Nowości produktowe: Krótki test: Flyer zaskakuje zupełnie nowym Uproc 2021 na rok modelowy 6. Nowo opracowana rama z włókna węglowego, silnik Bosch Performance CX o momencie obrotowym 85 Nm i bezkompromisowe wyposażenie obiecują czystą przyjemność z jazdy. Prezentujemy warianty wyposażenia Flyer Uproc 6 2021 i mogliśmy już przetestować topowy model.
W kwietniu 2020 roku świętowała to tradycyjna szwajcarska marka Flyer 25. rocznica. Specjalista od e-rowerów jest pionierem od samego początku i jest znany z wysokiej jakości rowerów. W 2021 roku Flyer ponownie uruchomił ustanowiony Uproc 6 po ponad dwóch latach rozwoju. Dzięki ramie wykonanej w całości z włókna węglowego, skokowi tylnemu 160 mm, napędowi Bosch Performance CX, zestawowi kół i licznym ulepszeniom technicznym Uproc 6 został zaprojektowany z myślą o zabawie i osiągach podczas zjazdów.
Ulotka Uproc 6 2021: Fakty
- Materiał ramy: Węgiel
- Silnik: Bosch Performance CX (85 Nm)
- Akku: Bosch PowerTube 625
- Pokaz: Bosch Purion/Kiox
- Skok zawieszenia: 170/160 mm (pł./wys.)
- rozmiar koła: Mieszanka barweny (29 / 27.5)
- modele: 3 poziomy wyposażenia (6.50, 8.70, 9.50)
- Cena: 6.999 - 10.999 Euro
Sercem Uproc 6 2021 jest nowo opracowana rama z włókna węglowego. Czterobelkowy układ zawieszenia zapewnia 160 mm skoku sprężyny z tyłu i wygląda, jakby był wykonany z jednego kawałka. Łożyska o dużych wymiarach powinny zapewniać długotrwałą funkcję. Amortyzator jest teraz, nietypowo dla Flyera, prawie poziomy w trójkącie ramy. Sprytne detale, takie jak uchwyt na butelkę Fidlock lub czujnik prędkości zintegrowany z hakiem dopełniają odświeżający, nowy wygląd.Komponenty napędowe firmy Bosch są pięknie zintegrowane. Praktyczne: akumulator PowerTube 625 jest wyjmowany z boku dolnej rury. Szwajcarzy nie używają zamka do zamykania, zamiast tego używają klucza imbusowego 6 mm do mocowania akumulatora, aby uniknąć grzechotania. Jest on wygodnie zawsze na pokładzie i ukryty w osi tylnego koła. Na rowerze znajduje się również gniazdo ładowania.
Jeśli chodzi o geometrię, Flyer również idzie z duchem czasu i nadał Uproc 6 nowoczesne wymiary: kąt skrętu 64,5 stopnia, zasięg 470 mm i tylne widełki 445 mm (rozmiar L) nie są ekstremalne, ale są nowoczesne i bardzo odpowiednie za obiecane właściwości zjazdowe.
Ulotka Uproc 6 2021: warianty wyposażenia i geometria
Uproc 6 jest dostępny w trzech konfiguracjach. Klient ma również do wyboru trzy opcje kolorystyczne dla każdego wariantu wyposażenia. Wszystkie modele są standardowo wyposażone w wyświetlacz Bosch Purion. Nieco inteligentniejszy wyświetlacz Kiox można zamówić na życzenie i za dodatkową opłatą w wysokości 150 euro.
U proc 6 6.50 | U proc 6 8.70 | U proc 6 9.50 | |
---|---|---|---|
widelec | RockShox ZEB, 170 mm | Fox 38 Performance, 170 mm | Fabryka Fox 38, 170 mm |
niemy | RockShox Deluxe Wybierz R | Wydajność Foxa DPX2 | Fabryka Fox DPX2 |
Silnik | Bosch Performance CX (85 Nm) | Bosch Performance CX (85 Nm) | Bosch Performance CX (85 Nm) |
akumulator | Bosch PowerTube 625 | Bosch PowerTube 625 | Bosch PowerTube 625 |
Wyświetlacz | Bosch Purion (Kiox + 150 euro) | Bosch Purion (Kiox + 150 euro) | Bosch Purion (Kiox + 150 euro) |
Schaltung | SRAM NX Eagle | ShimanoXT | SRAM X01 Orzeł AXS |
hamulce | Shimano BR-MT520 (203/203) | Shimano XT BR-M8120 (203/203) | Magura MT7 (220/203) |
sztyca | Ulotka Dropper Post MT171 | Ulotka Dropper Post MT171 | RockShox Reverb AXS |
wirniki | DT Swiss H1900 Wielowypust 30 | DT Swiss H1700 Wielowypust 30 | DT Swiss HX1501 splajn 30 |
opona | Maxxis Assegai DD 29x2.50 / Minion DHF DD 27.5x2.50 | Maxxis Assegai DD 29x2.50 / Minion DHF DD 27.5x2.50 | Maxxis Assegai DD 29x2.50 / Minion DHF DD 27.5x2.50 |
Cena | 6.999 Euro | 8.499 Euro | 10.999 Euro |
Jeśli chodzi o kompletację, Flyer nie pozostawia nic przypadkowi i wyposaża trzy warianty wyposażenia w solidne i sprawdzone komponenty. Wszystkie modele są resorowane i amortyzowane przez widelce z goleniami 38 mm. „Wersja podstawowa” Uproc 6 6.50 za dumne 6.999 euro opiera się na podwoziu RockShox; składający się z nowy widelec ZEB i amortyzatory Deluxe Select. Pozostałe modele mają podwozie Fox. Dodatkowo wszystkie modele posiadają nowoczesne 12-biegowe przerzutki firm Sram i Shimano.
To, co ich łączy, to opony. Na szczęście Flyer rezygnuje z lekkiej konstrukcji i stawia na solidne i bardzo dobrze amortyzujące opony Maxxis z osnową DD. Assegai 29×2.5 z przodu i Minion DHF 27.5×25 z tyłu.
Jeszcze więcej topowych rowerów E-MTB Fully na rok 2021:
Top 10: Najlepsze w pełni E-MTB 2021 - na szlaki i do codziennego użytku
Nowości produktowe / E-MTB: Elektryczne rowery górskie z pełnym zawieszeniem to szwajcarskie scyzoryki świata kolarstwa. Wygodne, trwałe, odpowiednie na wycieczki, szlaki i do codziennego użytku. Równie popularne są wszechstronne rowery elektryczne i trudno było nam wybrać naszą 10 najlepszych. Ale oto one, najbardziej ekscytujące w pełni e-rowery 2021! Najbardziej ekscytujące (e)rowery 2021 roku w 17 kategoriach W ramach […]
Topowy model Uproc 6 9.50 za 10.999 38 euro jest bez wyjątku wyposażony w szlachetne komponenty. Podwozie Fox Factory z widelcem 2 Grip4 można regulować na wiele sposobów. Masywne 7-tłokowe hamulce Magura MT220 zapewniają niezbędne opóźnienie. Z przodu nawet z tarczami hamulcowymi 12 mm. 01-rzędowa grupa osprzętu Sram XXNUMX Eagle AXS zapewnia wyraźną zmianę przełożeń, która podobnie jak regulowana sztyca Reverb AXS jest sterowana bezprzewodowo i za pomocą wspomagania elektrycznego.
Ulotka o geometrii Uproc 6
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 395 | 415 | 450 | 485 |
Pozioma rura górna (w mm) | 579 | 608 | 636 | 664 |
główka ramy (w mm) | 100 | 100 | 105 | 110 |
tylny trójkąt (w mm) | 445 | 445 | 445 | 445 |
Rozstaw osi (w mm) | 1208 | 1223 | 1250 | 1277 |
Kąt skrętu (w °) | 63.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 |
Kąt siedziska (w °) | 75.7 | 75.5 | 75.3 | 75.2 |
Zasięg (mm) | 420 | 445 | 470 | 495 |
Stosy (mm) | 623 | 629 | 633 | 638 |
Wysokość suportu (w mm) | 347 | 347 | 347 | 347 |
Ulotka Uproc 6 2021: Pierwsze wrażenia z jazdy
Flyera Uproc 6 w topowej wersji „9.50” mieliśmy okazję testować przez dwa dni w Lenzerheide w Szwajcarii.
Na papierze dane geometrii z zasięgiem 470 mm, kątem skrętu 64,5 stopnia i tylnymi widełkami 445 mm (rozmiar L) obiecywały bardzo zabawny, ciężki rower do zjazdów. I tak właśnie było!
Konfiguracja została znaleziona stosunkowo szybko. Bezprzewodowe sterowanie sztycy i przerzutek AXS można idealnie dopasować do osobistych preferencji. Konfiguracja wstrząsu jest również łatwa do znalezienia; z drugiej strony regulacja Fox 38 Grip2 zajmuje trochę więcej czasu. Dwa etapy kompresji i odbicia wymagają dokładnego ustawienia.
Kiedy siadasz po raz pierwszy, szybko czujesz się komfortowo. Dzięki nowoczesnej, ale niezbyt ekstremalnej geometrii. Jednak na technicznym podjeździe szybko zdajesz sobie sprawę, że Uproc 6 jest przeznaczony bardziej do zjazdów. Na stromych przejściach trzeba wywierać duży nacisk na przód, aby utrzymać przednie koło 29-calowe na ziemi. Dodatkowo, ze względu na niski suport, często musieliśmy zmagać się z mocnymi uderzeniami pedału. Ale było to zauważalne tylko w ekstremalnie technicznym terenie.
,de Bosch Wydajność CX z jego 85 Nm był jednak w stanie w pełni nas przekonać. Mocny (nawet w niskich kadencjach), dynamiczny i intuicyjnie sterowany, zwłaszcza w trybie eMTB, to obecnie jeden z najlepszych silników na rynku.
Uproc 6 był w stanie w pełni zademonstrować swoje mocne strony na zjeździe. Komponenty są bezwarunkowo zaprojektowane dla maksymalnej zabawy podczas zjazdów. Począwszy od doskonałych opon Maxxis w stabilnej i topowo amortyzującej wersji DD, przez wręcz piekielnie mocne i stabilne hamulce Magura MT7, aż po doskonałe podwozie. Aby przejść do sedna: Uproc 6 to po prostu zabawa na zjazdach! Na odcinkach o dużej prędkości luźny kąt skrętu i precyzyjna, sztywna opona Fox 38 pomagają zapewnić płynną jazdę. Jednak zwinność nie jest w żaden sposób zaniedbywana. Uproc 6 spokojnie wykonuje każde polecenie kierowania i może być chętnie rzucany w zakręty z niewielkim naciskiem. Podwozie wydaje się mieć ponad 160 mm z tyłu. Czuły na początku skoku sprężyny, ale z wystarczającym przeciwciśnieniem, aby móc przeciwstawić się mocnym uderzeniom.
Podsumowując, nowy Flyer Uproc 6 był przekonujący. Doskonały ogólny pakiet harmonijnego wyposażenia i geometrii zorientowanej na zjazdy. Ulotka ta doskonałość może być również płatna za książęcą...
Ulotka Uproc 6 2021: Pierwsza jazda w filmie
Sieć
Schreibe einen Kommentar