Nowości produktowe: Austriacki producent rowerów elektrycznych Geero ze Styrii, który ma już ugruntowaną pozycję na rynku, w 2019 roku kontynuuje obraną ścieżkę: stylowe rowery elektryczne dla rowerzystów miejskich i turystycznych, którzy ani nie inwestują fortuny w swój jednoślad, ani nie prowadzą ciężkie bombowce o wadze ponad 25 kg chcą manewrować w gorączkowym życiu codziennym. W tym sezonie dostępne są trzy podstawowe modele rowerów elektrycznych Geero 2019.
Wszystko to jest możliwe dzięki samodzielnie opracowanemu napędowi: silnik znajduje się w kompaktowej piaście tylnego koła, elektronika sterująca i ładująca znajduje się w samej ramie, podobnie jak akumulator.To odróżnia Cię od wielu innych, klasycznych silników w piaście, gdzie cała elektronika często znajduje się w obudowie piasty. Ze względu na dystrybucję, Geero może sprawić, że dysk będzie wyjątkowo kompaktowy, a także zapobiegniesz problemom z przegrzaniem.
Więcej ogólnych informacji o Geero, w tym informacje techniczne o dysku
Ogólnie: Geero - Stylowe rowery elektryczne wyprodukowane w Austrii
E-Performance: u producenta rowerów elektrycznych Geero w Austrii ludzie lubią podążać różnymi ścieżkami, z dala od dużych producentów. Zaczyna się od rozwoju i produkcji rowerów w Styrii, a kończy na samych rowerach, które przyciągają uwagę swoją niską wagą, czystym wyglądem i atrakcyjną ceną. Rower elektryczny Geero: powiew świeżości od […]
Kompaktowy silnik o momencie obrotowym 40 Nm zapewnia niezwykłą wydajność, która nie może nadążyć za nieokiełznaną mocą nowoczesnych silników montowanych centralnie, ale jest więcej niż wystarczająca dla docelowego obszaru zastosowania. Pozytywnym efektem ubocznym jest spory zasięg, jaki osiąga napęd w połączeniu z baterią 420 Wh: Geero podaje średnio 85 km, przy szczególnie ekonomicznym stylu jazdy może to być również grubo ponad 100 km. Oprócz trzech poziomów wspomagania, które można wybrać na pilocie na kierownicy, napęd można również całkowicie dezaktywować. Ze względu na niewielką wagę (15,7 kg dla standardowej wersji) oraz brak oporności silnika jest to bardzo dobry sposób na zaoszczędzenie naładowania akumulatora na płasko. Akumulator, który niestety można ładować tylko w ramce, ładuje się od 0 do 100% w ciągu trzech godzin dzięki dołączonej szybkiej ładowarce.
Wszystkie rowery Geero kosztują poniżej 3.000 euro, podstawowy model to prawdziwa okazja poniżej 2.400 euro. Jest to możliwe między innymi dzięki strukturze sprzedaży: rowery Geero dostępne są tylko w oficjalna strona internetowa kupić; Jeśli chcesz wypróbować lub przejechać się przed zakupem, możesz to zrobić na wielu testach i targach, na których Geero będzie obecny w 2019 roku:
Imprezy testowe Geero 2019
Niemcy | Düsseldorf | kolarski świat | 23.03. - 24.03. |
Austria | Wiedeń | Festiwal rowerowy Argus | 30.03. - 31.03. |
Niemcy | Berlin | Rower Berlina | 27.04. - 28.04. |
Niemcy | Hamburg | Rower w Hamburgu | 18.05. - 19.05. |
Niemcy | München | Dni rowerów elektrycznych | 24.05. - 26.05. |
Niemcy | Frankfurt | Rower Frankfurt | 15.06. - 16.06. |
Aby nie przegapić miejsca, możesz przejść do odpowiednią stronę rezerwacji Zarezerwuj miejsce testowe za darmo.
Na rok 2019 Geero oferuje swój e-rower w trzech różnych wersjach wyposażenia: Standard, City i Touring. Wszystkie mają wspólny dysk, w tym akumulator 420 Wh, dwa kolory Creme Soda Beige i Vintage Vinyl Black, dwa kształty ramek i ich wygląd retro.
Standardowy rower elektryczny Geero 2019
Evergreen w austriackiej ofercie nosi nazwę „Standard” iz jednej strony został zredukowany do niezbędnego minimum, ale z drugiej strony jest również wyposażony w napęd, baterię i wygląd retro wysokiej jakości modeli. Na pierwszy rzut oka elektryczny speedster wygląda jak stylowy rower miejski; Pominięcie wszystkich akcesoriów, które nie są absolutnie konieczne, takich jak bagażniki lub błotniki, nie tylko korzystnie wpływa na purystyczny wygląd, ale także odpowiednio zmniejsza wagę: Geero określa wagę 15,9 kg dla swojego podstawowego modelu - bardzo dobry wynik dla e-roweru, biorąc pod uwagę przedział cenowy znacznie poniżej 3.000 euro, prawie rewelacyjna wartość.
W Geero Standard musisz obejść się bez szlachetnych dodatkowych części i komponentów, ale 9-biegowa przekładnia Sora firmy Shimano jest zawsze wystarczająca do użytku w mieście, a także ma tę zaletę, że umożliwia tanią wymianę zużywających się części. Podstawowy Geero jest hamowany hamulcami szczękowymi - rzadkość w nowoczesnych e-rowerach, ale zwykle doskonale wystarcza przy suchej pogodzie. Jeśli się zamoczy, podczas procesu hamowania może być konieczne użycie nieco większej siły ręcznej. Na koniec „serce”: motocykl ma wspólny silnik ze wszystkimi Geero, co oznacza: 40 Nm momentu obrotowego, 250 watów mocy i średni zasięg 85 km na akumulatorze 420 Wh. Rower dostępny jest zarówno z klasyczną ramą w kształcie rombu, jak i wygodną ramą trapezową. Pod względem ceny podstawowy model zaczyna się od przystępnej ceny 2.398,99 EUR.
Rower elektryczny Geero City 2019
Jeśli cenisz sobie 100% przydatności do codziennego użytku i nieco większy komfort, powinieneś przyjrzeć się miejskiej wersji e-roweru Geero: Błotniki ściągane daleko w dół niezawodnie chronią przed nieprzyjemną wilgocią od spodu nawet w głębokich kałużach i mogą przymocować do stylowego bagażnika wygodnie przymocować sakwy - idealne dla osób dojeżdżających do pracy. Komponenty pozostają takie same jak w dobrze znanych przerzutkach Sora, ale w połączeniu z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, co dodatkowo podkreśla przydatność roweru do każdych warunków pogodowych. Kierownica z większym odchyleniem do tyłu i nieco szersze opony Hutchinson, które zapewniają zauważalnie lepsze tłumienie na złych ścieżkach rowerowych, zapewniają również nieco wygodniejszą pozycję siedzącą.
Oczywiście dodatkowe mocowania i hydrauliczne stopery mają odzwierciedlenie w wadze: przy 18,7 kg rower jest znacznie cięższy niż purystyczna wersja standardowa, ale nadal bardzo lekki jak na e-rower. To samo dotyczy ceny: 2.798,99 euro to wciąż przystępny przedział cenowy – zwłaszcza, że napęd 40 Nm jest również zawarty w ramie.
Rower elektryczny Geero Touring 2019
Jeśli chcesz zabrać ze sobą e-rower nie tylko w granicach miasta, ale także na dłuższą weekendową wycieczkę, powinieneś znaleźć odpowiedniego towarzysza w wersji turystycznej Geero: Zasadniczo wyposażenie wersji miejskiej odpowiada hydraulicznemu hamulce tarczowe, błotniki i porter. Jednak dla większej zmienności na różnych terenach wariant turystyczny ma system przerzutek Sram NX z 11 biegami i znacznie większym zakresem; Oznacza to, że można wygodnie pokonywać również dłuższe podjazdy. Ergonomia jest również szczegółowo dostosowana do obszaru użytkowania: regulowany mostek spełnia różne wymagania, zwłaszcza że prosta kierownica turystyczna umożliwia również bardziej sportową pozycję siedzącą.
Za 2998,99 euro topowy model Geero również nie przekracza magicznej granicy 3.000 euro i waży zaledwie 19,3 kg pomimo pełnego wyposażenia. Podobnie jak wszystkie rowery Geero, jest dostępny tylko za pośrednictwem oficjalna strona internetowa.
Schreibe einen Kommentar