Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Nowości produktowe: Nowy Brose Drive S Mag w Bulls E-Stream Evo AM4 2019 - Więcej mocy, większa elastyczność, więcej kolarstwa górskiego

6 Grudzień 2018 by redakcja

E-Performance: jeśli spojrzysz na rok modelowy 2019, jeśli chodzi o e-rowery, będzie więcej ewolucji niż rewolucji. Akumulatory są lepiej zintegrowane, silniki są mniejsze, a tryby jazdy lepiej skoordynowane. Ale jeśli przyjrzysz się szczegółowo napędowi, jest jeszcze jedna mała rewolucja. Dokładnie to staje się jasne dzięki Brose Drive S Mag na Bulls E-Stream Evo AM4 2019.

Brose Drive S Mag: Pierwszy dysk wykonany z magnezu i jeszcze większa moc

Brose Drive-S Mag: Starannie zintegrowany dzięki kompaktowej konstrukcji.

Do tej pory rowery elektryczne na szlaki zawsze można było szybko odróżnić od konwencjonalnych rowerów górskich dzięki masywnej jednostce napędowej i akumulatorowi przymocowanemu do dolnej rury. Jednak komponenty napędu są teraz tak dobrze zintegrowane, że staje się to jasne dopiero po bliższym przyjrzeniu się, a nie tylko podczas przejeżdżania obok. Kompaktowa konstrukcja Brose Drive S Mag i elastyczne opcje integracji wspierają producentów rowerów właśnie w tym wyzwaniu: integracji. Dzięki innowacyjnej magnezowej obudowie jest o 15 procent mniejszy i 500 gramów lżejszy niż inne warianty z rodziny produktów Brose Drive, osiągając w ten sposób jeszcze wyższą gęstość mocy. Rozwój nie stanął również w miejscu z baterią. Bulls używa modelu 2019 W w modelu 750, który jest płynnie zintegrowany z dolną rurą. W porównaniu z modelem z poprzedniego roku jest to wzrost nawet o 100 watów. W przypadku konwencjonalnych rowerów elektrycznych, na przykład po przejechaniu około 1000 metrów wysokości, stale patrzysz na pozostały zasięg. Bulls E-Stream Evo AM4 jest inny, ponieważ dzięki 50% większej mocy dłuższe wycieczki nie stanowią problemu. A jeśli zabraknie Ci energii, e-rower górski będzie dalej pedałował bez oporu dzięki Brose Drive S Mag. To bezoporowe odsprzęganie uzyskuje się dzięki dwóm niezależnie działającym wolnobiegom. Wyjątkowa nowość, Bulls E-Stream Evo AM4 2019 zyskuje dodatkowy poziom wsparcia dzięki nowemu Brose Drive S Mag: nowy tryb Flex Power. Brose łączy tutaj dwie nowe funkcje oprogramowania: dzięki obsłudze funkcji Cadence Power Control (CPC) sterowanej momentem obrotowym i prędkością e-rowerzyści mogą zużywać do 30% więcej mocy przy wysokich kadencjach, a tym samym wywoływać do 410% wspomagania. Nowo opracowane, zależne od pedałów wsparcie Progressive Pedal Response (PPR) zapewnia jeszcze szybszą i żywszą reakcję.

Bulls E-Stream Evo AM4 2019: Przemyślany i dobrze skoordynowany sprzęt

Podwozie Fox i akumulator Superforce. Reszta wyposażenia również robi wrażenie.

Bulls E-Stream Evo AM4 2019 jest dobrze przemyślany i solidnie wyposażony, dzięki czemu nie tylko masz dobrą formę podczas wspinaczki. Odpowiednio dobrane podwozie firmy Fox zapewnia niezbędne rezerwy w terenie. Z przodu znajduje się Fox 36 Float Rythym Boost ze 150 mm skokiem z niskim momentem rozruchowym i dobrą reakcją. Tylna kinematyka uwalnia również 150 mm skoku sprężyny, który kieruje amortyzatorem Fox Float DPS Performance. Opony Schwalbe odpowiadają za wystarczającą przyczepność na luźnej leśnej glebie, Magic Mary SnakeSkin lśnią głębokim profilem z dobrym samooczyszczaniem, ale ściana boczna jest również wzmocniona technologią SnakeSkin, dzięki czemu jest dobrze chroniona. Cały układ opóźnia czterotłokowy układ hamulcowy firmy Magura. Zaciski hamulcowe Magury MT5 przylegają do tarczy 203 mm z przodu i 180 mm z tyłu. Wynikająca z tego siła hamowania nadal może być dobrze dozowana. Istnieją również małe, interesujące szczegóły dotyczące Bulls E-Stream Evo AM4 2019, jeśli chodzi o akcesoria. Dzięki systemowi MonkeyLink akcesoria elektroniczne, takie jak światła, można szybko i łatwo przymocować do wstępnie zmontowanych złączy, a uchwyt na butelkę FidLoc jest już przymocowany do dolnej rury. Wewnętrzne prowadzenie kabli w aluminiowej ramie sprawia, że ​​rower wygląda schludnie i szykownie.

Wniosek: Spójna koncepcja z wieloma optymalizacjami

Bulls E-Stream Evo 2019 obiecuje wiele dzięki sprawdzonej technologii Brose i karcie danych technicznych. Czysto zestrojony napęd, zoptymalizowane podwozie oraz geometria i wyposażenie zorientowane na zjazdy. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze kilometry testowe na domowych trasach Velomotion.

strona Brosa: www.brose-ebike.com

strona Bulla: www.bulls.de

tagi:BRĄZBykiNapęddysk-spolubieniaE-RowerE-MTBE-wydajnośćE-rowere-MTBmagnezMountainbikeAktualności

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Related Stories

  • Nowości produktowe: Brose zdobywa nagrodę Design & Innovation Award dzięki Drive S Mag
  • Nowości produktowe: Top 10: Najlepsze rowery elektryczne typu hardtail w 2019 roku?
  • Rowery KTM 2022: Rowery E-MTB z systemem Bosch Smart
  • Byki E-Stream EVA 2 27,5+: Co wyróżnia damski E-MTB?
  • Ducati MIG-S: Rower elektryczny all-mountain z Włoch
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH