Test Bulls Wildcross Street: Bulls Wildcross Street jest równie sportowy, co praktyczny w teście Velomotion. Czarny rower crossowy to przedstawiciel popularnego gatunku – warto przyjrzeć mu się bliżej.
Rower górski jest zbyt sportowy, a trekkingowy zbyt powolny? Jeśli tak czujesz, nie musisz rozpaczać – w końcu między tymi dwoma typami rowerów jest bardzo dużo miejsca. I jest wypełniona rowerami crossowymi, które są dostępne w różnych wersjach, a tym samym oferują różne stopnie sportowego charakteru i przydatności do codziennego użytku.
Bulls Wildcross Street: Tak wygląda rower crossowy
Co jest charakterystyczne dla tego rodzaju? Prawie wszystkie rowery crossowe są zbudowane z kołami 28-calowymi, co wyraźnie odróżnia je od rowerów górskich wcześniejszych (26-calowych) i obecnych (27,5-calowych) konstrukcji. Zmęczony oponami o szerokości 40 mm i więcej - na Bulls Wildcross Street ma 44 mm - jesteś dobrze wyposażony w takie koła do różnych celów: możesz robić lekkie postępy na asfalcie, a przyczepność i amortyzacja są odpowiednie na naturalnych ścieżkach lub w łatwym terenie. Tym bardziej, że Bulls stosuje opony, które łączą dość gładki bieżnik z wyraźnie zaznaczonymi klockami barkowymi.
Bulls Wildcross Street ze swoim amortyzowanym widelcem jest prawie dokładnie pomiędzy MTB a rowerem trekkingowym: ze skokiem 75 mm jest dłuższy niż typowe widelce trekkingowe, co przy niskim napięciu wstępnym zapobiega osiadaniu widelca w przypadku nierównego terenu wpływy. Rower przełajowy ma również średnicę, jeśli chodzi o wyposażenie: przerzutki 3×7 są oparte na rowerach trekkingowych, a także na klasycznych rowerach górskich - klasycznych, ponieważ nowoczesne rowery są prawie wyłącznie wyposażane w pojedyncze lub podwójne zębatki. Jednak w niskim przedziale cenowym „potrójny” nadal ma swoje miejsce, ponieważ pozwala na duży zakres tłumaczeń.
Codzienne wyposażenie na Bulls Wildcross Street
Osprzęt, taki jak system oświetlenia z niezawodnym dynamem w piaście i lekkie błotniki, częściej można znaleźć w rowerach codziennego użytku, nie wspominając już o praktycznej stopce bocznej. Plastikowe „blachy” są krótsze, jak to zwykle bywa w motocyklach sportowych, i nie są na tyle ciasne, by na terenowych odcinkach nie gromadził się brud. Gumowy bandaż na rurze podsiodłowej sprawia wrażenie, że blachy można szybko zdjąć. Niestety nie jest to możliwe, ponieważ tylne światło jest zamontowane na błotniku i okablowane. Pożądane byłoby tutaj bardziej praktyczne rozwiązanie – na przykład przymocowanie lampki do wspornika siodełka.
Fakt, że ochraniacze są krótkie, jest oczywiście zaletą optyczną, ale gdy jest bardzo mokro, chlapie do stóp i ciągniesz za sobą porządną fontannę. To rozwiązanie nie nadaje się więc do codziennego użytku.
Hamulce tarczowe: Mechanicznie też dobry wybór
Hamulce tarczowe nie są już unikalną cechą rowerów górskich; teraz można je znaleźć naprawdę wszędzie. Na tanich Bulls Wildcross Street stosuje się raczej proste egzemplarze, które zamiast hydraulicznie potwierdza się kablem. Wymaga to regularnej regulacji, ponieważ klocki hamulcowe zaczynają się zużywać, ale poza tym nie ma wad. Jeśli chcesz zmodernizować komponenty wyższej jakości, jedna cecha solidnej aluminiowej ramy sprawdziła się: wszystkie kable są poprowadzone na zewnątrz; dzięki temu można szybko i łatwo zamontować inne hamulce.
Sportowy komfort siedzenia
Pozycja siedząca nie wymaga żadnych zmian: kierownica jest zwykle umieszczona powyżej wysokości siodełka, co zapewnia wygodną postawę górnej części ciała; ergonomiczne uchwyty są wygodne w trzymaniu, a uchwyty hamulca i dźwignia zmiany biegów są optymalnie ustawione. Uderzająca jest sztyca siodła bez przesunięcia do tyłu, co sprawia, że pozycja siedząca jest nieco bardziej sportowa.
Taki jesteś na Bull's Wildcross Street szybki, ale wygodny w ruchu - na co dzień z plecakiem lub listonoszką, a także podczas sportowych wycieczek po asfalcie lub ścieżkach przyrodniczych. I właśnie ta mieszanka zastosowań przemawia do wielu entuzjastów kolarstwa; Nic więc dziwnego, że rowery crossowe, takie jak Bulls, są tak popularne.
Schreibe einen Kommentar