Test pompy sprężarki: Jeśli chodzi o narzędzia i narzędzia, najważniejsze jest dobre wyczucie i niezawodna funkcjonalność. W naszym teście dużych pomp sprężarkowych wszystkie poprzednie produkty przekonały nas pod względem tych kryteriów. Jednak Fumpa Pumps FUMPA dodaje tutaj jeszcze jeden punkt: ekskluzywność. Znajduje to odzwierciedlenie nie tylko w designie, ale także w cenie. Ale czy Fumpa Pumps FUMPA są naprawdę warte swojej ceny?
Pompy Fumpa FUMPA: budowa i funkcje
Przy aktualnej cenie 129,00 euro, Fumpa Pumps FUMPA są znacznie wyższe od cen dotychczas testowanych modeli. Niewielkie pieniądze za pompkę, a w zamian kupujący otrzymuje bardzo stylowy produkt. Konstrukcja nie pozostawia nic do życzenia, a jakość wykonania i materiały są najwyższej klasy. Wymiary 88x75x43 milimetry i waga 363 gramów pozwalają na łatwy transport w bagażu. Pompa jest jednak zbyt ciężka do szybkiego treningu na rowerze wyścigowym.
Pompa wyposażona jest w cyfrowy manometr, który nie tylko pokazuje ciśnienie powietrza w oponach, ale także umożliwia wcześniejsze ustawienie wskazania w barach, PSI lub KPA. W tym celu FUMPA posiada podświetlany włącznik, za pomocą którego można także rozpocząć proces pompowania. Włączanie i wyłączanie odbywa się za pomocą osobnego przełącznika. Do ładowania akumulatora o pojemności 550 mAh służy gniazdo ładowania USB-C. Pomimo wysokiej ceny pompa nie posiada dowolnie wybieranego maksymalnego ciśnienia powietrza i związanego z tym automatycznego wyłączania.
Pompa sprężarki w teście
Podobnie jak w przypadku wszystkich innych modeli w teście bezprzewodowej pompy kompresorowej Velomotion, zmierzyliśmy czas pompowania opony 700x23C przy ciśnieniu 4 i 8 barów. Żadna inna pompa w teście nie była tak szybka! Czas rewelacyjnych 12 sekund (4 bary) lub 37 sekund (8 bar) sprawia, że wszyscy zawodnicy wyglądają blado. Uderzający jest również wysoki poziom hałasu i silny wzrost temperatury. Producent zaleca nawet stosowanie metalowej przedłużki do węży lateksowych/poliuretanowych z plastikowymi trzpieniami zaworów.
W zależności od zaworu należy odkręcić mocowanie zaworu i wyregulować za pomocą włożonego gumowego pierścienia. Może to być denerwujące w zimnych lub deszczowych warunkach, zwłaszcza że mały metalowy kołek zaworu Schradera może szybko się zgubić. Trochę irytuje też skaczący wyświetlacz cyfrowy. Aby dokładnie wyświetlić ciśnienie w oponach, należy na krótko przerwać proces pompowania. Pojemność akumulatora wystarcza na kilka opon, w zależności od ciśnienia powietrza i rozmiaru opony. Zarówno FUMPA, jak i miniFUMPA, które również testowaliśmy, w zasadzie umożliwiają napompowanie opon bezdętkowych. Jednakże kombinacja opona/felga odgrywa dużą rolę. Jeśli chcesz być bezpieczny, nie powinieneś polegać wyłącznie na FUMPA.
Zmierzone wartości: Czas pompowania opony 700x23C
- 4 bary: 12 sekund
- 8 bary: 37 sekund
Czółenka Fumpa FUMPA: Szczegóły w skrócie
- Zasilanie: bateria 11,1 V / 550 mAh
- Maksymalne ciśnienie: 8,3 bar
- Wyświetlacz: wyświetlacz LED, pasek, PSI, KPA
- Funkcja automatycznego zatrzymania: Nie
- Maks. głośność mocy: nie dotyczy
- Oświetlenie: Nie
- Opcja ładowania: USB-C
- Waga: 363 gram
- Długość węża: bez węża
Schreibe einen Kommentar