Nowości produktowe: Riese & Müller ma teraz aż 25-letnie doświadczenie na rynku rowerowym. Obecne portfolio opiera się wyłącznie na karcie e-roweru - sukces potwierdza, że firma z Weiterstadt koło Darmstadt ma rację. Przyjrzymy się rowerom elektrycznym Riese & Müller 2018 i przedstawimy kilka najważniejszych.
Riese & Müller E-Bikes 2018: Delite 25 – śmietanka
Delite to jeden z najdłużej działających e-rowerów w ofercie Riese & Müller. Nic więc dziwnego, że ten model otrzymuje rocznicowy model z okazji 25. urodzin firmy. Opiera się na dobrze znanym Delite, a także niesie ze sobą technologię i komfort: Oczywiście obejmuje to pełne zawieszenie o nazwie Control Technology, które stało się już prawie częścią filozofii firmy i z którym przegrywa nawet najgorsza ścieżka rowerowa jego terror.
W przypadku Delite 25 wszystkie „pistolety sprzętowe” zostały zebrane w celu zbudowania roweru elektrycznego, tak jak chcieliby tego dwaj założyciele firmy, Markus Riese i Heiko Müller. Wynik jest imponujący i jest prawdopodobnie najlepiej wyposażonym e-rowerem, jaki można kupić w tym roku. Ale przede wszystkim: silnik Bosch Performance CX jest zasilany dwoma (!) akumulatorami 500 Wh, które są połączone z układem napędowym za pomocą systemu podwójnych akumulatorów.
Jeśli chodzi o wspomniane zawieszenie, nic nie jest pozostawione przypadkowi i zaufano komponentom Foxa z high-endowej serii Factory. Elektroniczny obwód XTR Di2 zapewnia płynną zmianę biegów. Lekkie i jednocześnie zwinne hamulce tarczowe XTR również pochodzą z najwyższej grupy Shimano. Akcesoria, takie jak sztyca i kierownica z włókna węglowego, pochodzą od Syntace i nie szczędzono pieniędzy na akcesoria, takie jak system oświetlenia: ten ostatni pochodzi na przykład od tradycyjnego niemieckiego producenta Busch & Müller.
Oczywiście taki rower ma swoją cenę: za elegancko wyposażonego Busch & Müller Delite 25 trzeba zapłacić aż 9.999 XNUMX euro.
Rowery elektryczne Riese & Müller 2018: Nowe ładowarki i doładowania
Charger to kolejny udany model firmy Riese & Müller i, że tak powiem, hardtailowy odpowiednik Delite. Musisz więc obejść się bez zawieszenia tylnego koła, ale ładowarka łączy w sobie również sportowy charakter, wygodę i powściągliwy wygląd. To ostatnie jest jeszcze bardziej podkreślone w nowej ładowarce zaprezentowanej na rok 2018: jest teraz wyposażona w zintegrowaną baterię PowerTube i nieco nowy, bardziej nowoczesny język projektowania z większą liczbą krawędzi.
Będzie też dostępny jako supercharger z podwójnym akumulatorem – drugi magazyn energii znika tak samo jak pierwszy w ramie, w tym przypadku w górnej rurze. W ramie roweru znajdują się dwa akumulatory i żaden z nich nie jest widoczny z zewnątrz na pierwszy rzut oka. Obecnie prawie żaden inny producent tego nie oferuje.
New Charger jest dostępny w aż dziewięciu wersjach wyposażenia, a Supercharger w sześciu. Wszystkie mają amortyzowany widelec, pełne wyposażenie z błotnikami i oświetleniem, hydrauliczne hamulce tarczowe i amortyzowaną sztycę podsiodłową. Górska wersja New Charger jest nieco odbiegająca od normy, co jest typowe dla MTB i jest dość purystyczna, bez błotników i podobnych dodatków.
Warto również zauważyć: Wszystkie warianty wyposażenia z przekładnią w piaście są wyposażone w cichy i prawie bezobsługowy napęd pasowy. Ci, którzy lubią trochę szybciej, znajdą to, czego szukają dzięki nowej ładowarce i doładowaniu w obszarze S-Pedelec. Cena nowej ładowarki zaczyna się od 3.799 euro, podczas gdy najtańsza ładowarka Supercharger kosztuje 4.499 euro.
