E-Performance: jeśli spojrzysz na rok modelowy 2019, jeśli chodzi o e-rowery, będzie więcej ewolucji niż rewolucji. Akumulatory są lepiej zintegrowane, silniki są mniejsze, a tryby jazdy lepiej skoordynowane. Ale jeśli przyjrzysz się szczegółowo napędowi, jest jeszcze jedna mała rewolucja. Dokładnie to staje się jasne dzięki Brose Drive S Mag na Bulls E-Stream Evo AM4 2019.
Brose Drive S Mag: Pierwszy dysk wykonany z magnezu i jeszcze większa moc

Do tej pory rowery elektryczne na szlaki zawsze można było szybko odróżnić od konwencjonalnych rowerów górskich dzięki masywnej jednostce napędowej i akumulatorowi przymocowanemu do dolnej rury. Jednak komponenty napędu są teraz tak dobrze zintegrowane, że staje się to jasne dopiero po bliższym przyjrzeniu się, a nie tylko podczas przejeżdżania obok. Kompaktowa konstrukcja Brose Drive S Mag i elastyczne opcje integracji wspierają producentów rowerów właśnie w tym wyzwaniu: integracji. Dzięki innowacyjnej magnezowej obudowie jest o 15 procent mniejszy i 500 gramów lżejszy niż inne warianty z rodziny produktów Brose Drive, osiągając w ten sposób jeszcze wyższą gęstość mocy. Rozwój nie stanął również w miejscu z baterią. Bulls używa modelu 2019 W w modelu 750, który jest płynnie zintegrowany z dolną rurą. W porównaniu z modelem z poprzedniego roku jest to wzrost nawet o 100 watów. W przypadku konwencjonalnych rowerów elektrycznych, na przykład po przejechaniu około 1000 metrów wysokości, stale patrzysz na pozostały zasięg. Bulls E-Stream Evo AM4 jest inny, ponieważ dzięki 50% większej mocy dłuższe wycieczki nie stanowią problemu. A jeśli zabraknie Ci energii, e-rower górski będzie dalej pedałował bez oporu dzięki Brose Drive S Mag. To bezoporowe odsprzęganie uzyskuje się dzięki dwóm niezależnie działającym wolnobiegom. Wyjątkowa nowość, Bulls E-Stream Evo AM4 2019 zyskuje dodatkowy poziom wsparcia dzięki nowemu Brose Drive S Mag: nowy tryb Flex Power. Brose łączy tutaj dwie nowe funkcje oprogramowania: dzięki obsłudze funkcji Cadence Power Control (CPC) sterowanej momentem obrotowym i prędkością e-rowerzyści mogą zużywać do 30% więcej mocy przy wysokich kadencjach, a tym samym wywoływać do 410% wspomagania. Nowo opracowane, zależne od pedałów wsparcie Progressive Pedal Response (PPR) zapewnia jeszcze szybszą i żywszą reakcję.
Bulls E-Stream Evo AM4 2019: Przemyślany i dobrze skoordynowany sprzęt

Bulls E-Stream Evo AM4 2019 jest dobrze przemyślany i solidnie wyposażony, dzięki czemu nie tylko masz dobrą formę podczas wspinaczki. Odpowiednio dobrane podwozie firmy Fox zapewnia niezbędne rezerwy w terenie. Z przodu znajduje się Fox 36 Float Rythym Boost ze 150 mm skokiem z niskim momentem rozruchowym i dobrą reakcją. Tylna kinematyka uwalnia również 150 mm skoku sprężyny, który kieruje amortyzatorem Fox Float DPS Performance. Opony Schwalbe odpowiadają za wystarczającą przyczepność na luźnej leśnej glebie, Magic Mary SnakeSkin lśnią głębokim profilem z dobrym samooczyszczaniem, ale ściana boczna jest również wzmocniona technologią SnakeSkin, dzięki czemu jest dobrze chroniona. Cały układ opóźnia czterotłokowy układ hamulcowy firmy Magura. Zaciski hamulcowe Magury MT5 przylegają do tarczy 203 mm z przodu i 180 mm z tyłu. Wynikająca z tego siła hamowania nadal może być dobrze dozowana. Istnieją również małe, interesujące szczegóły dotyczące Bulls E-Stream Evo AM4 2019, jeśli chodzi o akcesoria. Dzięki systemowi MonkeyLink akcesoria elektroniczne, takie jak światła, można szybko i łatwo przymocować do wstępnie zmontowanych złączy, a uchwyt na butelkę FidLoc jest już przymocowany do dolnej rury. Wewnętrzne prowadzenie kabli w aluminiowej ramie sprawia, że rower wygląda schludnie i szykownie.
Wniosek: Spójna koncepcja z wieloma optymalizacjami
Bulls E-Stream Evo 2019 obiecuje wiele dzięki sprawdzonej technologii Brose i karcie danych technicznych. Czysto zestrojony napęd, zoptymalizowane podwozie oraz geometria i wyposażenie zorientowane na zjazdy. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze kilometry testowe na domowych trasach Velomotion.
strona Brosa: www.brose-ebike.com
strona Bulla: www.bulls.de