Nowości produktowe: Powszechnie wiadomo, że więcej stylu nigdy nie zaszkodzi, a firma Specialized powierzyła Kenevo projektantom sceny grawitacyjnej i motocrossowej MTB. Troy Lee również położył rękę na „zwykłym” Turbo Levo i był on dostępny w limitowanej serii. Więc teraz mamy Kenevo o długim skoku i modnym wyglądzie. Rower jest dostępny za 6499 euro.
Ze skokiem 180 mm, ramą z wysokiej jakości aluminium M5 oraz niezmiennie wysokiej jakości i dobrze przemyślanym wyposażeniem, możesz naprawdę pozwolić sobie na gaz. Sama konstrukcja ramy odpowiada geometrii Trail 6Fattie, z niskim suportem i bardzo krótkimi dolnymi rurami tylnego trójkąta. Wszystkie kable poprowadzone są w ramie, w tym wspornik teleskopowy Command Post IR. Akumulator jest w pełni zintegrowany z ramą, a silnik jest zamknięty w kutym elemencie. Bateria Specialized M1-504 jest wyposażona w zintegrowany wyświetlacz szlaku i jest kompatybilna z ANT+/Bluetooth®, dzięki czemu możesz korzystać z własnej aplikacji Mission Control. Akumulator o pojemności 504 W można łatwo wyjąć.
Mówi się, że silnik Specialized 1.3 RX ma o 1.1% więcej mocy niż poprzednik 15 i działa znacznie wydajniej. Specialized postrzega silnik jako najlepszy produkt w historii, dzięki bardzo wysokiej responsywności jednostki, dobremu odprowadzaniu ciepła i całkowitemu odsprzęgnięciu napędu przy dużych prędkościach lub w połowie zakresu wsparcia. Ponadto silnik jest cichy i harmonijny. Wyposażenie roweru odpowiada „Standardowi Kenevo”. Prezentowaliśmy już to:
https://www.velomotion.de/2017/09/specialized-turbo-kenevo-e-mtb-enduro/
Pełny skok zawieszenia wynoszący 180 milimetrów zapewnia stalowy amortyzator sprężynowy Öhlins z tyłu i potężny Rock Shox Lyrik z przodu. 420-procentowy zakres przełożeń 11-biegowej przerzutki Sram GX jest wystarczający do zabawy na szlaku, a mocne hamulce zjazdowe Sram Code przez cały czas mocno zwalniają. Zastosowano wiele idealnie dopasowanych do motocykla i bardzo dobrze działających części pochodzących z własnej produkcji. Jest sztyca, koła, kokpit i przede wszystkim doskonałe opony 2.8.
W Europie Środkowej będzie tylko 220 rowerów, więc nie wahaj się zbyt długo.
Schreibe einen Kommentar