Test: dzięki Bulls E-Stream Evo AM 3 firma z Kolonii wysyła na sezon 2020 mocny, wszechstronny rower E-MTB, który jest szczególnie imponujący dzięki świetnemu silnikowi i dużej baterii. Wyposażenie jest spójne i umożliwia także wyprawy w wymagający teren.
Bulls E-Stream Evo AM 3 27,5+: Fakty
Skok zawieszenia: 150mm / 150mm
rozmiar koła: 27,5 cali
Napęd: Brose Drive S Mag
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Bloki 14D
Pojemność akumulatora (rower testowy): 750Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar L bez pedałów): 24,93 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 125 kg
Cena: € 5.299
Ramki do zdjęć | Bulls E-Stream Evo AM |
widelec amortyzowany | RockShox FS 35 złoty |
napęd | Brose Drive S Mag |
akumulator | 750Wh |
niemy | RockShox Deluxe Select+ |
wirniki | Piasty Shimano MT400 / Bulls AS-T35 |
Opona VR | Schwalbe Hans Dampf Addix Speedgrip Apex 2,8" |
Tętno opon | Schwalbe Hans Dampf Addix Speedgrip Apex 2,8" |
przerzutka tylna | ShimanoXT M8100 |
dźwignia zmiany biegów | Shimano SLX M7100 |
korba | FSA-CK-745 |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | Shimano SLX M7120 |
tarcze hamulcowe | Shimano RT64 203/180mm |
sztyca | Jowialny DP-01Z |
siodło | Byk 1216HRN |
trzon | MonkeyLink AS-L1 |
Lenker | Kalloy HB-RB12W-ENM |
Opisanie pozycji siedzącej na rowerze jest trudne, ponieważ każdy doświadcza tego inaczej. Oczywiście są jasne przypadki: Wygodne rowery trekkingowe, ekstremalne rowery zjazdowe - sprawa komplikuje się z wszechstronnymi rowerami, takimi jak Bulls E-Stream Evo AM 3. Porusza się po cienkiej linii między sportowym rowerem górskim a mocnym rowerem turystycznym i znajduje udaną równowagę usatysfakcjonować przedstawicieli obu stron.
Mocny alpinista z dobrym silnikiem
E-Stream Evo AM ma swój własny charakter, który staje się stosunkowo wyraźny od pierwszych metrów. Siedzisz centralnie i wygodnie, zawsze masz dobry widok na to, co się dzieje i korzystasz z ogólnie nowoczesnej, ale niezbyt ekstremalnej geometrii. Działa dość bezpośrednio na mieszkanie, ale nie denerwuje się dzięki swojej obszernej długości. Ta koncepcja świetnie sprawdza się również na podjazdach: stromy przód zapewnia, że przednie koło zawsze stabilnie trzyma się podłoża, nawet na podjazdach, a długie dolne rury tylnego trójkąta oznaczają, że możesz wygodnie siedzieć w siodle nawet na stromych wzniesieniach. Tylny trójkąt jest również dość aktywny w umiarkowanym terenie, ale nie opada zbyt głęboko.
Geometry Bulls E-Stream Evo AM
Rozmiar | 390 | 440 | 490 | 540 |
---|---|---|---|---|
Górna rura | 590 | 604 | 623 | 642 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
tylne trójkąty | 460 | 460 | 460 | 460 |
kąt skrętu | 67,5 | 67,5 | 67,5 | 67,5 |
Radstand | 1176 | 1192 | 1212 | 1233 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 420 | 435 | 450 | 465 |
Stos | 589 | 589 | 603 | 617 |
spadek BB | 7 | 7 | 7 | 7 |
trzon | 55 | 55 | 55 | 65 |
Silnik jest również kluczowym czynnikiem wpływającym na przekonujące osiągi na podjazdach. Dzięki Brose Drive S Mag Bulls zainstalował jeden z najpotężniejszych dysków na rynku i naprawdę możesz to poczuć. Fajnie, że silnik może też pracować wrażliwie, jeśli chcesz. Zaletą jest niewielka objętość; słyszalny tak, ale nigdy nie nachalny, nawet na najwyższym poziomie wsparcia. Obsługa za pomocą intuicyjnego panelu sterowania jest łatwa do wykonania bez konieczności długiego studiowania instrukcji. Tylko zintegrowany wyświetlacz jest trudny do odczytania w południowym słońcu.
Podobne e-rowery górskie w teście
Nox Hybrid All-Mountain 5.9 Sachs E-MTB w teście: Dobrze zaokrąglona koncepcja z mocnym silnikiem
Test: Nox Hybrid All-Mountain 5.9 to jeden z pierwszych gotowych do produkcji E-MTB z nowym silnikiem Sachs RS. Z jednej strony zapewnia to ogromną moc, ale wciąż jest miejsce na ulepszenia w zakresie reakcji i sterowalności. Pozostałe wyposażenie Noxa Fully jest wysokiej jakości, nawet jeśli robi się trochę nerwowe przy wyższych prędkościach. Nox Hybrid All Mountain 5.9 […]
Test Kettler Scarpia FS 2.0 E-MTB: Turysta terenowy dalekiego zasięgu
Test: Kettler Scarpia FS 2.0 to dość mocny, nowy E-MTB z kuźni tradycyjnego niemieckiego producenta. Mocne wyposażenie i bardzo dobroduszne zachowanie podczas jazdy powinno spodobać się szerokiemu gronu nabywców i potrafiło przekonać w teście. Kettler Scarpia FS 2.0: Fakty Skok zawieszenia: 150mm/150mm Rozmiar koła: 27,5 cala Napęd: Shimano E8000 Wyświetlacz / jednostka sterująca: Shimano E8000 […]
Thok MIG 2.0 E-MTB w teście: Okazje zjazdowe dla kierowców sportowych
Test: Włosi z Thok udowadniają, że przy zakupie roweru warto myśleć nieszablonowo. Rowery nie są nam dobrze znane, ale nowy Thok MIG 2.0 udowadnia, że można dostać bardzo fajny E-MTB za relatywnie niską cenę - jeśli chcesz dać jeden […]
Bezpieczny w umiarkowanym terenie
Bulls nie jest tak przekonujący, gdy jedzie w terenie w kierunku doliny. Im bardziej wymagający teren, tym mniej działa ogólna koncepcja E-Stream Evo AM. Dopóki nie jest zbyt wyboista i nie nabierasz zbyt dużej prędkości, dobroduszne podwozie zapewnia duże bezpieczeństwo, opony wbijają się w szlak, a bardzo dobre 4-tłokowe hamulce Shimano SLX zawsze przynoszą rower i jeźdźca do bezpiecznego zatrzymania. Rower szybko osiąga swoje granice na trudnych trasach. Zawieszenie RockShox o skoku 150 mm radzi sobie całkiem dobrze, nawet jeśli tłumienie wydaje się czasami przytłaczane podczas ostrej jazdy. Rozsądnym i niedrogim środkiem tuningowym byłoby zainstalowanie nieco bardziej przyczepnej przedniej opony z miękką mieszanką gumową. Z pewnością skorzystałoby na tym prowadzenie w terenie.
Prawdziwym plusem na co dzień są interfejsy MonkeyLink z przodu iz tyłu. Doposażenie systemu oświetleniowego, który jest następnie zasilany z akumulatora, jest dziecinnie proste. Istnieje również możliwość zamontowania odpowiednio kompatybilnych błotników.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar