Na pierwszy rzut oka Rock Shox i Fox Racing Shox wydają się nie mieć poważnej konkurencji w dziedzinie elementów zawieszenia. Ale w przeszłości szczególnie zwracał na siebie uwagę tajwański producent X-Fusion. Asortyment X-Fusion rozciąga się od rasowych widelców amortyzowanych Enduro i różnych amortyzatorów po rasowe widelce XC, takie jak Aksamit RL.
Fuzja X Aksamit RL to bardzo wszechstronny widelec. Niedroga alternatywa Reba i Float jest coraz częściej spotykana w rowerach all-mountain i XC. Nie tylko ze względu na niską masę całkowitą 1,670 kilogramów Aksamit popularny widelec amortyzowany. Oferuje różne opcje. Możesz wybrać pomiędzy dwoma standardami osi 9 mm z szybkozamykaczem i 15 mm osią sztywną i dostosować skok sprężyny od 80-140 milimetrów do swoich potrzeb za pomocą wewnętrznie zainstalowanych podkładek dystansowych. Nasz model testowy możemy również w każdej chwili zablokować za pomocą dźwigni blokady na kierownicy – ważna cecha, szczególnie przy długich, trudnych podjazdach.
Stopień sprężania można idealnie dopasować do wagi kierowcy za pomocą pompki widelca poprzez zawór Schradera. Ponadto odbicie można regulować w dowolnym momencie za pomocą pokrętła regulacyjnego na prawym dolnym końcu widelca.
Odlew pt Aksamit RL jest wykonany z magnezu i ma Po montażu-Standard mocowania zacisku. Rozmiar tarczy hamulcowej Velvet jest ograniczony do 180 milimetrów - nie trzeba dodawać, że większe tarcze byłyby zbyt duże w stosunku do zamierzonego celu.
Zainstalowany i wyregulowany sprawia, że Aksamit dobre wrażenie. The SAG można szybko regulować, jak każdy inny widelec, ale na dolnych rurach nie ma skali, co zawsze okazuje się przydatnym narzędziem. Jeśli przygotowałeś wszystko zgodnie ze swoimi preferencjami, widelec nie pozostawia prawie nic do życzenia. Widelec reaguje precyzyjnie i reaguje na każdą najmniejszą nierówność na szlaku. Velvet radzi sobie również dobrze z większymi uderzeniami i nigdy nie musisz się martwić o przejechanie przez kierownicę. Jednak 9-milimetrowe haki okazują się trochę słabe na klatce piersiowej. Nie zapewniają pożądanej sztywności, co jest szczególnie widoczne w szybkich zakrętach. Jednak w przypadku osi przelotowej 15 mm problem nie powinien się pojawić. Dźwignia blokady, która początkowo była postrzegana ze sceptycyzmem ze względu na swoją stosunkowo nieporęczną konstrukcję, również działa doskonale.
//Wniosek
Najważniejsze jest to, że X-Fusion Aksamit RL stanowi poważną konkurencję dla Rock Shox i Fox Racing Shox. Widelec przekonuje nas swoją niską wagą i ładną reakcją. Jedyne potrącenia wynikają z nieco słabych 9-milimetrowych haków i braku skalowania na rurkach zanurzeniowych.
//Najważniejsze cechy produktu
- niska waga
- dobry stosunek jakości do ceny
- miła odpowiedź
//cena i sieć
- 369,00 Euro
- www.xfusionshox.com
Schreibe einen Kommentar