Rowery elektryczne Riese & Müller 2018: Hołd
Od dwóch udanych modeli do następnego: Homage ma wiele wspólnego z Delite: sportowe właściwości jezdne, pełne zawieszenie Control Technology i pełne wyposażenie odpowiednie do codziennego użytku. Jednak w przeciwieństwie do Delite, Homage ma niski prześwit, co powinno być szczególnie przyjemne dla tych, którzy kochają wygodę. W Homage trzeba obejść się bez wariantu z podwójną baterią, ale akumulator o pojemności 500 Wh powinien w zupełności wystarczyć na dłuższe wyprawy.
Dwa warianty Homage touring i Homage GT NuVinci są nowością na rok modelowy 2018. Ten pierwszy podkreśla swój sportowy charakter dzięki napędowi łańcuchowemu XT, silnikowi Performance CX i hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano Deore. Jak sama nazwa wskazuje, Homage GT NuVinci jest wyposażony w bezstopniową przekładnię w piaście NuVinci, która najdelikatniej jak to możliwe wykorzystuje osiągi Performance CX.
Oba warianty są dostępne zarówno jako pedeleki 25 km/h, jak i pedeleki typu S. Homage touring jest dostępny od 4.799 euro (5.199 euro jako S-Pedelec), Homage GT NuVinci od 4.999 euro (5.399 euro jako S-Pedelec).
Rowery elektryczne Riese & Müller 2018: Nevo
Okej, bądźmy szczerzy: rowery elektryczne typu step-through niekoniecznie należą do tej kategorii rowerów, które kojarzą się z atrybutami stylu i sportowego charakteru – prawda? Riese & Müller Step-Thrud Nevo koncentruje się oczywiście bardziej na komforcie, ale nadal udaje mu się nie wyglądać na nudnego lub nudnego. Oczywiście to głównie zasługa ramy, która wyróżnia się na tle większości konkurencji kanciastym wyglądem i elementami stylistycznymi, takimi jak wewnętrznie poprowadzone kable i przewody.
Ale oczywiście, jak wspomniano - priorytety są trochę inne w przypadku roweru takiego jak Nevo, a przede wszystkim jak największy komfort. W przeciwieństwie do innych rowerów R&M, nie ma tu pełnego zawieszenia, ale jest amortyzowany widelec, amortyzowana sztyca, opony o dużej objętości i luźna geometria.
Podobnie jak w przypadku wszystkich rowerów Riese & Müller, Nevo jest również dostępny w wielu różnych konfiguracjach – dokładnie w siedmiu. Oprócz nowego Bosch Active Cruise, CX lub Performance Speed obsługują również S-Pedelecs. Większość z nich jest wyposażona w koła zębate w piaście dopasowane do obszaru zastosowania oraz niskoobsługowy i czysty napęd pasowy. Trzy modele są również wyposażone w silnik Performance 45, co czyni je S-Pedelecami o prędkości do 45 km/h. Jeśli chodzi o cenę, Nevo City zaczyna się od 3.199 euro – Nevo GT NuVinci HS jest na końcu drogi za 4.499 euro.
Rowery elektryczne Riese & Müller 2018: Roadster
Chociaż Roadster nie jest zupełnie nowym motocyklem w ofercie producenta z Weiterstadt, na rok 2018 przeszedł kompletny lifting. Oczywiście podstawowe cechy są zachowane; Roadster to wciąż e-rower, który szczególnie dobrze czuje się na asfalcie, może przekonać purystów klasycznym wyglądem, ale nie ignoruje całkowicie komfortu.
W szczegółach oznacza to, że Roadster jest z jednej strony wyposażony w wąskie 28-calowe opony, ale łączy je z amortyzowanym widelcem o krótkim skoku i amortyzowaną sztycą. Nie zaniedbano również wyglądu: wewnętrznie poprowadzone kable, błotniki pomalowane w kolorze ramy i smukłe rurki. Nowością na rok 2018 jest opcjonalny montowany z przodu bagażnik z drewnianą podłogą. Mówiąc o półkach bagażowych: potrzebne do tego oczka są dobrze schowane i nie psują wyglądu po zdjęciu bagażnika.
Riese & Müller wprowadza na rynek cztery warianty wyposażenia roadstera w 2018 roku, trzy pedeleki są napędzane aktualnym silnikiem Bosch Active Line Plus, a S-pedelec opiera się na Performance Speed. Podstawowy model Roadster touring jest dostępny od atrakcyjnej ceny 2.899 euro, podczas gdy topowy model Roadster urban i S-Pedelec kosztują 3.699 euro.
Jeśli przegapiliście rowery typu e-cargo wśród nowości, którymi firma Riese & Müller zdobyła ostatnio rzeszę wiernych fanów – nie martwcie się, wkrótce poświęcimy temu specjalnemu typowi roweru osobny artykuł.
Schreibe einen Kommentar