Nowości produktowe: Dzięki nowo opracowanemu systemowi „Future Shock”, nowy Specialized Diverge STR stara się teraz realizować swoje motto „Gładsze znaczy szybsze” również z tyłu. Czy nietypowy model to nowy typ gravela?
System Future Shock firmy Specialized jest już dobrze znany i jest obecnie stosowany nie tylko w modelach terenowych, ale można go również znaleźć w prawie całej gamie produktów amerykańskiego producenta. Pierwotnie Future Shock został opracowany, aby wygrywać wyścigi uliczne na bruku. To wszystko jest dobre na drodze, ale regulowany skok przedniego koła o 20 mm ma co najmniej taki sam sens w terenie. Ponieważ możliwość skorzystania z kilkucentymetrowego skoku bez utraty szybkości, kontroli i precyzji jest na wagę złota, szczególnie na szutrze.
Specialized Diverge STR — Pełny szok przyszłości
Jednak w nowym Specialized Diverge STR technologia Future Shock została ponownie zastosowana z przodu, ale także przeniosła całą koncepcję na tył motocykla, opracowując w ten sposób pierwszy Gravel-Fully, który ma sprężynowy skok z 20 mm z przodu i 30 mm z tyłu, dzięki czemu jazda po wzniesieniach i dolinach jest jeszcze przyjemniejsza. Nadal polegają na fakcie, że skok zawieszenia zaczyna się dopiero od kierowcy, a nie od ramy, co oznacza, że traci się mniej energii i prędkości. Ponadto system Future Shock oferuje wyjątkowo lekką konfigurację w porównaniu do konwencjonalnych, pełnych rozwiązań. System sprężyn jest w pełni regulowany zarówno z przodu, jak iz tyłu i można go indywidualnie dopasować do wagi, wzrostu lub stylu jazdy kierowcy.
Jak działa Future Shock na tył? System składa się z dobrze widocznego amortyzatora oraz ukrytej w rurze podsiodłowej wkładki o nazwie „Frame Post”, która dostępna jest w dziewięciu różnych stopniach twardości. Z kolei sztyca ramy mieści sztycę, która nie jest dedykowanym komponentem. Fame Post kompensuje nierówności na drodze z tylnego koła ruchem do tyłu/w dół, przy czym system oferuje do 30 mm skoku. Regulowany amortyzator w górnej rurze zapewnia kontrolę ruchu, dzięki czemu kolarz nie zostanie katapultowany do przodu na przykład w wyniku zbyt szybkiego odbicia.
Specialized Diverge STR - Znacznie większy komfort, niewiele większa waga
Dzięki karbonowej ramie S-Works Diverge STR Fact 11r, Diverge STR jest według producenta „najbardziej sprawnym rowerem z kierownicą”, jaki kiedykolwiek powstał. Rama, która jest tylko o 100 gramów cięższa od „zwykłego” Diverge’a, robi wrażenie, co jest nie lada zapowiedź dla w pełni. Dzięki zrównoważonej geometrii chcesz zaoferować jak największą elastyczność, aby wspierać każdą przygodę i plan. Aby jeszcze bardziej poprawić komfort i użyteczność nowego Diverge STR, swoboda jazdy na oponach została również podniesiona na nowy poziom, co oznacza, że możesz teraz jeździć na oponach o średnicy do 47 mm lub 650 mm z 52B. Stajesz się więc prawdziwą konkurencją dla niejednego roweru górskiego.
Przygotowany na wszystkie przygody
Nowy Specialized Diverge STR jest nie tylko wyposażony na każdą przygodę pod względem właściwości jezdnych, ale także zapewnia, że zawsze masz przy sobie ważny sprzęt i sprzęt naprawczy dzięki zintegrowanej komorze SWAT.
Specialized Diverge STR – Modele
Kolejnym modelem jest Diverge STR Pro z kołami SRAM Force, Red, GX Eagle Mix i Roval Terra CL za 9.500 euro.
Schreibe einen Kommentar