Jako producent innowacyjnych, wysokiej klasy rowerów wyścigowych i rowerów górskich, Storck kilka lat temu wkroczył na nowy poziom, wprowadzając Raddar – ale z dużym sukcesem. Producent z Idstein stawia na specjalnie opracowany dla niego silnik w piaście, który pracuje niemal bezgłośnie i zachwyca mocnym napędem. Napęd na tylne koła ma tę zaletę, że jest kompatybilny z pełną przerzutką, która oferuje 27 lub 30 biegów (3×9 lub 3×10); w przypadku Storcka zamontowane są wysokiej jakości komponenty Shimano XT. W przeciwieństwie do środkowego silnika, łańcuch nie jest obciążony momentem obrotowym wkrętarki i napędu, co jest delikatne dla materiału i nie wymaga aż tak dużej ostrożności przy zmianie przełożeń. Brak skrzyni biegów w suficie zapewnia również bardzo „naturalne” odczucie pedałowania.
Jeśli chodzi o ramę, tylny silnik wymaga jedynie modyfikacji w obszarze mocowania tylnego koła; Ponieważ akumulator znajduje się pod bagażnikiem, nie ma już długich kabli. Jednak fakt, że napęd i akumulator znajdują się z tyłu roweru, powoduje, że tył jest ciężki jak żaden inny prezentowany rower, co jest jeszcze bardziej widoczne podczas jazdy z bagażem.
Pięciostopniowy napęd Storcka jest obsługiwany za pomocą bloku przycisków na uchwycie kierownicy - teraz jest to również w dużej mierze standard w rowerach elektrycznych. Zamiast zawieszenia, anodowane na czarno, a tym samym odporne na zarysowania aluminiowe koło otrzymało amortyzujące opony balonowe, które bardzo łatwo toczą się pod wysokim ciśnieniem powietrza i połykają dziury i krawędzie, gdy ciśnienie jest nieco niższe. Dostępne jest również opcjonalne skórzane siodełko i brązowe skórzane uchwyty, które pasują kolorystycznie i nadają motocyklowi z hamulcami tarczowymi klasyczny wygląd.
Dane techniczne: | Radar wielozadaniowy |
Marke | Storck |
Modell | Radar wielozadaniowy |
kanał dystrybucji | handel specjalistyczny |
Kolor | czarny |
Ramki do zdjęć | aluminium |
dostępne rozmiary (cm) | 43, 48, 53, 58 |
pedały | - |
piasty | Piasta dyskowa Deore |
niemy | - |
obręcze | Odkrywca Rygidy |
Widelec (skok mm) | Sztywny widelec aluminiowy |
Silnik | Radar Storck 250W |
akumulator | Raddar litowo-polimerowy |
oświetlenie | Mucha B&M Lumotec IQ – B&M D-Toplight XS plus |
Uchwyty | Storck |
korba | Shimano Deore |
Lenker | Crank Brothers Kobalt |
hamulce | Dysk Shimano Deore |
łańcuszek/pasek | Shimano Deore |
opona | Maraton Schwalbe 32-622 |
siodło | Selle Royal Freccia |
sztyca | Crank Brothers Kobalt |
dźwignia zmiany biegów | Shimano Deore |
Schaltung | Shimano Deore |
stojak/miejsce montażu | Hebie 630, centrum |
przerzutka | ShimanoXT |
Wsparcie do km/h | 25 km / h. |
Cena baterii | |
Gwarancja na ramę | 3 roku |
Zakres (informacje producenta) | 40-90 km |
zakres testowy (1) | 38 |
Maks. załadunek kierowca + bagaż (dopuszczenie producenta) w kg | |
Rower testowy w kg | 22,4 |
Cena w EUR | 3699 |
(1) Velomotion testuje zasięg wszystkich rowerów elektrycznych w maksymalnych warunkach. Okrążenie testowe ma 9,8 km długości i przy 171 metrach różnicy wysokości jest bardzo trudne, a miejscami bardzo strome. Masa systemowa roweru i rowerzysty powinna wynosić 120 kg (± 5 kg). Lżejsi kierowcy otrzymują dodatkowe obciążniki. Jazda odbywa się na maksymalnym poziomie wsparcia, a także bardzo szybko. Tylko w ten sposób można określić uczciwe i porównywalne wartości. Możesz spodziewać się co najmniej dwukrotnie większego zasięgu przy średnim poziomie wspomagania i na mniej pofałdowanym terenie.
Nawiasem mówiąc, w przypadku większości systemów masz niewielką rezerwę zasięgu, podobną do tej w samochodzie. Nawet jeśli akumulator pokazuje 0 km, przy umiarkowanym stylu jazdy pozostało jeszcze od jednego do pięciu kilometrów.
Schreibe einen Kommentar