Test: Pompy są dostępne jak piasek we wszystkich kategoriach cenowych. Ale czy chciałbyś myśleć, że pompa to pompa? Albo nie? Istnieje teraz odpowiednie rozwiązanie dla każdego zastosowania, czy to MTB, czy szosowego. A potem są też naboje CO2, aby zaoszczędzić czas. Z czółenkami Cube Race Hybrid jesteś przygotowany na każdą ewentualność.
Cube Race Hybrid: Zasada hybrydowa
Na pierwszy rzut oka dwie czółenka Cube Race Hybrid wyglądają jak zwykłe czółenka. Pierwszą różnicą między nimi jest sam korpus.Większy wariant to Cube Race Hybrid HV, odpowiedni do opon do rowerów górskich. Tutaj ważny jest duży wolumen w jak najkrótszym czasie. Cube Race Hybrid HP to wersja roweru wyścigowego. Może generować znacznie wyższe ciśnienie.
Ale jeśli przyjrzysz się bliżej, zobaczysz strukturę hybrydową. Ponieważ głowicę pompy można odkręcić od korpusu pompy, a gwint głowicy pasuje teraz dokładnie do naboju CO2. Nie tylko można przełączać się między obsługą nabojową a ręczną, pasują również zawory francuskie i AV.
Niezwykle przydatne są również dołączone do niego akcesoria. Dwa uchwyty przeznaczone są na naboje CO2 oraz samą pompkę. Można je montować jeden na drugim, pasuje również uchwyt na butelkę.
Cube Race Hybrid: High Pressure, wersja do motocykli wyścigowych
Dane techniczne:
Rozmiar: 21 cm
Materiał: CNC aluminium
Waga: 115g (tylko pompka)
Maksymalne ciśnienie: 8,3 BAR
Tom: 39 cc
RRP: 44,95 Euro
LINK: www.cube.eu
Cube Race Hybrid: High Volume, wersja dla rowerów górskich
Dane techniczne:
Rozmiar: 21 cm
Materiał: CNC aluminium
Waga: 128g (tylko pompka)
Maksymalne ciśnienie: 5,5 BAR
Tom: 68 cc
RRP: 44,95 Euro
LINK: www.cube.eu
Schreibe einen Kommentar