Test: Trzeba przyznać, że w Velomotion rzadko widywaliśmy jednoślady. Kiedy jednak zobaczyliśmy GT Gutterball, nie mogliśmy się oprzeć.
W segmencie lifestylowym GT nadal ma kultowy charakter, co prawdopodobnie wynika z niepowtarzalnego projektu potrójnego trójkąta. Z rozpórkami przymocowanymi do górnej rury, GT chce zmniejszyć nacisk na rurę podsiodłową i jednocześnie uzyskać większą sztywność.
sprzęt i praktyka
W praktyce działa to całkiem dobrze. Oprócz charakterystycznego trójkąta ramy, wzrok przyciąga również zintegrowany napinacz łańcucha, który chwyta piastę typu flip-flop z wysokim kołnierzem Mohawk, na której można jeździć zarówno na sztywno, jak iz wolnym kołem. Piasty mają wysokość 30 milimetrów w GT Baller-Obręcze obramowane. Przyjdź w ogóle Piłka do rynny wykorzystywane są głównie komponenty własne. Tylko opony, oto Kenda 700skończył, mechanizm korbowy, oto FSA Tor Vero zainstalowany z ostrzem 46 i Tektro Pro Max Hamulce są różne.
Już podczas pierwszej jazdy motocykl pokazuje swoją zwinność. Jest zwinny i wygląda całkiem zabawnie. Tłumaczenie jest również dobrze dobrane, możesz to zrobić Piłka do rynny szybko przyspieszyć i stosunkowo szybko znaleźć równowagę. Rower wydaje się sztywny w obszarze trójkąta i suportu, co również przyczynia się do pozytywnego prowadzenia.
Zachowanie podczas hamowania tego prostego, pojedynczego śmigacza jest również odpowiednie. Jedynym prawdziwym mankamentem jest prowadzenie kabli. Nie jest to zbyt eleganckie i można to łatwo rozwiązać bardziej elegancko, na przykład za pomocą flag pociągów.
Konkluzja
GT Piłka do rynny to pojedyncza prędkość z zabawnym czynnikiem. Osoby, które na co dzień jeżdżą na rowerze wyścigowym, będą zachwycone zwrotnością. Trasa pociągu mogła zostać zaprojektowana bardziej elegancko.
Najważniejsze cechy produktu
- zwinne zachowanie podczas jazdy
- powściągliwy, ale charakterystyczny wygląd
cena i sieć
- 599,00 Euro
- www.gtbicycles.com