Aktualności: W dobie kryzysu związanego z koronawirusem marka rowerów Bulls zwraca na siebie uwagę oraz na specjalistyczny handel rowerami ciekawą kampanią. Pod hasłem: Pokaż swoją twarz - JESTEŚMY BYKAMI, kolońska marka rowerów pokazuje, kto tak naprawdę stoi za sklepem internetowym bulls.de.
Chociaż drzwi sklepów rowerowych zostaną ponownie otwarte w poniedziałek, ale kryzys związany z koronawirusem odcisnął również swoje ekonomiczne piętno na handlu rowerami. Sprzedaż wyraźnie załamała się wszędzie, tylko przy serwisie warsztatowym i handlu internetowym można było jeszcze trochę zarobić.
Dealerzy rowerów z Zweirad Kauf Genossenschaft (ZEG) mają dobrą pozycję dzięki swoim sklepom internetowym Bulls i Pegasus. Profesjonalna i przyjazna dla użytkownika platforma sprzedażowa zapewnia płynny i bezpieczny zakup online. Ale niewiele osób wie o tym modelu: zamówione rowery Bulls zwykle pochodzą od specjalistycznego sprzedawcy za rogiem. Dzięki temu nowy rower dociera do klienta profesjonalnie zmontowany i gotowy do jazdy. Na życzenie wybrany dealer dostarczy rower osobiście za dodatkową opłatą w wysokości zaledwie 25 EUR i dostosuje go na miejscu. (Zobacz artykuł: Kupowanie roweru w czasach koronawirusa: Zamawianie roweru przez Internet i dostawa przez wyspecjalizowanego sprzedawcę? Próbowaliśmy tego!)
Dealerzy rowerów od pokoleń
Z jednej strony ten model sprzedaży to doskonała obsługa klienta, z drugiej strony przynosi również sprzedaż regionalnemu sprzedawcy rowerów w tej niepewnej sytuacji. Taki jest też urok kampanii WE ARE BULLS do zrozumienia: Przy zakupie na bulls.de należy wspierać lokalnego sprzedawcę rowerów. Bo, jak dobitnie pokazuje kampania, są też pracodawcami w regionie. Sprzedawcy rowerów to w większości firmy rodzinne, które działają od pokoleń. Tam wielu praktykantów i poszukujących pracy znajduje miejsce jako technik mechatronik jednośladów, sprzedawca, urzędnik, w księgowości, dziale kadr i wielu innych grupach zawodowych. W zależności od wielkości firmy są prowadzone przez członków rodziny lub są to już średniej wielkości firmy, zatrudniające do 100 pracowników w magazynie, warsztacie, administracji i sali sprzedaży.
Aby odebrać klientowi anonimowość sprzedawcy rowerów i pokazać ludzi stojących za markowym sklepem internetowym, firma Bulls pokazała swoim sprzedawcom rowerów uczestniczących w systemie sklepowym. Chociaż nie wszyscy z ponad 200 sprzedawców rowerów są wymienieni, być może brakuje jednego lub innych sprzedawców rowerów w Twoim regionie, ale to nie zmienia przesłania: Wspieraj swoich regionalnych dealerów!
Nawet jeśli drzwi branży rowerowej zostaną na jakiś czas ponownie otwarte, nadal obowiązują zalecenia dotyczące „dystansu społecznego” i ograniczeń w kontaktach. To odpowiedni moment, aby przyjrzeć się kampanii Bulls i wesprzeć regionalnego sprzedawcę rowerów i jego pracowników przy następnym zakupie roweru, a jeśli chcesz, możesz też wygodnie robić zakupy online.
Schreibe einen Kommentar