Test: Świat jest płaski. Tak przynajmniej można by pomyśleć, patrząc na portfolio wielu producentów. Prawie nie ma już rowerów przełajowych z hamulcami wspornikowymi. Raczej modele z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi zajęły stanowisko. Nic więc dziwnego, że Stevens chce podążać za trendem.
Hamburski producent naciska Super prestiżowa płyta na start swój topowy model - z solidnym wyposażeniem na wskroś.
Rower, który w zeszłym roku był już dostępny z mechanicznymi hamulcami tarczowymi, zapożyczył swoją nazwę od prawdopodobnie najważniejszej belgijskiej serii przełajowej. A motocykl nie musi obawiać się startu w tym momencie, czego dowodzą tacy kierowcy jak Marcel Meisen i Martin Bina.
Oczywiście biorę to trochę łatwiej, ale nadal mam dość frajdy z roweru, głównie dzięki Shimano Ultegra Di2, który jest rewelacją nie tylko na szosie ale i w terenie. Nawet na trudnych odcinkach nie musisz obawiać się skoków z łańcucha i możesz w pełni skoncentrować się na trasie.
Ponieważ pociągi i kable są zintegrowane, efekt Stevensa Super prestiżowa płyta też bardzo zadbany.
Mój model testowy ma 140-milimetrowe tarcze, które zapewniają wystarczającą presję nie tylko na treningu, ale iw wyścigu, aby móc późno dozować prędkość - myślisz. W moim przypadku nowo zamontowane hamulce hydrauliczne były niestety słabo odpowietrzone i na początku nie było wyczuwalnego punktu nacisku.
Jednak, żeby być uczciwym, trzeba powiedzieć, że to tylko małe zło i że udanie się do lokalnego sprzedawcy rowerów może szybko rozwiązać problem, jeśli nie chcesz sam pomóc.
Przy odpowiednim ciśnieniu hamulca koło rozwija się w rakietę. Przy żywej wadze 8,1 kilograma można szybko pokonać nawet wilgotną ziemię. Wyzwanie Gryf 33- Opony szytkowe są starannie dobierane i zapewniają wystarczającą przyczepność w większości warunków. Również DT Swiss Splajn 38dB Robić dobre wrażenie.
Jednak karbonowa rama okazała się szczególnie przekonująca. Jest to nie tylko elegancko zaprojektowane, ale ma również właściwości, które przyczyniają się do dobrego zachowania podczas jazdy. Jednym z przykładów jest stożkowa główka ramy, która sprawia, że przód jest znacznie sztywniejszy.
To samo dotyczy rozległego obszaru suportu, na którym widnieje herb miasta. Rozpórki podtrzymujące są zaprojektowane w taki sposób, że zwiększają komfort oprócz wąskiej sztycy o grubości 27,2 milimetra.
Rozpórki o długości 425 milimetrów są stosunkowo krótkie, co wyjaśnia dobre przyspieszenie motocykla. Przy rozstawie osi 1026 milimetrów i wysokości ramy 58 gwarantowana jest również pełna stabilność kierunkowa.
Konkluzja
Stevensowie Super prestiżowa płyta wyznaczy standardy podobne do swojego brata modelowego z hamulcami cantilever. Nieco mniejsza rama niż ta wybrana w teście powinna jeszcze bardziej podkreślić zalety zwinności i ciągu do przodu roweru. Ponieważ cyklocrosser w Hamburgu pęka od nich. Każdy, kto polega na nowoczesnej inżynierii z Niemiec w terenie, nie powinien być w stanie uniknąć tego motocykla.
wyróżnienie produktu
- Górna rama o cechach konkurencji
- zwinne zachowanie podczas jazdy
- bardzo dobry sprzęt
cena i sieć
- 3399,00 Euro
- www.stevensbikes.de
Schreibe einen Kommentar