Test: Bulls Copperhead E2 imponuje mocnym silnikiem Bosch Performance CX w cenie nieco ponad 2.500 euro. Ze względu na topowy silnik wielu nabywców powinno być również skłonnych do zaakceptowania kompromisów w zakresie wyposażenia i wielkości baterii.
Napęd: Bosch Wydajność CX
Maksymalny moment obrotowy: 75Nm
Rower do testowania pojemności akumulatora: 400Wh
Widelec: Suntour XCM DS HLO
Okrążenie: Shimano Deore/Alivio
Hamulec: Tektro HD-M275
rozmiar koła: 29 cali
Waga: 23,62 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 125 kg
Cena: € 2.599
Kosztujący niecałe 2.600 euro Copperhead E2 to najdroższy hardtail E-MTB w naszym polu testowym; Jednak ze względu na wbudowane komponenty nadal należy do kategorii „okazyjnych”. Szczególnie wyróżnia się obecna generacja silnika Bosch Performance CX, który jest jednym z najlepszych silników montowanych centralnie w historii i może błyszczeć najwyższymi ocenami za moc wspomagania, naturalność i czułość. Poza tym jest w większości solidna, 9-biegowa skrzynia biegów jest wystarczająca ze względu na mocny silnik nawet na strome podjazdy. Widelec, hamulce i opony umożliwiają sporadyczne wypady w łatwy teren. Jeśli szukasz wygodniejszego towarzysza do codziennego użytku, ucieszą Cię punkty mocowania podpórek bocznych, błotników i bagażników na ramie. Dzięki MonkeyLink oświetlenie można doposażyć bez żadnych modyfikacji.
Schreibe einen Kommentar