Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

E-rowerykompletne kołaTesty

Mniejsza waga = większa przyjemność z jazdy: Specjalistyczny Kenevo SL 2022

13 Maj 2021 by Michaela Grosse-Heringa

Testowe / E-MTB: Lekkie E-MTB są na topie. Wraz z Kenevo SL 2022 firma Specialized wprowadza kolejny model z rodziny produktów „SL”. Skok sprężyny 170 mm, 29-calowe koła, mocne wyposażenie i niska masa całkowita obiecują czystą przyjemność z jazdy! Przetestowaliśmy to.

Rodzina produktów Specialized „Super Light” stale się powiększa. Po Vado, Como, Creo i Levo do wyścigu dołączają Kenevo SL. Duży skok zawieszenia, 29-calowe koła i całkowita masa znacznie poniżej 20 kg obiecują doskonałe i zabawne osiągi na szlaku. Witaj Light EMTB, witaj Specialized Kenevo SL.

Specialized Kenevo SL 2022: W skrócie

  • Materiał ramy: Węgiel
  • Skok zawieszenia: 170 mm
  • rozmiar koła: 29 cali
  • Silnik: Specjalistyczny SL 1.1
  • Akku: 320 Wh niewymienny, opcjonalny przedłużacz zasięgu (+160 Wh)
  • Pokaz: TCU Mastermind
  • rozmiary: S2-S5
  • Cena: z dala. 9.499 euro



Specialized Kenevo SL: Nowa rama z regulacją geometrii

Na pierwszy rzut oka ramę Specialized Kenevo SL trudno odróżnić od niezmotoryzowanego enduro. Wygląd charakteryzują proste kształty rur, schludny wygląd i dobrze znana konstrukcja z sześcioma kolumnami.

Znany z enduro: 6-kolumnowy tylny trójkąt
Czysto i schludnie
Pociągi jeżdżą atrakcyjnie wizualnie w środku

Jeśli chodzi o rozmiary, Specialized wybrał dobrze znaną metodę „S-Sizing”. Mówiąc prościej, oznacza to, że koła nie są już definiowane głównie przez długość rury podsiodłowej, ale przez długość ramy głównej. Innymi słowy: mali rowerzyści, którzy preferują długie rowery, mogą śmiało sięgać po większe rozmiary ram (bez ograniczania ich przez rurę podsiodłową). Od S2 do S5 dostępne są cztery rozmiary ramek do wyboru.



Łańcuchy są dobrze chronione
Sprytny: Multitool w główce ramy

Oprócz typowych dla Specialized funkcji, takich jak uchwyty na bidon czy narzędzie wielofunkcyjne w główce ramy, rama ma również podwójną regulację geometrii. Kąt skrętu można regulować za pomocą dołączonej asymetrycznej panewki łożyska: od stromych 64,5 stopni do bardzo płaskich 62,5 stopni. Wysokość suportu można również zmieniać o 6 mm za pomocą flip chipa na dolnej rurze tylnego trójkąta.

Poprzez asymetryczną panewkę łożyska…
...można regulować kąt skrętu
Flip chip na dolnej rurze tylnego trójkąta zmienia wysokość suportu


S2S3S4S5
Stos618626635644
Zasięg435460485510
główka105115125135
rura podsiodłowa400420440465
tylne trójkąty447447447447
Radstand1228125812871316
spadek BB25252525
kąt skrętu63,563,563,563,5
kąt siedziska76767676



Znany z Levo SL akumulator o pojemności 320 Wh jest ukryty w bardzo smukłej rurze dolnej. Nie można go usunąć i dlatego należy go załadować na rower. Aby uzyskać dodatkowy zasięg, Specialized oferuje opcjonalny przedłużacz zasięgu 160 Wh.

Dobre rozwiązanie: niewymienny akumulator jest ładowany przez zamykane gniazdo ładowania


Silnik Specialized SL 1.1: lekki, harmonijny i indywidualnie dopasowujący się

Jak przystało na lekki E-MTB, Specialized stawia na silnik środkowy „SL 1.1” w Kenevo SL. Kompaktowe wymiary elegancko pasują do ogólnego obrazu. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 35 Nm charakteryzuje się przede wszystkim bardzo naturalnymi wrażeniami z jazdy.

Rozpoznawalny tylko na pierwszy rzut oka: silnik Specialized SL 1.1 z momentem obrotowym 35 Nm

Ten z Lewo wprowadzony wyświetlacz „Mastermind TCU” trafia teraz również do Kenevo SL. Umieszczony dyskretnie na górnej rurze, kolorowy wyświetlacz charakteryzuje się przede wszystkim dostosowaniem. Korzystając z firmowej aplikacji „Mission Control”, wyświetlane informacje, takie jak pozostały zasięg, zużycie energii czy czas, można mniej lub bardziej dowolnie konfigurować.



Mastermind TCU: Inteligentny, prosty i dowolnie konfigurowalny

Możesz także użyć „Micro Tune”, aby dostroić poziomy wsparcia w krokach co 10%, jeśli chcesz. Powinno to zapewnić jeszcze dokładniejsze dopasowanie poziomu podparcia lub poziomu osiągów, zwłaszcza podczas przejażdżek grupowych.

Cechy TCU Mastermind: 



  • Aktualizacje bezprzewodowe
  • Poziom naładowania w procentach
  • Precyzyjna regulacja poziomu wsparcia w krokach co 10% (Micro Tune)
  • Spersonalizowana aranżacja ekspozycji
  • Pora dnia
  • Konsumpcja na żywo
  • funkcja sprzężenia tętna
  • Precyzyjny pomiar wysokości

Specialized Kenevo SL: warianty wyposażenia

W momencie premiery Kenevo SL będzie dostępny w dwóch konfiguracjach: Expert i S-Works. Kenevo SL Expert o wartości 9.499 EUR łączy w sobie Fox 38 Performance Elite z Fox Float X2 Performance z tyłu. Klasyczna wersja S-Works, która jest bardzo droga i kosztuje 13.999 12 euro, ma komponenty Fox Factory. Oba warianty opierają się na XNUMX-rzędowych komponentach Sram Eagle - S-Works wykorzystuje nawet bezprzewodową technologię AXS.

Specjalistyczny ekspert Kenevo SL



ustawienie: FACT 11m w całości z włókna węglowego
Napęd: Specjalistyczny SL 1.1
Akku: 320 Wh + opcjonalny przedłużacz zasięgu 160 Wh

widelec amortyzowany: Fox 38 Performance Elite Grip2, 170 mm
Niemy: Wydajność Fox Float X2

Okrążenie: Sram Xo1 Orzeł
hamulce: Kod Sram RS 220/203mm
wirniki: Trawers Roval 29
Sztyca: Maniak fuzji X



Cena: € 9.499



S-Works Kenevo SL

ustawienie: FACT 11m w całości z włókna węglowego
Napęd: Specjalistyczny SL 1.1
Akku: 320 Wh + opcjonalny przedłużacz zasięgu 160 Wh

widelec amortyzowany: Fox 38 Factory Grip2, 170 mm
Niemy: Fabryka Fox Float X2



Okrążenie: Sram XX1 Orzeł AXS
hamulce: Kod Sram RSC 220/203mm
wirniki: Trawers Roval SL 29
Sztyca: RockShox Reverb AXS

Cena: € 13.999



Specjalistyczny ekspert Kenevo SL wystawiony na próbę

170 mm skoku, 29-calowe koła i bezkompromisowa geometria - oczekiwania były duże! Nie jest tajemnicą, że w Velomotion jesteśmy fanami lekkich E-MTB. 19 kg przy tak mocnym sprzęcie to zdecydowanie zapowiedź!

Mówiąc krótko: koncepcja działa! Silnik SL 1.1 zachwyca naturalnymi wrażeniami z jazdy. 35 Nm na papierze wydaje się dość słabe, ale w praktyce okazuje się w zupełności wystarczające. Zwłaszcza, że ​​trzeba wziąć pod uwagę, że pełnoprawne funbike bez silnika jeszcze kilka lat temu nie były dużo lżejsze. Żegnaj wyciąg krzesełkowy i witaj Upillflow!



Tylny trójkąt robi szczególne wrażenie na zjazdach. Chętny do połykania i kontrolowany, zawsze zapewnia bezpieczeństwo - nawet gdy sprawy stają się nieco bardziej odważne. Odświeżanie: Żaden stukot łańcucha ani silnika nie psuje przyjemności z jazdy!

Im większa prędkość, tym wygodniejszy jest Kenevo SL. długość działa! Ale nawet kręte szlaki można pokonać przy odrobinie wysiłku. Rozkład masy i wyważenie są doskonałe i sprawiają, że Kenevo SL to rower dający mnóstwo frajdy i niemal zjazdowy charakter!



Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak Kenevo SL spisuje się w teście wytrzymałościowym i czekamy na więcej zabawnych przygód na szlakach i w bikeparku!



Sieć

www.specialized.de

tagi:e-enduroE-MTBE test roweruEnduromielićWprowadzenie produktuSpecialized

O Michaela Grosse-Heringa

Michael Große-Hering studiował inżynierię przemysłową ze szczególnym uwzględnieniem inżynierii samochodowej. Po ukończeniu studiów pasjonat (e)roweru górskiego pracował dla dużego niemieckiego producenta jako kierownik produktu w zakresie e-rowerów górskich. Teraz wnosi do Velomotion swoją dogłębną wiedzę i pasję do rowerów.

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 2

Zapowiedź Tour de France nr 2: Czy Pogacar już zaatakuje?

Related Stories

  • Bezkompromisowe węglowe e-enduro w teście: Thok Gram RC
  • Nox Hybrid Enduro 7.1 Pro Sachs E-MTB w teście: Solidny wszechstronny rower terenowy z mocnym silnikiem
  • KTM Macina Prowler Prestige na teście: Wspinacz turystyczny ze słabościami w zejściu
  • Giant Reign E+ 0 Pro E-MTB w teście: Świetny ogólny pakiet z mocnymi osiągami na szlaku
  • Corratec E-Power RS ​​160 Pro E-MTB w teście: Dobroduszna rakieta szlakowa, aby czuć się dobrze
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH