Nowości produktowe / E-Performance: Bergamont depcze gaz w segmencie cargo - w 2021 roku St.Paulians rozszerza swoją klasyczną platformę E-Cargoville LJ i oferuje prawdziwie modułowy system. Ponadto Bergamont E-Cargoville LT to kompaktowy koń pociągowy o szerokim zakresie zastosowań.
Bergamont E-Cargoville LJ: modułowy e-cargobike
W zeszłym roku Bergamont zaprezentował swój pierwszy rower e-cargo, E-Cargoville LJ: w klasycznym stylu Long-John z nowym napędem Bosch Cargo i licznymi innowacyjnymi funkcjami. Wtedy szczególnie podobała nam się koncepcja Power Dome: akumulator Bosch Powertube, podobnie jak cały mechanizm kierowniczy i kable lub linki, znajduje się w obszernej kopule kierownicy. Oszczędza to miejsce tam, gdzie jest naprawdę potrzebne — w obszarze załadunku — i wygląda całkiem schludnie.
Nowości produktowe: Pierwsze spojrzenie: Bergamont E-Cargoville – rower cargo w stylu St.Pauli!
Nowości produktowe / E-Performance / Cargobike: W zeszłym tygodniu zostaliśmy zaproszeni do Bergamont, aby przyjrzeć się nowym modelom na nadchodzący rok. W centrum uwagi znajdą się dwa zupełnie nowe motocykle e-cargo, E-Cargoville LJ70 i E-Cargoville Bakery. Bergamont E-Cargoville LJ 70 Pierwszy rower cargo Bergamont trwał ponad dwa lata: […]
Nawet podczas prezentacji dano nam wgląd w przyszłość: E-Cargoville LJ powinien być modułowo rozbudowywany i konfigurowalny w przyszłości. Teraz, prawie rok później, nadszedł czas: Bergamont wprowadza tę zapowiedź w życie, a e-cargo bike staje się modułowym systemem rowerów cargo. Sercem systemu są jednostki napędowe: oznacza to całą tylną część roweru - wszystko za przestrzenią ładunkową - oraz przednie koło wraz z widelcem. Paulianie będą oferować w przyszłości trzy takie jednostki – od 3.999 5.399 do XNUMX XNUMX euro.
Aby jednak zamienić te „podstawowe jednostki” w kompletny rower towarowy, nadal potrzebujesz przestrzeni ładunkowej lub jednostki ładunkowej, jak nazywa to Bergamont. Do wyboru są dwa: oprócz dobrze znanej wersji o długości 70 cm, dostępna jest teraz również bardziej kompaktowa wersja o długości 50 cm. Kosztują odpowiednio 760 i 800 euro. Za szlachetny wariant z jednostką napędową Elite i długą przestrzenią ładunkową trzeba będzie zapłacić łącznie 6.199 euro.
Niezależnie od tego, czy powierzchnia ładunkowa jest duża, czy mała, dopuszczalna masa całkowita i odpowiednia ładowność stref ładunkowych pozostają takie same: E-Cargoville LJ może przewozić łącznie 220 kg we wszystkich wariantach, przy czym obie jednostki ładunkowe przewożą do 90 kg.
Jednak to jeszcze nie koniec historii w zakresie konfigurowalności: towary można przewozić całkiem poprawnie z „gołą” przestrzenią ładunkową, ale do przewożenia dzieci potrzebne są dodatkowe akcesoria. Tutaj również firma z Hamburga dodała teraz do mieszanki: Bamboo Baggage Box – skrzynia transportowa wykonana z bambusa – oraz podwójny fotelik dziecięcy są dostępne jako indywidualne akcesoria. Oczywiście nie powinno zabraknąć dostępnej opcjonalnie osłony przeciwdeszczowej. Z drugiej strony, jeśli nie chcesz przechowywać dzieci w bambusowym pudełku, ale chcesz przechowywać duży tygodniowy zakup, możesz zabezpieczyć go przed deszczem za pomocą pokrywy pudełka. Dostępny jest również bagażnik na tylne koło, który zapewnia dodatkowe opcje transportu. I wreszcie: jeśli chcesz pokonywać dłuższe dystanse z pełnym obciążeniem, możesz zwiększyć pojemność akumulatora łącznie do 1.125 Wh za pomocą adaptera dalekiego zasięgu i dodatkowego akumulatora.
Szukasz więcej najlepszych rowerów cargo? Sprawdź nasze TOP 10 na 2021 rok!
Top 10: Najlepsze rowery cargo z silnikiem w 2021 roku – uniwersalna oszczędność miejsca
Nowości produktowe / Rowery elektryczne: Rowery towarowe, choć jeszcze kilka lat temu były egzotycznym zjawiskiem, są teraz częścią codziennego życia. Wszechstronne rowery ugruntowały swoją pozycję jako alternatywa dla samochodu, zwłaszcza do przewożenia dzieci, zwłaszcza w aglomeracjach miejskich i dużych miastach. Pokażemy Ci najbardziej ekscytujące motocykle cargo z silnikiem w 2021 roku! Najbardziej ekscytujące (e)rowery 2021 roku w 17 kategoriach W ramach […]
Jednostki napędowe Bergamont E-Cargoville LJ
Trzy jednostki napędowe Bergamont E-Cargobike obejmują nie tylko duży przedział cenowy, ale także znacznie różnią się wyposażeniem: niedrogi wariant „Edition” jest wyposażony w 12-biegową przerzutkę i opiera się na silniku Bosch Performance z baterią 500 Wh. Mimo niskiej ceny jest to najlżejszy z trzech wariantów wyposażenia. Pozostałe dwie jednostki opierają się na silniku Bosch Cargo Line z akumulatorem 625 Wh i przekładnią w piaście Enviolo. W topowym modelu zastosowano nawet automatyczną skrzynię biegów z napędem pasowym.
