Test: Kiedy jesteśmy w Deuters droga pierwsza, plecak na rowery wyścigowe, początkowo byliśmy bardzo sceptyczni. Plecak na rower szosowy? Po co to? Jasne, trzeba się trochę ograniczyć tym, co zabiera się ze sobą na tygodniową wyprawę, ale jak na razie całkiem dobrze się to sprawdza. Jakie zalety ma w takim razie plecak Deuter, zadaliśmy sobie pytanie. Krótko mówiąc, zapytaliśmy o to droga pierwsza do testu i chcieliśmy sami przekonać się, czy plecak ma sens w kolarstwie szosowym.
sprzęt i praktyka
Kwadratowy, praktyczny, możesz pomyśleć dobrze, gdy spojrzysz na droga pierwsza widzi po raz pierwszy. Co prawda nie jest kwadratowy, ale z pewnością wydaje się praktyczny. I jest też dobrze wykonany.
Zwykle możesz dużo zmieścić w kieszeni koszulki, ale jeśli wybierasz się na dłuższą przejażdżkę, możesz zabrać ze sobą trochę więcej. Za to ma droga pierwsza obszerna komora główna, która wyposażona jest w obwodowy zamek błyskawiczny. Na górze plecaka znajduje się dodatkowa mała komora, która idealnie nadaje się do przechowywania ważnych małych towarzyszy, do których trzeba mieć szybki dostęp. Pomimo minimalistycznego designu główna komora oferuje wystarczająco dużo miejsca na wąż, pompkę, kilka narzędzi i przekąskę lub dwie. Oprócz głównej komory, Road One ma do zaoferowania wiele małych, dobrze przemyślanych detali. Wyściełane szelki posiadają mały uchwyt na okulary, małą wewnętrzną kieszonkę na telefon i portfel, dwie siatkowe kieszenie oraz dobrze znane miejsce na bukłak, zaraz z tyłu.
Lekki kontakt powietrzny-Powinienem wrócić przez jeden AirMesh-Tkanina zapewniająca dobrą cyrkulację powietrza na plecach. Z prostym paskiem na klatkę piersiową powinien zawsze pozostawać na swoim miejscu.
,de droga pierwsza oferuje całkowitą pojemność pięciu litrów i waży tylko 390 gramów, co jest przyjemnie lekkie do tego celu i nie powinno być zbyt irytujące. Aby być lepiej widocznym o zmierzchu lub w nocy, plecak posiada odblaskowe nadruki 3M na zewnętrznej skórze oraz mały uchwyt na dowolne światło tylne. W najgorszym przypadku ma również osłonę przeciwdeszczową, która jest jasnożółto-zielona i dobrze widoczna dla innych użytkowników dróg.
Sceptycyzm pozostaje również przy pakowaniu plecaka. Bez wątpienia z droga pierwsza nie musisz wybierać, co zostawić w domu. Każde małe akcesorium znajduje swoje miejsce, a nawet z pełnym bukłakiem na napoje waga Road One jest utrzymywana w określonych granicach. Pas piersiowy sprawia, że pasuje jak ulał, a część tylna również sprawia wrażenie solidnej i wygodnej.
Wydaje się idealny na dłuższe, relaksujące wycieczki. Jednak ambitny kolarz wyścigowy szybko poczuje się nieco ograniczony. Chociaż dobrze pasuje, zaczynasz mniej cieszyć się jazdą. Ze względu na dodatkowy ciężar i mocno zgiętą pozycję na rowerze, wilgoć szybko gromadzi się na plecach i jesteś całkowicie spocony. Nawet mały sprint z zakrętu jest nieco spowalniany przez Road One. Jeśli zejdziesz z siodła i wyjdziesz z siodła, plecak ześlizguje się pomimo paska na klatkę piersiową i trochę ociera szyję, gdy energicznie stąpasz.
Konkluzja
Plecak na rowery wyścigowe na pierwszy rzut oka wydaje się nieco naciągany, ale Deuter tak droga pierwsza jest przyjemnym towarzyszem, który oferuje wystarczająco dużo miejsca, aby mieć przy sobie wszystkie ważne przybory, nie będąc ciężkim. Ponadto może być używany na różne sposoby i sprawdził się również w testach na jednej lub drugiej jeździe przełajowej. Na dobre i na złe, będzie to zbyt mocno ograniczać ambitnych kolarzy wyścigowych, tak że nadal będą ograniczeni do kieszeni koszulek. Na relaksującą jednodniową wycieczkę nad jezioro jest droga pierwsza ale idealnym towarzyszem.
Najważniejsze cechy produktu
- niska waga
- dobry komfort
cena i sieć
- 59,95 Euro
- www.deuter.com
Schreibe einen Kommentar