Test: KTM Revelator to samochód wyścigowy średniej klasy z austriackiej kuźni kół. Rama jest identyczna jak w topowym modelu, a różnica między Dura-Ace a Ultegra Di2 jest teraz prawie niezauważalna nawet dla profesjonalistów i jest bardziej kwestią wizerunkową.
Weryfikacja faktów
[zakładka:Przegląd]Waga: 7,4 kg
Materiał ramy: Węgiel
Układ hamulcowy: obręcz, mechaniczny
[zakładka:Geometria] [łatwy] Rozmiar, 49,52,55,57,59Oberrohr Waagrecht,509mm,529mm,550mm,561mm,572mm
Sitzrohrlänge,490mm,520mm,550mm,570mm,590mm
Kąt siedzenia, 74,74,73.5,72.5,72.5
Kąt skrętu 72,72.5,72.5,73,73
Steuerrohrlänge,130mm,145mm,160mm,175mm,200mm
Kettenstrebenlänge,405mm,405mm,405mm,405mm,405mm
Radstand,960mm,976mm,992mm,989mm,1001mm
Stack,535mm,551mm,565mm,580mm,601mm
Reach,366mm,381mm,393mm,389mm,394mm
[/easytable] [tab:Equipment] [easytable] Komponent, model
Widelec, KTM F-7 Carbon
Koła, splajn DT Swiss R23
Opony Conti Grand Prix 4000
Hamulec Shimano Ultegra 6800
Przerzutka tylna, Shimano Ultegra 6870 Di2
Przerzutka przednia, Shimano Ultegra 6870 Di2
Manetka, Shimano Ultegra 6870 Di2
Korba, Shimano Ultegra 6800 52-36
Kaseta, Shimano Ultegra 6800 11-25
Mostek, KTM Team 3D -7°
Kierownice, zespół KTM
Sztyca podsiodłowa, KTM Team 3D 300/27.2
Siodło Selle Italia SLS Flow
[/easytable] [tab:END]
Gdy tylko otworzysz pudełko, zobaczysz typową pomarańczę, której instynktownie oczekujesz od każdego kierowcy wyścigowego KTM. Nadaje motocyklowi wygląd, na jaki zasługuje: trujący, charakterystyczny i agresywny!
sprzęt i praktyka
Testowanie KTM Revelator z regionu Innviertel w Górnej Austrii, prawie 900 km dalej na północ, w najbardziej płaskiej części Niemiec to nie lada sprzeczność… tym bardziej nie mogę się doczekać, aby usiąść na takim alpejskim rajdówku po raz pierwszy. Kilka centymetrów dystansu w górę, umieszczone nad łodygą, a Revelator pasuje wygodnie bez większego majsterkowania. Już po kilku pierwszych kilometrach staje się dla mnie jasne, że lekka wyścigówka o wadze 7,4 kg jest nie tylko przeznaczona do jazdy w górach, ale także pomaga przeciwstawić się styczniowej pogodzie w północnych Niemczech na kilometrowych i wietrznych alejach. KTM łatwo przecina wiatr. Dzięki Continental Grand Prix 4000 S Revelator ma prawie najlepsze opony, jakich można oczekiwać w tej klasie. Oczywiście, aerodynamiczne koła byłyby czasem jeszcze lepsze do przejażdżek przez niekończące się wrzosowiska, ale wyobraźnia właściciela roweru na przyszłość nie ma ograniczeń.
Gdzieś trzeba umieć coś poprawić, bo nowa Ultegra Di2 11-rzędowa właściwie nie pozostawia nic do życzenia. Dzięki precyzyjnym procesom zmiany przełożeń w każdej sytuacji z pewnością dotrzyma kroku swojemu starszemu bratu, grupie Dura Ace!
Niezwykła gradacja przednich tarcz jest godna uwagi: 52 i 36 zębów - Shimano to umożliwia - to świetny wybór, bardzo profesjonalny. W połączeniu z tylną kasetą 11/25, Revelator może jechać w peletonie World Tour w dowolnym momencie.
Wnętrze
Kto wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia? Ja, odkąd otworzyłem to pudło z rowerami, zdecydowanie.
KTM Revelator nie był nawet wyjęty z pudełka, kiedy na mnie świecił, ten niezwykły pomarańczowy pięknie kontrastuje z resztą prostej, matowej czerni i szarości i tworzy ładny kontrast. Taśma na kierownicę jest owinięta w dwa dopasowane kolory i nawiązuje do koncepcji kolorystycznej pomarańczy i czerni, podobnie jak siodełko Selle Italia.
W sumie ten rower jest wizualnie bardzo spójny od góry do dołu - tak lekko się pisze przy takich okazjach i nawet jeśli brzmi to banalnie, oko po prostu toleruje.
Konkluzja
Wiem, że jest wielu, którzy myślą o motocyklach światowej sławy, kiedy myślą o KTM, ale dzięki rasowym rowerom szosowym, takim jak KTM Revelator Elite Di2, nadejdzie dzień, kiedy większość ludzi na drodze usłyszy KTM uważa się za znaczącego producenta rowerów. Czy to pod względem wzornictwa, czy wyposażenia, Revelator przekonuje mnie pod każdym względem. Nawet koła, które są nieco proste jak na rower za 3.000 euro, nie mogą zepsuć ogólnego obrazu. Specjalnie dla nas tutaj na północy KTM jest dość rzadkim widokiem na ulicach. Jeśli więc szukasz czegoś wyjątkowego i chcesz poczuć się jak w domu w górach, powinieneś rzucić okiem na KTM Revelator Elite.
Najważniejsze cechy produktu
- Wszechstronny przekonuje na podjazdach i na płaskim terenie
- wyrafinowany i wyszukany projekt
- Sprzęt jest dobrze skoordynowany
- dobrze przemyślany zakres biegów z 52/36
cena i sieć
- 2.999,00 €
- www.ktm-bikes.at
Schreibe einen Kommentar