Silnik: Bosch CargoLine
Akku: Bosch Powertube 625Wh
Pokaz: Bosch Kiox
Okrążenie: Enviolo automat + pasek Gates
hamulce: Magury CMe5
oświetlenie: B&M IQ-XE / B&M Bergamont Special LED
Waga: 44,3 kg (jednostka załadunkowa 50) / 45,4 kg (jednostka załadunkowa 70)
Ładowność: 175,7 kg (jednostka załadunkowa 50) / 174,6 kg (jednostka załadunkowa 70)
Cena: € 5.399
Silnik: Bosch CargoLine
Akku: Bosch Powertube 625Wh
Pokaz: Bosch Kiox
Okrążenie: Enviolo bezstopniowa
hamulce: Magury CMe5
oświetlenie: B&M IQ-XS / B&M Bergamont Special LED
Waga: 43,1 kg (jednostka załadunkowa 50) / 44,2 kg (jednostka załadunkowa 70)
Ładowność: 176,9 kg (jednostka załadunkowa 50) / 175,8 kg (jednostka załadunkowa 70)
Cena: € 4.599
Silnik: Linia wydajna Bosch
Akku: Bosch Powertube 500Wh
Pokaz: Bosch Intuvia
Okrążenie: Shimano Deore M5100 12-rzędowa
hamulce: Magury CMe5
oświetlenie: B&M Myc / B&M Bergamont Special LED
Waga: 42,2 kg (jednostka załadunkowa 50) / 43,3 kg (jednostka załadunkowa 70)
Ładowność: 177,8 kg (jednostka załadunkowa 50) / 176,7 kg (jednostka załadunkowa 70)
Cena: € 3.999
Jednostki ładunkowe Bergamont E-Cargoville LJ
Jednostka ładunkowa 50
strefa załadunku: 50 cm x 45
Maksymalna ładowność: 90 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 220 kg
Długość całkowita: 248 cm
Cena: € 760
Jednostka ładunkowa 70
strefa załadunku: 70 cm x 45
Maksymalna ładowność: 90 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 220 kg
Długość całkowita: 268 cm
Cena: € 800
Bergamont E-Cargoville LT: Czy można zmniejszyć rozmiar o jeden rozmiar?
Rower cargo jest dobry i dobry - ale nie każdy potrzebuje ogromnej przestrzeni ładunkowej roweru Long-John i / lub może przechowywać tak duży rower, ale nie chce rezygnować z różnorodnych opcji transportu takich rowerów elektrycznych . Dzięki E-Cargoville LT Bergamont ma teraz odpowiedni rower do dokładnie tego obszaru zastosowań, który w przyszłości będzie zyskiwał na znaczeniu - zwłaszcza w ciasnych warunkach nowoczesnych miast.
Na pierwszy rzut oka stylowo zaprojektowany rower ma więcej wspólnego z tradycyjnym e-rowerem niż z rowerem towarowym - ale to wrażenie jest mylące: przy pełnej dopuszczalnej masie całkowitej 190 kg pozwala na większą ładowność niż wiele pełnoprawnych rowerów towarowych , również ze względu na 36,8 kg, jak na tę klasę, dość niską wagę. Rower, napędzany silnikiem Performance Line, stoi na stabilnych 26-calowych kołach, które mimo dużego rozstawu osi powinny zapewniać mu przyjemną zwrotność; rozstaw osi wynoszący ok. 1.300 mm nie jest większy niż w nowoczesnym rowerze górskim.
Bagaż w E-Cargoville LT jest rozdzielany między dwa bagażniki z przodu iz tyłu: duży tylny bagażnik może ważyć do 54 kg, z przodu maksymalnie 15 kg. Opcjonalnie dostępne poręcze i stopnie sprawiają, że rower z fotelikiem dziecięcym montowanym z tyłu jest bardzo wygodnym transporterem dla dziecka. Dodatkowe akcesoria obejmują skoordynowane stylowo przednie i tylne sakwy oraz zapasowy akumulator 500 Wh.
Warianty modeli Bergamont E-Cargoville LT
Kompaktowy osioł juczny z St. Pauli jest dostępny w dwóch konfiguracjach w cenie 4.499 euro i 3.899 euro. Podstawowe komponenty pozostają w dużej mierze takie same: silnik Bosch Performance Line, akumulator 500 Wh, hamulce tarczowe i przerzutki. Różnice tkwią bardziej w szczegółach: w topowym modelu przerzutka tylna XT zastępuje wersję Deore, oświetlenie jest nieco lepszej jakości i można cieszyć się wyświetlaczem Kiox.
Ekspert E-Cargoville LT
Silnik: Linia wydajna Bosch
Akku: Bosch Powertube 500Wh
Pokaz: Bosch Kiox
Okrążenie: ShimanoXT M8100
hamulce: Magury CMe5
oświetlenie: B&M IQ-XS / B&M Toplight 2C
Waga: 36,8 kg
Ładowność: 153,2 kg
Cena: € 4.499
Wersja E-Cargoville LT
Silnik: Linia wydajna Bosch
Akku: Bosch Powertube 500Wh
Pokaz: Bosch Purion
Okrążenie: Shimano Deore M5100 12-rzędowa
hamulce: Magury MT30
oświetlenie: B&M Myc / B&M Toplight 2C
Waga: 37,2 kg
Ładowność: 152,8 kg
Cena: € 3.899
Schreibe einen Kommentar