Rynek: Jeśli chodzi o motocykle wyścigowe, Focus rozpoczyna sezon modelowy 2015. Nowo opracowany CAYO wyróżnia się nie tylko rewelacyjnie niską masą, ale oprócz wersji z zaciskiem jest również dostępny jako wyścigówka tarczowa. Po raz pierwszy Focus oferuje rower wyścigowy z hamulcami tarczowymi.
Podczas nowego rozwoju CAYO inżynierowie energicznie dokonali cięć. Rezultatem jest rama, która ma zdumiewająco niską średnią masę poniżej 900 gramów we wszystkich rozmiarach ram. Oprócz niskiej wagi, w zestawie ram postawiono na sztywność i wygodę. CAYO daje kierowcy swobodę w wyborze biegów: można go przełączyć zarówno na biegi mechaniczne, jak i elektroniczne.
Opracowanie ramy dysku wymagało specjalnych rozwiązań. Rozstaw osi wersji tarczowej jest o 7 mm dłuższy niż wersji z zaciskiem. Aby zapewnić sztywność, zastosowano własną technologię Rapid Axle Technology (RAT), która jest również stosowana w rowerze crossowym Mares CX. Oś przelotowa łączy w sobie doskonałe wyrównanie koła z niską masą i bardzo łatwą obsługą. Aby zmniejszyć wytwarzanie ciepła podczas hamowania, CAYO DISC można używać tylko z tarczami hamulcowymi o średnicy 160 mm.
Karbonowy racer jest dostępny w siedmiu wariantach modelowych w cenie od 1599 euro do 3599 euro.
Schreibe einen Kommentar