Nowości produktowe / E-MTB: Podczas wewnętrznej wystawy mogliśmy przyjrzeć się trzem rowerom Stereo Hybrid E-Fully, zanim trafiły do sprzedaży – oczywiście z odpowiednim wyposażeniem TM. Podczas gdy 140 i 160 mm wprowadzono tylko kilka zmian w komponentach, teraz po raz pierwszy dostępny jest również Stereo Hybrid 120 TM.
Wariant modelu Trailmotion w Cube to prawdziwa historia sukcesu. Od kilku lat niektóre rowery górskie w regionie Górnego Palatynatu – z silnikiem i bez – mają wersję wyposażenia o nazwie TM (=Trailmotion). Niekoniecznie jest to sprzęt najwyższej jakości, nie najtańszy i nie najlżejszy. Zamiast tego podczas składania komponentów szczególny nacisk położono na przydatność do jazdy po szlaku: mocniejsze komponenty, mocne hamulce, solidniejsze opony, aw niektórych modelach jeszcze większy skok widelca. Rowery górskie TM firmy Cube są tak dobrze przyjmowane przez klientów, że prawie wszystkie wysokiej jakości rowery MTB są teraz dostępne w takim wariancie – wybór Trailmotion będzie nadal rósł w 2021 roku.
Cube Stereo Hybrydowy 120TM 2021
Stereo Hybrid 120 TM to najbardziej oswojony e-w pełni na rok modelowy 2021, który może nosić oznaczenie TM. Podstawowe cechy wszechstronnego roweru turystycznego Stereo Hybrid 120 zostały oczywiście zachowane: liniowy, wygodny tył, długie dolne rury tylnego trójkąta i dość wysoki przód. Niemniej jednak komponenty, takie jak przyczepne opony Hans Dampf, rama RockShox i zwinne hamulce Magura MT5, zapewniają wszechstronnemu aluminium pełny potencjał szlaku. Podobnie jak wszystkie modele Stereo Hybrid, rower jest napędzany nowym silnikiem Bosch Performance CX i akumulatorem 625 Wh w dolnej rurze.
Wyposażenie Cube Stereo Hybrid 120 TM
Materiał ramy: aluminium
Skok zawieszenia: 120 mm
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Rura zasilająca 625
podwozia: RockShox 35 Gold / RockShox Deluxe Select+
Okrążenie: Sram NX Orzeł
wirniki: Newmen Evolution SL E.30
Hamulec: Magury MT5
opony: Schwalbe Hans Dampf Super Trail 2,6″ Speedgrip / Soft
Waga: 25,8 kg
Cena: € 4.499
Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM 29 2021
Niedawno mieliśmy w naszym Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM 29 duży test E-MTB i wiedział, jak przekonać nas na całej linii. Niemniej jednak jedno lub drugie zmieni się w sezonie 2021 - zwłaszcza w przypadku kół i opon. Zestaw kołowy Fulcrum został teraz zastąpiony przez Newmen Evolutuon SL E.30, a opony Schwalbe o szerokości 2,6 cala zostały zastąpione interesującą kombinacją Maxxis. Wypróbowany i przetestowany DHR II z tyłu jest obok Assegai z mocnym uchwytem z przodu; Podobnie jak w przypadku poprzednika, Cube nie pozostawia nic do życzenia, jeśli chodzi o tusze. Z przodu wyważona osnowa Exo+, z tyłu gruby wariant DoubleDown zapewniający maksymalną ochronę przed przebiciem. Ponadto opony stały się węższe: tylna opona ma 2,4 cala, a Assegai z przodu 2,5 cala. Jest to przeznaczone dla kierowców sportowych, którzy chcieliby uzyskać więcej informacji zwrotnych z podłoża. Wreszcie, są teraz dwuczęściowe tarcze hamulcowe Magura MDR-P, które powinny wydobyć nieco więcej mocy i słabnący opór z i tak już mocnego MT7.
Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM E-MTB w teście: Przekonujący ogólny pakiet z chęcią zjazdu
Test: Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM na papierze imponuje wręcz zbyt dobrym sprzętem w cenie 5.000 euro. W praktyce rower Bosch CX zachowuje to, co obiecują dane techniczne i zapewnia doskonałe osiągi na szlaku. Jednak jego ogólna orientacja powinna bardziej spodobać się sportowym narciarzom zjazdowym […]
Wyposażenie Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM 29
Materiał ramy: Węgiel
Skok zawieszenia: 140 / mm 150
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Rura zasilająca 625
podwozia: Wydajność Foxa 36 / Wydajność Foxa DPX2
Okrążenie: Sram NX Orzeł
wirniki: Newmen Evolution SL E.30
Hamulec: Magury MT7
opony: Maxxis Minion DHRII 2,4″ DoubleDown / Maxxis Assegai 2,5″ Exo+
Waga: 24,3 kg
Cena: € 5.199
Cube Stereo Hybrid 160 HPC TM 27.5 2021
Podobnie jak w poprzednim roku, cechy modelu Stereo Hybrid 160 HPC TM z pełną przepustnicą są takie same jak w wersji 140 mm, z kilkoma wyjątkami: mocny Fox 38 Performance jest teraz zainstalowany z przodu, co powinno zapewnić jeszcze większą sztywność i precyzja kierowania w zakresie granicznym. Nowa kombinacja opon Maxxis i dwuczęściowe tarcze hamulcowe Magura są również dostępne tutaj. Poza tym pozostaje jak zwykle ze skokiem 170 mm z przodu, 160 z tyłu i mniejszymi kołami 27,5 cala.
Wyposażenie Cube Stereo Hybrid 160 HPC TM 27.5
Materiał ramy: Węgiel
Skok zawieszenia: 160 / mm 170
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Rura zasilająca 625
podwozia: Wydajność Foxa 38 / Wydajność Foxa DPX2
Okrążenie: Sram NX Orzeł
wirniki: Newmen Evolution SL E.30
Hamulec: Magury MT7
opony: Maxxis Minion DHRII 2,4″ DoubleDown / Maxxis Assegai 2,5″ Exo+
Waga: 24,3 kg
Cena: € 5.199
Schreibe einen Kommentar