Spectrum: Jeep FR 6020 oferuje kompaktowy składany e-rower z silnikiem w piaście w bardzo rozsądnej cenie poniżej 1.800 euro. Pojazd, który bazuje na 16-calowych kołach i ramie wykonanej ze stopu magnezu, powinien szczególnie zainteresować osoby dojeżdżające do pracy, które szukają towarzysza na „ostatnią milę”.
Każdy, kto regularnie korzysta z transportu publicznego, zna ten problem: rzadko kiedy masz luksus dotarcia do celu bezpośrednio po wyjściu z autobusu lub pociągu. Te „trasy pośrednie” często kosztują dużo czasu i nerwów i właśnie w tym miejscu pojawia się idea tzw. „mobilności ostatniej mili” – jako łącznika między przystankiem autobusowym, biurem czy domem. Składany rower Jeep FR 6020 chce być dokładnie tym ogniwem, jako kompaktowy składany e-rower jest znacznie bardziej elastyczny i poręczny niż zwykły e-rower, a nawet rower.
Sam rower zajmuje bardzo mało miejsca, nawet gdy nie jest złożony: oczywiście odpowiadają za to przede wszystkim małe 16-calowe koła, ale bardzo kompaktowa rama jest również czynnikiem. Rower składany Jeep można umieścić na przykład w bagażniku zwykłego VW Caddy, gotowy do jazdy. Obsługa w „trybie wahadłowym” jest również naprawdę przyjemnie prosta - małe windy, wąskie przedziały pociągów, klatki schodowe, wyjścia do piwnic: wszystkie te potencjalnie problematyczne obszary w drodze do biura lub domu są znacznie łatwiejsze do pokonania Jeepem FR 6020 niż z jednym zwykłym e-rowerem. Nawet stopnie schodów tracą nieco swojego przerażenia, ponieważ dobrze wyważony rower można bardzo dobrze przenosić na wsporniku rury podsiodłowej, nawet jeśli z pewnością nie ustanowisz żadnych rekordów długodystansowych poniżej 22 kg.
Biorąc pod uwagę te właściwości, a także fakt, że rowery z kołami mniejszymi niż 20 cali można przewozić bezpłatnie w większości środków transportu publicznego, niemal trzeba zadać sobie pytanie, czy mechanizm składania jest w ogóle potrzebny? Szczerze mówiąc, podczas regularnych dojazdów do pracy nigdy nie czuliśmy potrzeby używania sworznia na środku górnej rury. Nawet jeśli ma solidną konstrukcję i dobre prowadzenie, po całkowitym złożeniu rower jest bardziej nieporęczny niż wygodniejszy pod względem prowadzenia – pomimo mniejszych wymiarów. Przyczynia się do tego również waga grubo ponad 20 kg, co jest teraz tym bardziej zauważalne, że nie można już toczyć e-roweru. Ale: Każdy, kto regularnie przewozi Jeepa FR 6020 w normalnym bagażniku lub zabiera go na przykład na wakacje na kempingu, będzie z tego zadowolony.
Droga ze stacji kolejowej z powrotem do domu lub do pracy pokonywana jest szybko i wygodnie dzięki FR 6020. Cichy silnik piasty zapewnia niezawodne wsparcie i można go łatwo kontrolować za pomocą bardzo jasno podświetlonego wyświetlacza. Akumulator, który jest schowany w górnej rurze i można go łatwo wyjąć w celu naładowania, ma więcej niż wystarczającą pojemność do wykorzystania na „ostatniej mili” – nawet jeśli ok. 230 Wh na jednodniowe wycieczki może być trochę ciasne. Nawet na złych ścieżkach rowerowych czy nawet utwardzonych drogach wszystko idzie dobrze.
Jeep FR 6020 pokazuje, co „mobilność ostatniej mili” może oznaczać w życiu codziennym: czasochłonne podróże między parkingiem, stacją kolejową, biurem lub domem skracają się do zaledwie kilku chwil.
Schreibe einen Kommentar