Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

KomponentenTesty

składniki: Test: Anyrace - tuning podwozia Golden Ride

2 Grudzień 2017 by redakcja

Test: Chociaż podwozia stają się coraz bardziej innowacyjne i lepsze, istnieje garstka firm i wynalazców, którzy nie są zadowoleni z produktów seryjnych. Od 2015 roku istnieje również firma Anyrace z Monachium, która dzięki pakietowi tuningowemu Golden Ride chce urzeczywistnić marzenie o idealnym podwoziu. To dla mnie powód, aby lepiej poznać Anyrace i przetestować Golden Ride.

Kim jest Anyrace?

Z Johannesem Fagethem wdałem się w rozmowę podczas Glemmride Festival w Saalbach. Pełen entuzjazmu opowiada mi o Anyrace i tuningu podwozia Golde Ride. Absolwent biznesu założył firmę Anyrace w 2015 roku wraz ze Stefanem Kechtem, konstruktorem podwozi i kierowcą testowym globalnej grupy motoryzacyjnej z siedzibą w Monachium. Wcześniej obaj poświęcali prawie cały swój wolny czas przez trzy lata i pracowali nad swoim pomysłem na idealne podwozie. Od momentu założenia firmy Anyrace oferuje tuning podwozia dostosowany do potrzeb klienta za pomocą komponentów opracowanych we własnym zakresie.



Ekonomista biznesowy Johannes Fageth (po lewej) i konstruktor podwozi / przemysł motoryzacyjny Stefan Kecht (po prawej) stoją za Anyrace z Monachium

Co kryje się za tuningiem Golden Ride?

Strojenie zawieszenia Golden Ride jest dostępne dla elementów sprężynowych z wkładkami Rock Shox Charger. W zależności od modelu widelca podstawą do tuningu jest wkładka Charger RC lub RCT3. Wnętrze wkładu jest całkowicie zastąpione komponentami opracowanymi we własnym zakresie i indywidualnie dostosowanymi do klienta i jego stylu jazdy. Ponadto zoptymalizowano współczynnik tarcia amortyzowanego widelca, co powinno zmniejszyć ogólne tarcie o 50%. Klient powinien więc otrzymać podwozie idealnie dopasowane do jego potrzeb, które powinno dawać mu maksymalną przyczepność i przyjemność z jazdy. Anyrace jest tak pewna swojego produktu, że obiecuje nawet gwarancję satysfakcji i zwróci klientowi pieniądze, jeśli produkt nie przyniesie pożądanego efektu.

Komponenty są indywidualnie dostosowywane do klienta w precyzyjnych pracach.


Szczegóły techniczne Złotej Jazdy

Po wyjaśnieniu życzeń klienta poprzez indywidualne doradztwo, podstawą każdego tuningu w Anyrace jest optymalizacja współczynnika tarcia.Tutaj całkowite tarcie jest w sposób powtarzalny redukowane o 50% przy użyciu zastrzeżonego oleju i uszczelek firmy Racingbros. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki specjalnemu olejowi, który sprawia, że ​​film olejowy nie zrywa się i nie dochodzi do tarcia na sucho.

Dodatkowo zmodyfikowany został system tłumienia zamkniętego wkładu ładującego. Sercem tego jest korpus zaworu Anyrace, który zapewnia lepsze otwieranie stosów podkładek. Stosy podkładek do odbicia i kompresji są indywidualnie dostosowywane do klienta. Ma to na celu zapewnienie komfortowego wsparcia i maksymalnej przyczepności. Ponadto powinno być możliwe tak zwane tłumienie selektywne częstotliwościowo przez dodatkowy otwór w zaworze tłoka. Powinno to sprawić, że widelec będzie bardziej elastyczny przy krótkich ruchach (korzenie, kamienie) oraz gładszy i bardziej kontrolowany przy dłuższych ruchach (skoki, bermy).

dowolna rasa
Korpusy zaworów Anyrace są sercem Golden Ride


zastosowanie wyścigowe

Zaledwie kilka dni po tym, jak poznałem Johannesa, firma kurierska wręczyła mi widelec testowy Rock Shox Boxxer. Ponieważ rozmawiałem już obszernie z Anyrace o moim stylu jazdy i moich potrzebach, dalsza regulacja widelca nie była konieczna i rozpoczął się pierwszy wyścig. W rzeczywistości pierwszą rzeczą, którą zauważasz, jest reakcja. Chociaż sam mam taki sam widelec Boxxer, nie można ich porównywać. Moment rozruchowy jest znacznie niższy, a klasyczny test na parkingu był już obiecujący.

Również na torze od razu bardzo dobrze dogadałem się z nowym widelcem i mogłem skorzystać z obiecanych ulepszeń dzięki tuningowi. Jednak za drugim razem, gdy użyłem widelca w następnym wyścigu i na nieco bardziej wyboistym torze, podwozie było dla mnie generalnie trochę za miękkie, co często oznaczało, że miałem za duży skok zawieszenia. Nie ma też problemu, ponieważ w przypadku Anyrace jednorazowa regulacja widelca jest wliczona w cenę. Po wyregulowaniu stosów podkładek byłem zadowolony z wydajności.

przetestowane w wyścigach na World Games of MTB w Saalbach i Innsbruck Cup na Muttereralm. Zdjęcie: leśna wróżka


perspektywy

W przypadku Anyrace cel Golden Ride nie został jeszcze osiągnięty i obecnie pilnie pracujemy nad kolejnymi projektami. W nadchodzącym sezonie będę kontynuował testowanie Golden Ride i dam znać, czy uda mi się zdobyć jakieś ciekawe doświadczenia.

Wniosek: Złota przejażdżka Anyrace

Pro

  • Wzorowa obsługa
  • Poprawiona responsywność
  • Poprawiona wydajność
  • Wyprodukowano w Niemczech

Contra

Nichts

fakty

rok produktu2017
CenaOd € 299
Sieć www.anyrace.de
Stefan i Johannes z Anyrace zamieniają swoją pasję w zawód, co widać w ich produktach. Są bardzo blisko klienta, co oznacza, że ​​jako kupujący zawsze masz czerwoną linię do obu z nich, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy. Golden Ride był przekonujący w teście i jestem ciekaw, co jeszcze usłyszymy od tych dwóch facetów w przyszłości.
tagi:Dowolna rasaSpadekEnduropodwoziewidelec amortyzowanyDarmowa przejażdżkaMTBAktualnościrockowy szokrock shoxSzlakrower terenowy

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Bardziej przejrzysty wygląd dzięki połączeniu śrubowemu: Torby rowerowe Northwind

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Dirtlej Specs 02

Recenzja Dirtlej Specs 02: Duże, stabilne, wszechstronne – idealne gogle MTB?

Żywiołowy rower szutrowy elektryczny – teraz jeszcze mocniejszy: Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X

Trzy nowe modele z inteligentną technologią: Gazela Awinion 2026

Solidny rower Bosch w świetnej cenie: Pasek Pegasus Solero EVO 7F

Ulubione rzeczy robione ręcznie: Torby rowerowe Restrap

Related Stories

  • składniki: Test: Crankbrothers Stamp 2 - Solidne, szykowne, niedrogie płaskie pedały
  • Nowości produktowe: Amortyzowany widelec RockShox 2020: najwyższa wydajność dzięki nowemu tłumieniu Charger?
  • składniki: Test: Kod SRAM – Odrodzenie weterana hamulców
  • testy: Test: Quarq ShockWiz: Używasz smartfona, aby uzyskać odpowiednią konfigurację zawieszenia?
  • Chwyty DMR Deathgrip w długotrwałym teście: Najlepszy chwyt MTB?
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH