Ca Go FS200 w teście: Z nową pewnością siebie rower coraz bardziej zdobywa swoje miejsce na drodze, a nowe pojazdy, takie jak Ca Go Life, odegrały dużą rolę w tym ruchu. Jako fascynująca alternatywa przemieszczania się gdzieś pomiędzy rowerem a samochodem, rower rodzinny otwiera zupełnie nowe możliwości radzenia sobie z codziennym życiem i spędzaniem wolnego czasu z dziećmi.
Jak idziemy jutro? Wielu nadal będzie korzystało z autobusu, pociągu lub samochodu, ale coraz więcej osób korzysta na co dzień z rowerów, aby szybko i elastycznie przemieszczać się z punktu A do punktu B. Dotyczy to w szczególności młodych rodzin, które oprócz chodzenia do pracy, zakupów i podobnych codziennych tras, są również w drodze, aby odebrać i zawieźć dziecko do przedszkola i szkoły. Oczywiście osoby, które i tak lubią korzystać z rowerów na co dzień, chętnie wykorzystują je również do przewożenia dzieci – a możliwości jest wiele.
Fotelik dziecięcy w konwencjonalnych rowerach i e-rowerach jest nadal popularny, popularne są również przyczepki, zwłaszcza że są odpowiednie dla dwójki dzieci i mogą pomieścić dużo bagażu. Kolejnym etapem ewolucji jest oczywiście rower cargo jako połączenie „jednostki napędowej” i przedziału pasażerskiego; zwykle zmotoryzowany, dzięki czemu można go bez wysiłku przesuwać nawet przy dużym obciążeniu. Najbardziej sprawdzona konstrukcja oparta jest na rowerze cargo „Long John” z platformą ładunkową lub fotelikami dziecięcymi przed kierowcą. Już samo to jest pewną przewagą nad przyczepką, ponieważ rodzice mogą mieć oko na swoje pociechy i dobrze się z nimi komunikować podczas jazdy. I wreszcie, nie jest źle, jeśli najszersza część roweru znajduje się z przodu, a nie z tyłu - w ten sposób nie tak łatwo źle ocenić w ciasnych miejscach.
Istnieje wiele rowerów rodzinnych zbudowanych w ten sposób i w zależności od producenta niektóre aspekty są bardziej podkreślane, a inne schodzą na drugi plan. Może to być silnik, komfort i ochrona przed warunkami atmosferycznymi lub oczywiście cena. Jeśli ten ostatni odgrywa rolę podrzędną, dostawca może oczywiście pójść na całość – i Ca Go robi to ze swoim rowerem rodzinnym pod kilkoma względami.
Ca Go FS200 – Maksymalne bezpieczeństwo
„Bezpieczeństwo przede wszystkim” jest najwyższym priorytetem producenta z Koblencji. Integralną częścią koncepcji jest bezpieczna kabina pasażerska, która znacznie różni się od niskich ścian bocznych ze sklejki, które można znaleźć w wielu rowerach rodzinnych. W Ca Go kabina pasażerska jest również wykonana z grubej, wytrzymałej pianki EPP otoczonej solidną metalową ramą i podniesionej wysoko w obszarze siedzenia, dzięki czemu mali pasażerowie są optymalnie chronieni dookoła. Pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa mocno utrzymują dzieci w fotelikach; We współpracy z doświadczonymi instytutami badawczymi firma Ca Go przeprowadziła testy zderzeniowe, aby upewnić się, że pasy nie rozerwą się w przypadku zderzenia – bardzo niebezpieczny scenariusz w ruchu drogowym. Regulowane zagłówki zapewniają wygodę i możliwość dostosowania.
