologii. Jednak nie zaszkodzi wiedzieć, czego wymaga StVZO – oto krótki przegląd. Na nowej wersji przepisów prawnych dotyczących oświetlenia rowerowego, wprowadzonej w czerwcu 2017 r., szczególnie skorzystali rowerzyści: zniesiono obowiązek posiadania świateł zasilanych bateryjnie; Obecnie z rowerów można korzystać jedynie „w […]
Schreibe einen Kommentar