Nowości produktowe: Lekki i zwinny, a jednocześnie zapewniający dodatkowe wsparcie, gdy potrzebne jest wsparcie: nowy Isaac Proton Hybrid 2019 - Jak zwykle w firmie Fazua, wyjmowany zespół silnika/akumulatora jest odłączony od napędu. Dzięki nowemu Proton Hybrid holenderski producent rowerów Isaac wstrząsa rynkiem rowerów e-wyścigowych. Velomotion przedstawia!
Rama / Geometria:
Rama Isaac Proton Hybrid 2019 składa się z Advanced Carbon Tech Triad 40 i jest dostępna w rozmiarach 49 / 52 / 56 / 58. Geometria Proton Hybrid jest oparta na Protonie. Klasyczna, wyważona geometria i centralna pozycja siedzenia gwarantują bezpieczne prowadzenie i szerokie spektrum zastosowań. Pochylenie siodła i opadnięcie przedłużenia sportowy wystarczająca do szybkich podróży, ale nadal zapewnia wystarczający komfort siedzenia na długich dystansach.
Isaac polega na silniku Fazua Evation 1.0 o mocy 250 W w swoim modelu Proton Hybrid. Pojemność akumulatora wynosi 252 watów, a silnik obsługuje prędkość do 25 km/h. Silnik jest wtedy całkowicie odsprzęgnięty i prawie nie czujesz oporu.
Silnik / akumulator Fazua jest ładnie zintegrowany z karbonową ramą Isaac. Kable znikają również w górnej rurze i pojawiają się ponownie tylko na dolnej rurze tylnego trójkąta.
Hybryda Isaaca Protona
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | |
rura podsiodłowa (w mm) | 414,5 | 450 | 469 | 496 | 510,5 |
Pozioma rura górna (w mm) | 515 | 534 | 547 | 563 | 582 |
główka ramy (w mm) | 125 | 145 | 165 | 190 | 225 |
tylny trójkąt (w mm) | 417 | 417 | 417 | 417 | 417 |
Rozstaw osi (w mm) | 1000,9 | 1005,8 | 1015 | 1024 | 1029,7 |
Kąt skrętu (w °) | 71 | 71 | 71 | 71,5 | 72,5 |
Kąt siedziska (w °) | 75,5 | 74 | 73,5 | 73,25 | 73 |
Zasięg (mm) | 543 | 562 | 579,5 | 605,5 | 641 |
Stosy (mm) | 374 | 374,5 | 375 | 381 | 385 |
Funkcje Isaaca Proton Hybrid 2019:
Proton Hybrid jest dostępny w trzech wersjach wyposażenia. Tańsza wersja z komponentami Shimano 105 R7000 kosztuje 5.299 euro. Wyższy sprzęt jest dostępny za 5.499 euro, ale dostajesz kompletną grupę Shimano Ultegra R800. Opony pochodzą od firmy Schwalbe. Tutaj Isaac używa nowych opon E-One 700×28 C. Opony założone są na felgi DT Swiss C1800 Spline 23 DB. Isaac pozyskuje komponenty, takie jak siodło, sztyca i kierownica, od własnej marki. Oczywiście zastosowano tutaj tylko części karbonowe. Z topowym modelem za 6.299 euro klient końcowy otrzymuje obwód Shimano Ultegra R8050 Di2.
Sieć
Schreibe einen Kommentar