Rower towarowy / e-performance: jako jeden z głównych trendów w branży rowerowej, rowery towarowe były również niezwykle obecne na targach Eurobike 2019. Targi Messe Friedrichshafen dały nawet osłom jucznym zupełnie osobny obszar - tutaj stało się jasne, ilu producentów i ile różnych modeli i podejść bawi się teraz w tej kategorii. W przypadku ca go zaprezentowano tam również nowicjusza – choć osoby stojące za ca go nie są nowicjuszami. Staje się to jasne, gdy przyjrzysz się bliżej niezwykle przemyślanemu i obiecującemu rowerowi e-cargo.
Wygraj Ca Go FS 200 o wartości prawie 9.000 XNUMX euro
Loteria: Wygraj innowacyjny rower elektryczny Ca Go FS 200 o wartości 8.907 euro!
Loteria: Ca Go FS 200 jest obecnie jedną z wschodzących gwiazd wśród rowerów e-cargo. Prawie żaden inny rower nie jest w stanie pogodzić codziennego użytkowania, bezpieczeństwa i atrakcyjnego wyglądu. Biorąc pod uwagę te cechy, jesteśmy szczególnie zadowoleni z możliwości wylosowania elegancko wyposażonego modelu FS 200 – jak [...]
ca go - nowa nazwa w branży rowerowej, ale za którą kryją się znajome twarze oraz ogromne kompetencje i doświadczenie: nie kto inny jak Franc Arnold jest tu odpowiedzialny, jako założyciel i dyrektor generalny firmy Ergon, jest również odpowiedzialny do sprzedaży w RTI Sports (Ergon, Topeak, MET i wiele innych) ma wodze w dłoni. Z wizją własnego roweru e-cargo Arnold jakiś czas temu zebrał zespół, aby urzeczywistnić ten pomysł. Wynik został po raz pierwszy zaprezentowany publicznie na Eurobike 2019 i wie, jak zaimponować. To klasyczny rower Long John: duże koło z tyłu (27,5 cala w wersji ca go), małe z przodu (20 cali) i przestrzeń ładunkowa przed kierownicą.
Zaawansowana skrzynia transportowa EPP
Jak na razie zwyczajne. Ze skrzynią transportową robi się jeszcze bardziej ekstrawagancko: składa się ona z tworzywa sztucznego EPP o zamkniętych porach, takiego jak w rowerach towarowych firmy Miejska strzała lub Kostka wie. Istnieją dobre powody, dla których niektórzy producenci polegają na tym materiale – nawet jeśli wygląd z pewnością wymaga przyzwyczajenia. EPP łączy w sobie dwie cechy, które są ważne dla takiego pojazdu: z jednej strony jest niezwykle stabilny, z drugiej nie ma ostrych krawędzi i jest elastyczny. Na przykład, jeśli wpadnie na nią mały pasażer, ryzyko obrażeń jest bardzo niskie. Poza tym takie pudełko z EPP jest dużo lżejsze od porównywalnego drewnianego odpowiednika. Zmniejsza to całkowitą masę i zwiększa możliwą ładowność.
Składane pojedyncze siedzenia dla dwójki dzieci
Jednak skrzynia transportowa ca go, która została opracowana wspólnie ze Schumpeterem, nie powinna ograniczać się do samego materiału, ponieważ zawiera dużo mocy mózgowej i wiele sprytnych funkcji. Aluminiowa rama jest otoczona EPP od wewnątrz i na zewnątrz - oznacza to, że dzieci w środku nie mogą zrobić sobie krzywdy, a ochrona pieszych roweru, która staje się coraz ważniejsza wraz z rosnącą popularnością, została również poprawiona. Mówiąc o dzieciach: w ca go nie ma ławki dziecięcej, ale dwa osobne siedzenia z zagłówkami z regulacją wysokości i pięciopunktowym pasem z magnetycznym zamknięciem. Fotele można złożyć w mgnieniu oka i zwolnić całą przestrzeń w boksie – w końcu prawie 200l. Bez irytującego demontażu, rozkręcania itp. Wyjątkową cechą jest dostępna opcjonalnie pokrywa - również wykonana z EPP - która nie tylko może być zamykana na klucz, ale także szczelnie zamyka skrzynkę.
Podszewka z pianki do pociągów i linii
To tyle, jeśli chodzi o skrzynię transportową; To jednak tylko jedna z wielu zalet nowego roweru cargo ca go. Można również zauważyć, że materiał EPP jest również używany w obszarze suportu, aby pokryć cały obszar silnika. Ma to sens z kilku powodów: Nie tylko cała jednostka napędowa jest tak dobrze chroniona. Ponadto wszystkie linki i kable można łatwo i niewidocznie schować, a kierowca nie może uderzyć kostkami o żadne ostre krawędzie. Jeśli musisz przejść bezpośrednio do napędu lub do kabli i kabli w celu konserwacji, pokrywę EPP można łatwo zdjąć, poluzowując kilka śrub.
