Test dziecięcego roweru górskiego Fuji Thrill: Kompaktowy, sztywny rower z kołami 27,5 cala, nowoczesną geometrią i przerzutką 1×10 – naprawdę nie ma lepszego startu w świat kolarstwa górskiego. Żwawy Fuji doskonale nadaje się również do przekształcenia w rower na co dzień i na wycieczki.
Czy istnieje rowerowa fala retro? Rower szutrowy dał nam odrodzenie kierownicy wyścigowej i uświadomił sobie, że można się dobrze bawić w prawie każdym terenie, nawet przy użyciu prostej technologii. Wszystko, czego potrzebujesz, to odpowiednia geometria ramy, opony o dużej objętości i szeroki zakres przełożeń, które teraz można osiągnąć również za pomocą tarczy.
Sztywny rower z nowoczesnymi funkcjami
Jeśli ten trend istnieje, to rower taki jak Fuji Thrill jest zdecydowanie jednym z nich. Sztywny rower z ramą i widelcem wykonanym z aluminium daje wyobrażenie o tym, jak musiała wyglądać jazda terenowa w początkach kolarstwa górskiego - z tą dużą różnicą, że oprócz stanu retro „nieresorowanego” -wykorzystywany jest materiał plastyczny Z Thrillem nie musisz się martwić o przegrzane hamulce bębnowe lub niewystarczające przełożenia - hamulce tarczowe z gniazdami Flatmount, osie przelotowe dla optymalnego mocowania kół oraz kaseta 11-48 z dziesięcioma zębatkami, połączona z zębatką 36, zapewniają optymalną funkcjonalność w każdej sytuacji. Dzięki luźnemu kątowi skrętu i krótkiemu mostkowi Fuji stosuje typową geometrię szlaku, która ma łączyć bezpieczną stabilność na prostej z łatwym do opanowania zachowaniem podczas kierowania; tylny koniec, który nie jest zbyt długi, zapewnia dodatkową manewrowość.
Wiele możliwości uprawy
Rama Fuji cieszy się linkami poprowadzonymi przez dolną rurę i różnymi opcjami mocowania: jest miejsce na dwa uchwyty na bidon na dolnej rurze, małą torbę na górnej rurze i bagażniki na widelcu. Dodatkowo można zamontować błotniki. Oznacza to, że Thrill można skonfigurować jako rower turystyczny i zabezpieczyć przed warunkami atmosferycznymi - na przykład w drodze do szkoły. Dokładnie, nieresorowany rower górski to rower młodzieżowy, dostępny tylko w rozmiarze XXXS = wysokość ramy 40 cm. Wartości dla stosu i zasięgu - odpowiednio 503 i 365 mm - pokazują, jak kompaktowy jest ten rower: pokrewny model, Breezer Thunder, ma wartości 610/421 mm przy najmniejszej wysokości ramy. Nawet jeśli Fuji zamontuje w Thrillu „dorosłe” 27,5-calowe koła, to jest to rower dla młodych i małych rowerzystów – nie powinni mieć dużo więcej niż 1,60 m wzrostu. Wskazują na to również opony: opony 42 są bardziej odpowiednie dla kierowcy o niższej wadze. Na sztywnym rowerze dla dorosłych montowane są znacznie szersze opony - we wspomnianym już Breezer Thunder mają szerokość 61 mm.
Najlepsza technologia dla młodzieży
W każdym razie następna generacja jest dobrze wyposażona w Fuji Thrill. Pominięcie amortyzowanego widelca obniża wagę i poprawia umiejętności jazdy; dziesięciobiegowa zmiana biegów jest łatwa w obsłudze, a kompaktowa rama zapewnia bezpieczeństwo przy niskim przekroku. Przy dobrym tysiącu euro rower jest w rozsądnej cenie; W przypadku, gdy młody człowiek zbyt szybko wyrośnie z roweru, można nieco wydłużyć jego żywotność, stosując dłuższy mostek.
A co, jeśli rodzice też chcą jeździć na rowerze retro? Oprócz modelu siostrzanej marki Breezer istnieje wielu producentów, którzy oferują nieresorowane rowery górskie; Więc mama i tata nie muszą być zazdrośni o potomstwo. Zamiast tego, dzięki Fuji Thrill, rodziny, które kochają jazdę na rowerze, mogą teraz wspólnie przekonać się, jak to było w terenie, kiedy kolarstwo górskie było jeszcze w powijakach...
WEB: Fujibikes.com
Schreibe einen Kommentar