Specialized zaprezentował już pierwsze nowości na 2018 rok. Wszystko nowe to motto, nawet jeśli modele są już znane, wprowadzono pewne zmiany. Oprócz nowej, bardziej aerodynamicznej i lżejszej wersji aluminiowej wyścigówki Allez oraz nowej edycji roweru crossowego CruX, zostanie nam również pokazany nowy Diverge o znacznie ulepszonych właściwościach jezdnych, w tym kobieca alternatywa.
Wyspecjalizowany Allez
Z nowym Allezem chcesz ustanowić nowy standard w felgach aluminiowych. Oprócz aerodynamicznego kształtu zoptymalizowanego w tunelu aerodynamicznym, podczas projektowania skupiono się na wadze. Wyposażony w wysokiej jakości dodatkowe części i komponenty, każdy kierowca powinien znaleźć coś dla siebie bez konieczności sięgania zbyt głęboko do kieszeni. Allez wykorzystuje nową aluminiową ramę E5, która obiecuje sztywny rower o wyścigowym charakterze. Specialized Allez jest jeszcze bardziej sportowy dzięki górnej rurze w kształcie Tarmaca i dolnym wspornikom siodełka.
Karbonowy widelec Fact został również opracowany na bazie Tarmaca.W połączeniu z karbonową główką ramy, zarówno waga jest zmniejszona, jak i lepsze prowadzenie dzięki sztywniejszemu i bardziej precyzyjnemu przodowi roweru. Brakujące połączenie między koroną widelca a główką ramy pozwala na zauważalny wzrost jakości jazdy. Wreszcie, nowa geometria Alleza pozwala na lepsze dostosowanie do praktycznie każdego stylu jazdy. Nieco dłuższa główka ramy i większy rozstaw osi gwarantują większą swobodę wszystkim rowerzystom i zawodnikom. Podczas gdy wersja Allez za mniej niż 800 euro jest odpowiednim pojazdem dla początkujących, Allez Sprint Comp również znajdzie coś dla ambitnych (wyścigowych) kierowców w segmencie cenowym 1800 euro.
Specjalistyczny Diverge
Nowy Diverge jest dla wszystkich, którzy nie chcą lub nie mogą się zobowiązać. System „Future-Shock Progressive”, wkładka umieszczona w główce ramy, która zapewnia 20 mm podatności pionowej, ma na celu osiągnięcie większej prędkości i kontroli na złych nawierzchniach. Do tego dochodzi znacznie płynniejsza jazda, dzięki czemu podróż jest o wiele przyjemniejsza, zwłaszcza na dłuższych dystansach. Dzięki geometrii „Open Road”, która charakteryzuje się niskim suportem i krótkim tylnym trójkątem, chcesz uzyskać dużą zwinność i pokonywanie najlepszych zakrętów, nawet na szutrze. Innowacje powinny zatem zapewniać znacznie lepszą obsługę, a tym samym gwarantować dużo radości z jazdy na drodze i poza nią. Ponieważ przy możliwej szerokości opony do 42 mm nie ma (prawie) żadnych przeszkód. Po raz pierwszy Specialized ma również damską wersję Diverge. Wersje Expert i Comp są wyposażone w lekką i sztywną ramę wykonaną z włókna węglowego Fact 9r, pozostałe modele w ramę z aluminium klasy premium E5, która jest tylko nieznacznie gorsza od wyścigówki z włókna węglowego.
Wyspecjalizowane zróżnicowane kobiety
Specjalistyczny Crux
Przy opracowywaniu nowego modelu CruX intencją nie było zaprojektowanie kolejnego motocykla turystycznego z dodatkowym prześwitem na opony, ale raczej zaprojektowanie szybkiego, lekkiego, niezawodnego i rasowego pocisku wyścigowego. Crux po raz pierwszy wykorzystuje również wyjątkową zasadę konstrukcyjną Rider-First Engineered™. Dopasowane do rozmiaru rurki i przyporządkowanie włókien sprawiają, że nowy CruX jest znacznie lżejszy niż jego poprzednik, bez negatywnego wpływu na wydajność i obsługę. Ponadto zacisk sztycy, który jest o dwa centymetry niższy, zapewnia większą elastyczność w obszarze siedzenia. Dodatkowo opony zyskują więcej miejsca w podwoziu, dzięki czemu nawet opony zapchane błotem nie hamują. Wyścigowa geometria z niskim suportem i bezpośrednim sterowaniem predestynuje CruXa do technicznie wymagających tras. Dzięki obszernemu przedniemu trójkątowi rower można bezpiecznie nosić na ramieniu. Ponieważ cyklocross często kojarzy się z brudem i brudem, stosuje się wykończenie odporne na wodę i brud.
Schreibe einen Kommentar