Nowości produktowe / E-Performance / MTB: Wraz z Sram EX1, amerykański producent miał jedyną specjalną grupę E-MTB na rynku w tamtym czasie i nadal to robi.Teraz otwiera swój 12-rzędowy ekosystem Eagle dalej na E -trendy. Obejmuje to dedykowane manetki E-MTB, krótkie ramiona korby i tarcze do silników Bosch.
https://www.velomotion.de/2018/06/sram-nx-eagle-12-gaenge-nun-auch-fuer-schnaeppchenjaeger/
Kilka tygodni temu Sram uzupełnił ofertę Eagle pod względem ceny o grupę osprzętu NX Eagle. Dzięki nowemu dodatkowi dostępna jest teraz również opcja 12-rzędowa, dostępna dla prawie każdego, do której nie potrzebujesz nawet bębenka XD, ale możesz nadal korzystać z dobrze znanej 9-/10-rzędowej. Ale NX Eagle jest nie tylko niezwykły ze względu na swoją cenę, ale także dlatego, że jest to pierwsza grupa Eagle, z którą Sram myśli również specjalnie o e-rowerach górskich.
Kaseta PG-1230 Eagle to nie tylko pierwsza 12-biegowa kaseta firmy Sram, która jest oficjalnie przeznaczona do użytku w rowerach E-MTB, ale częścią tej grupy jest również specjalna manetka E-MTB, za pomocą której można zmienić tylko jeden bieg przesunięte jednocześnie w obu kierunkach. Ma to na celu zapobieganie uszkodzeniom, które mogłyby wynikać z połączenia przeskakiwania kilku biegów pod obciążeniem i dodatkowego obciążenia od mocy silnika w układzie napędowym.
Do tej pory manetka NX Eagle E-MTB działała samodzielnie, ale od teraz będzie dostępna w siostrzanych modelach dla wszystkich grup osprzętu Eagle (XX1, X01, GX i NX) dla wszystkich tych, którzy również chcą cieszyć się niższą wagą i wysokiej jakości dotyk drogich dźwigni. W ten sposób Sram rozszerza i otwiera swój ekosystem Eagle w kierunku rowerów elektrycznych.
W przyszłości pojawią się również specjalne korby E-MTB, które podążają za obecnym trendem i są również dostępne w ekstremalnie krótkich wersjach do 150 mm. Powodem tego jest osiągany duży prześwit, co ma sens zwłaszcza w rowerach e-mountain, ponieważ nadal można na niego nadepnąć w drodze pod górę, nawet w trudnym terenie. Co nie mniej ważne, amerykańscy specjaliści od napędów mieli również w bagażu kompatybilną z Eagle zębatkę X-Sync 2 do napędów Bosch.
Schreibe einen Kommentar