Nowości produktowe: BMC prezentuje swój nowy e-rower górski. BMC Trailfox AMP SX łączy w jednym rowerze osiągi enduro i elektrycznego roweru górskiego. Niezależnie od tego, czy chodzi o strome zjazdy, czy podjazdy, Trailfox AMP SX powinien zapewniać wspaniałe wrażenia z jazdy w terenie. Geometria i kinematyka tłumienia wspierają agresywny styl jazdy i mają zapewnić przyczepność i kontrolę.
Konstrukcja zawieszenia i ramy APS została specjalnie zaprojektowana, aby zmaksymalizować osiągi Trailfox AMP SX w terenie górskim. Płaski kąt skrętu, czterotłokowe hamulce i opony ze wzmocnioną osnową zapewniają optymalne właściwości zjazdowe.
BMC Trailfox AMP SX — wszechstronna broń na trudny teren
W przypadku Trailfox AMP SX menedżerowie produktu BMC dokonali idealnego wyboru komponentów dla każdego entuzjasty downhillu. Amortyzowany widelec FOX 170 E-MTB o skoku 36 mm oraz czterotłoczkowe hamulce Magura z tarczami hamulcowymi o średnicy 200 mm powinny zapewnić niezbędne osiągi i bezpieczeństwo w technicznym terenie. Renthal Fatbar 35 mm umożliwia precyzyjną obsługę. Opony zjazdowe Plus 27,5″ z wyższą ochroną przed przebiciem i lepszym przebiegiem wspierają agresywny styl jazdy.
Specjalna geometria E-MTB i zawieszenie APS
Inżynierowie BMC specjalnie dostosowali Advanced Pivot System (APS) do Trailfox AMP SX. Skoordynowana kinematyka APS, rozmieszczenie ugięcia, dźwignia i elementy sprężynowe w połączeniu z regulacją amortyzatora specyficzną dla E-MTB nadają Trailfox AMP SX charakter Enduro. Luźny kąt skrętu w połączeniu z długim przodem zapewnia stabilność. Wspornik dolny jest nieco wyższy, aby pedały nie dotykały podłoża na technicznych podjazdach. Krótkie tylne widełki umożliwiają zwinne i zwrotne prowadzenie. Większe łożyska i punkty obrotu wahacza pochłaniają dodatkowy ciężar e-roweru górskiego, a wysoką sztywność skrętną uzyskuje się dzięki jednoczęściowemu tylnemu trójkątowi.
Technologia BMC Twin Hollow Core
BMC Trailfox AMP SX zachwyca technologią „Twin Hollow-Core Technology” opracowaną w laboratorium BMC Impec Lab. Ta technologia karbonowa jest odpowiedzią BMC na wyzwanie skonstruowania kształtów rur w taki sposób, aby były wystarczająco duże, aby pomieścić akumulator i wystarczająco sztywne, aby zrekompensować większą wagę E-MTB.
BMC Trailfox AMP SX — integracja
Różnorodne technicznie indywidualne rozwiązania, które składają się na Trailfox AMP SX, są dowodem na to, że BMC dokłada wszelkich starań, aby uzyskać maksymalną integrację. Osłona napędu chroni jednostkę napędową i zapewnia płynne przejście między silnikiem a ramą. Ochraniacze tylnego trójkąta chronią ramę i redukują hałas podczas jazdy po wyboistych szlakach. Obudowa akumulatora jest dostosowana do kształtu ramy, a zintegrowane czujniki prędkości w haku sprawiają, że zmiana kół jest szybka i łatwa.
Sieć
Schreibe einen Kommentar