Nowości produktowe: Modele z rodziny Specialized Torch znane są z funkcji inspirowanych modelami profesjonalnymi. Do tej pory w przypadku Torch 3.0, 2.0 i 1.0 dostępne były trzy modele butów dla wszystkich klas wydajności, bez konieczności rezygnacji z komfortu i wydajności. Wraz z nowym butem S-Works Torch amerykański producent Specialized wprowadza na rynek swoje najnowsze osiągnięcie w zakresie obuwia i, jak sugeruje tytuł S-Works, dodaje model z najwyższej półki do rodziny Touch. Nowa latarka Specialized S-Works ma być dalszym rozwinięciem S-Works 7 i łączyć niespotykany komfort z pierwszorzędną wydajnością.
Osiągnięcie tych ambitnych celów wymaga nie tylko ogromnego ducha innowacyjności, ale także czasu. A w nowym S-Work Toch jest tego dużo, ponieważ rozwój nowego buta rozpoczął się ponad dwie dekady temu od pytania: „Jak można poprawić połączenie między kolarzem a rowerem?” Body Geometry zostało stworzone dla w tym celu w 1997 r., aby zająć się problemami opartymi na danych naukowych i rozwiązać je poprzez projektowanie.
Rodzina Specialized Torch (jak dotąd)
Pochodnia 3.0
Pochodnia 2.0
Pochodnia 1.0
Nowa latarka Specialized S-Works
Jak już wspomniano, podstawą nowej latarki Specialized S-Works był system Body Geometry. Każdy but S-Works jest projektowany przy użyciu tej metody, a baza danych jest obecnie drugą co do wielkości na świecie pod względem informacji o stopach i butach. Nic dziwnego, że buty rowerowe S-Works wygrały tysiące profesjonalnych wyścigów w ciągu ostatnich kilku lat, w tym pięć z siedmiu ostatnich mistrzostw świata UCI Elite Men's World Championship. Tym samym buty na rower szosowy S-Works odnoszą największe sukcesy w kolarstwie.
S-Works Torch idzie wielkimi krokami i jest najnowszym osiągnięciem rodziny butów S-Works. Biomimikra, nauka o danych i obsesyjne rzemiosło połączyły się, aby stworzyć but tak przemyślany, a przez to tak wygodny, że prawie zapomnisz, że masz go na sobie. Ten komfort w połączeniu z najlepszymi parametrami użytkowymi jest wynikiem wieloletnich prac rozwojowych i charakteryzuje nową latarkę S-Works.
Przy bliższym przyjrzeniu się, dalsze zmiany to zmiany w zakresie milimetrów, które można prześledzić wstecz do trzech innowacyjnych technologii. Wszystko po to, by być w trasie bez bólu, drętwienia, napięcia czy ucisku.
Technologie S-Works Torch w skrócie
Płyta bazowa Evolution
Z ponad 100.000 XNUMX skanów stóp programu Retül, całkowicie nowy projekt dla skrystalizowanego w czasie
podeszwy z włókna węglowego. Najważniejszym odkryciem było to, że można najlepiej pokryć spektrum ludzkiej stopy za pomocą standardowej i szerokiej podeszwy. Właśnie dlatego S-Works Torch ma teraz podeszwę z włókna węglowego, która jest o 7 mm lub 4 mm szersza niż S-Works 7. Oprócz poprawy wydajności i przenoszenia mocy, nowa konstrukcja podeszwy pozwala również zaoszczędzić 20 gramów na wadze.
Asymetryczne miseczki na pięcie
Obszar problematyczny został również zidentyfikowany na podstawie informacji zwrotnych od kierowców. Mówimy o obszarze Achillesa, który wymaga większego komfortu. Rozwiązaniem w nowym S-Works Torch jest asymetryczna osłona pięty, która oferuje więcej miejsca przy tej samej stabilności i nadal zapewnia dobre prowadzenie kolana.
Wykonana ergonomiczna cholewka
Według producenta każdy milimetr cholewki, każdy szew i każda linia zostały poddane analizie pod kątem S-Works Torch. Na przykład system zapinania Boa został umieszczony nieco inaczej i dzięki lekko pochylonemu kątowi minimalizuje możliwość zbytniego oderwania się śródstopia od podeszwy. Dzięki temu rozwiązanie Velcro w S-Works 7 staje się zbędne, dzięki czemu latarka oferuje jeszcze większą wydajność. Do tego dochodzi innowacyjny materiał wierzchni, który łatwiej dopasowuje się do indywidualnego kształtu stopy i idealne przenoszenie mocy przy bezpiecznym chodzeniu
Zapewnia pełne wsparcie stopy.
Latarka Specialized S-Works – szczegóły w skrócie
W momencie oficjalnej prezentacji produktu przed premierą nowego S-Works Torch nie opublikowano żadnych informacji na temat wagi, ceny itp. Gdy tylko będziemy to wiedzieć, dane zostaną tutaj dodane.