Linkowe sterowanie w trasie – lepszy wybór dla rowerów cargo?
Również z technicznego punktu widzenia rower cargo ca go nie jest zwyczajny: zamiast powszechnie stosowanego układu kierowniczego za pomocą podnośnika, nowy rower e-cargo wykorzystuje sterowanie linką. Impulsy sterujące przekazywane są do główki ramy lub sterów za pomocą dwóch linek i specjalnych bloczków. Duża zaleta: Kąt skrętu jest taki sam w obu kierunkach, promień skrętu jest znacznie mniejszy. Nie musisz więc nieprzyjemnie daleko skręcać kierownicą, aby osiągnąć maksymalny skręt przedniego koła. Ponieważ pociągi kursują całkowicie w ramach wspomnianej osłony EPP, są one również znacznie lepiej chronione niż otwarte połączenie.
Dobrze ukryte akumulatory o pojemności do 1.250 Wh
Uff, dużo funkcji, dużo do opowiedzenia. Wyposażenie i dane techniczne roweru cargo ca go są prawie niedoceniane - niesłusznie! W momencie wprowadzenia na rynek dostępny będzie tylko jeden poziom wyposażenia, tj Nowy silnik Cargo Line firmy Bosch jest napędzany. Za zasilanie odpowiada jeden lub dwa akumulatory Bosch Powertube 625. Tak więc rower ma pojemność aż 1250Wh; akumulatory znajdują się za klapką pod skrzynką ładującą i unoszą się. Ten ostatni ma na celu zapobieganie uszkodzeniom i zapobieganie grzechotaniu.
Wysokiej jakości sprzęt z wytrzymałymi przerzutkami i mocnymi hamulcami
Pozostałe urządzenia są niezwykle wysokiej jakości i nie wymagają żadnych ukrytych cięć kosztów. Za właściwe przełożenie odpowiada bezstopniowa piasta przekładni Enviolo Cargo, którą wprawia w ruch karbonowy pasek Gates. Układ hamulcowy Magury jest nawet wyposażony w 4-tłoczkowy zacisk z przodu, co w połączeniu z tarczą hamulcową o średnicy 203 mm zapewnia dużą moc. Aby zapewnić komfort jazdy nawet na złych drogach, ca go instaluje również przedni widelec amortyzowany Suntour Mobi i wspornik sprężyny by.Schulz. System oświetlenia Supernova z funkcją świateł drogowych z przodu zapewnia również wystarczającą jasność dla całkowicie nieoświetlonych ścieżek.
Często nieco niepozorne dodatkowe części i komponenty są również niezmiennie klasyczne: Chwyty i siodełka są oczywiście od Ergona, kokpit od Ergotec, a obręcze od Alexrims (nawet z piastą DT Swiss z przodu!). Z naszego doświadczenia wynika, że aluminiowe błotniki SKS z przodu i Tubus Wingee z tyłu nie stukają. Ostatnią cechą szczególną są opony: podczas gdy zwykła opona Supermoto firmy Schwalbe jest zamontowana z tyłu, Big Apple specjalnie wyprodukowana w tym rozmiarze do jazdy samochodem zapewnia przyczepność i ochronę przed przebiciem z przodu. Tak wyposażony rower kompletny wraz ze skrzynią transportową waży ok. 42kg, dopuszczalna masa całkowita to 250kg.
Nowy rower cargo Ca Go powinien być dostępny u wybranych sprzedawców specjalistycznych wiosną przyszłego roku. Ostateczna cena nie została jeszcze ustalona, ale prawdopodobnie będzie w przedziale od 5.000 do 6.000 euro.
Panie rok mówią
Witam Panie Faiss,
Czy jesteś Szwabem? Albo Austriacy? Nie prawda.
„Foteliki dziecięce niemalże przypominają kubełkowe fotele z samochodów sportowych. "
Liczba mnoga samochodu sportowego to: Samochody sportowe.
Michała Faissa mówią
Winny zarzucanego mu czynu - Szwabii!
Chociaż mogę dodać na swoją obronę, że jest to kwestia zróżnicowania regionalnego i od kilku lat jest również wymieniana w słowniku jako (mniej powszechna) liczba mnoga.
Niemniej jednak masz oczywiście rację, że „die Sportwagen” jest bardziej powszechną liczbą mnogą w większości regionów Niemiec – odpowiednio to dostosowałem. Dzięki za podpowiedź!