Przetestuj Benno Boost: Nie masz ochoty na rower cargo, ale interesuje Cię duża pojemność transportowa? W takim razie 24-calowy model Benno Bikes może być idealnym kompromisem. Jako wszechstronny rower cargo o kompaktowych wymiarach i przyjemnie normalnych właściwościach jezdnych, powinien „dostarczać” w różnych fazach życia, czy to w drodze do przedszkola, czy na zakupy.
Wciąż na nowo otwierają się luki między niezliczonymi rodzajami rowerów, które obecnie istnieją. W ten sposób rower szutrowy pojawił się pomiędzy rowerem wyścigowym a rowerem górskim (ale znacznie bliższy temu pierwszemu), a e-MTB i e-trekking stały się e-SUV-em. Czasami jako użytkownik przegapisz pewną koncepcję, która znajduje się pośrodku między istniejącymi modelami - odkrycie, że istnieje, jest miłym zaskoczeniem. Może tak być w przypadku Benno Boost. Ponieważ jest to rower elektryczny, który znajduje się gdzieś pomiędzy e-rowerem miejskim a rowerem cargo i dlatego jest dość interesujący z kilku powodów.
Benno Boost to rower cargo o wymiarach roweru trekkingowego
Dlaczego rowery Benno? Za nazwą firmy kryje się projektant Benno Baenziger, który przeniósł się z Berlina do Kalifornii na początku lat 1990. i był współzałożycielem producenta rowerów Electra — marki, która połączyła klasyczny wygląd cruisera z najnowszą technologią rowerową i obecnie należy do Treka . Typowy dla wielu modeli Electra jest płaski kąt siodełka, który zapewnia zrelaksowaną postawę na rowerze i nieco niższą wysokość siodełka. I ta cecha znajduje odzwierciedlenie również w modelach marki Benno Bikes, która powstała w 2015 roku. Na przykład w Boost, który już teraz oferuje całkiem przyjemny komfort siedzenia; Ponadto szybko stawiasz stopy na ziemi. Wyjątkowa zaleta tego roweru elektrycznego polega na czymś innym: dzięki 24-calowym kołom i rozstawowi osi 1,25 metra jest dość zwrotny i nie dłuższy niż konwencjonalne rowery 28-calowe, a ponadto jest wyposażony w wyjątkowo długi bagażnik, który oferuje różne możliwości użytkowania - zwłaszcza w połączeniu z opcjonalnym przednim bagażnikiem i innymi akcesoriami, takimi jak pojemne kieszenie boczne.
Zalety zachowania się podczas kierowania i prowadzenia
Boost przemawia do wszystkich, dla których podobnie zaprojektowane rowery 20-calowe są zbyt bliskie rowerom kompaktowym, oraz dla tych innych, dla których wady dużych rowerów cargo przeważają nad wadami. A są: statki towarowe z platformą lub wanną przed kierowcą nie mogą być porównywane z konwencjonalnym rowerem pod względem kierownicy i obsługi, a z drugiej strony nie są zbyt łatwe w obsłudze ze względu na swój rozmiar i wagę . Oczywiście długie trucki (które też mają zastąpić samochód) to raczej uzupełnienie normalnego (e-)roweru, a nie alternatywa. Ale Benno Boost może zastąpić zwykły rower elektryczny i jednocześnie zabrać ze sobą całkiem sporo. Dzięki umiarkowanej wadze wynoszącej zaledwie 26 kg (specyfikacja producenta, bez akcesoriów) jest również łatwiejszy w transporcie niż prawdziwy rower cargo, który często waży grubo ponad 50 kg. Na tylnym bagażniku o długości 66 cm mieszczą się dwa foteliki dla małych dzieci; alternatywnie można przewozić dwójkę większych dzieci bez fotelików na wyściełanym tyle, o ile nie przekraczają one maksymalnego obciążenia nosidełka wynoszącego 60 kilogramów. Na przykład skrzynkę z napojami można przewozić w dużym przednim koszu, który może pomieścić do 20 kilogramów. „Platform Rail Plus” tworzy powierzchnię ładunkową o wymiarach 72 x 55 cm na tylnym bagażniku.
Wiele akcesoriów do Benno Boost
Niestety, odpowiednie akcesoria nie są okazjami: tylny bagażnik z podnóżkami do przewożenia starszych dzieci kosztuje 400 euro; poręcz prawie 200, przedni kosz też 200 euro. Pod względem ceny, Benno jest na poziomie solidnych rowerów cargo à la Urban Arrow za 5.199 euro, z Benno Bikes traktującymi Boost do Bosch Performance CX, plus ładny i mały wyświetlacz Purion i akumulator do ramy 500 Wh z drugie wspomnienie można odłożyć w trójkącie ramki. dystrybutorzy Centrum dwukołowe Stadler sprzedaje kompaktowy rower cargo za atrakcyjną cenę 4.988 euro, w tym długi bagażnik.
Solidna technologia, dwa kształty ramek
Technologia Benno Boost jest solidna dzięki dziesięciobiegowej zmianie biegów „Shimano Deore” i systemowi oświetlenia Supernova. Mocowanie kół za pomocą konwencjonalnych szybkozamykaczy nie wydaje się już modne. Ponieważ Boost toczy się na bardzo szerokich, tłumiących oponach, amortyzowany widelec nie jest wymagany; podniesiona kierownica przypomina przodków cruiserów Benno. Nawiasem mówiąc, mocowanie do deski surfingowej, które oferuje Benno Bikes, jest również dość kalifornijskie i być może może być również używane do innych długich, płaskich przedmiotów. Nawiasem mówiąc, Boost jest dostępny tylko w jednym rozmiarze ramy, ale w dwóch kształtach ramy, jako rama diamentowa z wyraźnie nachyloną górną rurą i jako rama trapezowa. Ta ostatnia powinna być dużo bardziej praktyczna, jeśli w pełni wykorzystasz możliwości transportowe małej ciężarówki - wtedy nie będziesz mógł już tak mocno wychylać nogi do tyłu nad siodłem.
Dlaczego rowery Benno? Jeśli szukasz wszechstronnego roweru towarowego, który może być używany również po przewiezieniu dzieci i który jeździ prawie jak zwykły e-rower, powinieneś spojrzeć na rower kalifornijskiego berlińczyka Benno Baenzigera. Obecnie jest to możliwe w 21 oddziałach Stadlera w całym kraju, w których na życzenie możesz otrzymać ofertę leasingu roweru. To również stawia wysoką cenę w perspektywie, chociaż trzeba powiedzieć, że tak duża elastyczność użytkowania może również coś kosztować.
Przejdź do strony internetowej z dodatkowymi informacjami na temat akcesoriów.
Schreibe einen Kommentar