Test: Kto nie ma czasem ochoty na wycieczkę rowerową? Nawet jeśli nie zdarza się to zbyt często, warto mieć przygotowany solidny rower. Na przykład Bulls Wildcross, niedrogi i idealny na okazjonalne wycieczki na łono natury.
Niektórzy często jeżdżący w miastach nawet nie chcą sobie tego wyobrazić: są ludzie, dla których jazda na rowerze to tylko okazjonalna rozrywka – kiedy wywozi cię na zewnątrz, gdy jest ładna pogoda, ale nie chcesz iść na spacer ani nigdzie jechać w samochodzie. Na takie przypadki rower jest w garażu lub w szopie; jest wyjmowany, szybko napompowany i gotowe.
Wysokiej klasy materiał nie jest warty tak okazjonalnego użytku, ale powinien być uniwersalny - a skoro mówimy o przejażdżkach przy ładnej pogodzie, rower crossowy jest właściwie pierwszym wyborem. Rower taki jak oferta Bulls w postaci Wildcrossa, który ma już przeznaczenie w nazwie: rozsądna cena za niecałe 450 euro, dostępny w dwóch kształtach ramy (diament/trapez) i po prostu, ale funkcjonalnie wyposażony we wszystko, czego potrzebujesz oczekuje od rowerzysty ekwiwalentu spaceru, więc potrzebuje.
Okazjonalny rowerzysta niekoniecznie ma ochotę na jazdę po drodze; Technologia rowerów górskich jest zatem idealna do wykorzystania na leśnych i polnych ścieżkach: antypoślizgowe, nieco szersze opony, które dobrze radzą sobie na luźnym podłożu, dość szeroki zakres przełożeń na strome podjazdy, tutaj z 3×7 biegami, oraz amortyzowany widelec , który oferuje pełne 75 mm skoku na Bulls, a tym samym ma wystarczające rezerwy na okazjonalne wyboiste odcinki. Niezbędne są też oczywiście porządne hamulce - mechaniczne hamulce tarczowe dają radę, wymagają jedynie okazjonalnej regulacji i, podobnie jak reszta wyposażenia, są łatwe w utrzymaniu.
Całe mnóstwo technologii za niewielkie pieniądze, które dodatkowo jest atrakcyjnie opakowane. Rama Wildcrossa jest czysto wykonana i pięknie pomalowana; wszystkie kable przebiegają bezobsługowo w ciągłych osłonach zewnętrznych, które są starannie poprowadzone przez oczka na ramie. Zastosowano nowoczesny, sztywny mostek kierownicy Ahead oraz precyzyjnie regulowaną sztycę podsiodłową z zaciskiem jarzma. Pozytywna jest również rozpiętość rozmiarów: rama diamentowa dostępna jest w pięciu wysokościach ramy, model trapezowy w trzech. Gwintowane otwory umożliwiają doposażenie w akcesoria takie jak błotniki i bagażniki.
Ten pakiet dobrze służy rowerzystom rekreacyjnym - technologia jest oczywiście dość prosta, ale całkowicie wystarczająca do okazjonalnego użytku. I na wszelki wypadek, gdyby jeden lub drugi miejski rowerzysta nadstawił uszu: jako Wildcross Street, szybki rower crossowy z wyposażeniem StVZO jest dostępny jako Wildcross Street za sto euro więcej i dlatego nadaje się do codziennego użytku.
Schreibe einen Kommentar