Wszechstronny kaptur
Ca Go Life z punktu widzenia całorocznego użytkowania wyposażony jest oczywiście w kaptur, który z kolei wygląda niezwykle solidnie i bezpiecznie. Pierwsze skojarzenie to „cabrio”, ale dach to bardziej klapa ze stabilną metalową rurową ramą, którą można wyposażyć w inne komponenty modułowe. Od wewnątrz zapinana jest osłona przeciwsłoneczna; przezroczyste części boczne można zapiąć za pomocą zamka błyskawicznego, co oznacza, że przedział pasażerski jest całkowicie zamknięty. Nawiasem mówiąc, również w kierunku kierownicy, przy czym ta część maski ma okno, które można przykryć panelem z tkaniny, a także duży otwór wentylacyjny z siatką przeciw owadom. Cała konstrukcja została zaprojektowana tak wysoko, aby nogi, dolna część ciała i dłonie kierowcy mogły cieszyć się dobrą ochroną przed wiatrem i warunkami pogodowymi.
Dzięki temu kabina pasażerska emanuje solidnością, która zdecydowanie ma charakter motoryzacyjny, co znajduje odzwierciedlenie w licznych detalach koła i wyposażenia. Dotyczy to na przykład ciężkiej gumowej maty w przestrzeni na nogi, która zakrywa pokrywę komory akumulatora. Składa się z solidnego metalowego pudełka z zamykaną klapą, a „solidne” dotyczy również ramy Ca Go. Kwadratowe rurki połączone wyraźnie widocznymi spawami tworzą podwójny kręgosłup roweru cargo; z tyłu rozpórki podtrzymujące rurę podsiodłową pozwalają na przyjemnie niskie przejście. Jak zwykle rower rodzinny jest dostępny tylko w jednym rozmiarze ramy, dlatego rura podsiodłowa musi być ustawiona płasko, aby długość siodełka zwiększała się wraz z dalszym wysuwaniem sztycy. Przyjemnie ukształtowana kierownica nie ma regulacji wysokości, ale ogólna pozycja siedząca jest tak wyprostowana, jak przystało na rower używany na co dzień. Podczas konfiguracji należy oczywiście pomyśleć o amortyzowanej sztycy, którą oferuje Ca Go – biorąc pod uwagę sztywną ramę, nie dziwi fakt, że tył pojazdu jest dość twardy.
Bezpieczna stopa i przyjemna obsługa
Podczas załadunku lub wchodzenia na pokład Ca Go stoi nieruchomo na szerokim stojaku parkingowym; składanie lub podnoszenie działa po odrobinie praktyki z uzasadnionym wysiłkiem. Bosch Cargo Line delikatnie popycha Cię do przodu, a po kilku metrach osiągasz prędkość podróżną i możesz wygodnie podróżować po drodze. Dzięki bezstopniowej przekładni, która automatycznie utrzymuje ustaloną wcześniej indywidualnie kadencję, podczas jazdy nie musisz się o nic martwić - kierowanie, hamowanie i pedałowanie, to wszystko. I ciesz się poczuciem, że nie jesteś już na rowerze, a jeszcze nie w samochodzie, ponieważ Ca Go to osobny typ pojazdu, który leży gdzieś pomiędzy. Długi, szeroki i ciężki rodzinny powóz nie jedzie prawą stroną jezdni, lecz środkiem pasa; gdzie czasami byłeś zepchnięty na bok na rowerze, teraz zajmujesz swoje miejsce w ruchu ulicznym. To nowa pewność siebie, której nie zbudowałeś z fotelikiem dziecięcym na rowerze lub holującą go przyczepką - pewność siebie, która pokazuje, jak rower coraz bardziej zdobywa swoje miejsce na drodze. A rowery rodzinne, takie jak Ca Go, są częścią tego podboju.
WEB: cagobike.com
Wizyta domowa Ca Go: To tutaj powstaje rower cargo FS200
To niewiarygodne, że dopiero w 2018 roku po raz pierwszy odkryliśmy Ca Go na Eurobike. Teraz stoimy na dużym parkingu u bram Koblencji i patrzymy na showroom Ca Go. Jesteśmy umówieni na wizytę domową – oprócz showroomu możemy również zajrzeć za kulisy […]
Schreibe einen Kommentar