Test: „W ruchu w dobrym stylu” – przynajmniej takie jest pierwsze wrażenie na Lekkim archetyp zapośredniczony. Zestaw ramek jest dostępny w gładkiej, matowej czerni. Dziesięć lat po pierwszej własnej ramie specjaliści od karbonu z Friedrichshafen ponownie podejmują wątek i ponownie podkreślają wznowienie marki, które rozpoczęło się w zeszłym roku.
Ogólnie rzecz biorąc, programiści włożyli ponad półtora roku pracy w zestaw ramek. Celem było opracowanie wyważonego, lekkiego zestawu, który jest idealnie dopasowany do innych wewnętrznych komponentów. The archetyp jest teraz końcowym wynikiem procesu rozwoju, którego mocne strony są ukryte za prostym wyglądem zewnętrznym.
//Rama
Rama charakteryzuje się wyraźnymi liniami i inteligentnie opracowanymi detalami. Wszystkie kable są poprowadzone wewnętrznie, z ujściami dociśniętymi płasko do częściowo owalnych rurek. Zacisk sztycy jest również zintegrowany z ramą. Umieszczony w kącie między górną częścią a rurą podsiodłową, bezpiecznie utrzymuje wewnętrzną sztycę Monolink.
Z przodu zwężana główka ramy ma zapewnić odpowiednią sztywność i stabilność kierunkową. Obszar suportu jest również zgodny z tą maksymą. Z drugiej strony rozpórki podtrzymujące wydają się stosunkowo delikatne i dodają trochę komfortu całemu pakietowi. Jest to jednak wyraźnie zaprojektowane z myślą o napędzie i zwinności, ponieważ tylne widełki, które są konsekwentnie krótkie i wynoszą 405 milimetrów we wszystkich rozmiarach ram, oraz rozstaw osi poniżej 1000 milimetrów (jedynym wyjątkiem tutaj jest wysokość ramy 60 z 1009 milimetrami, wyd. ) wyjaśnić.
//Umeblowanie
Nasz rower testowy jest doskonale wyposażony i zachęca do obejrzenia go "wyścigi" A. Lekki sam wnosi niektóre komponenty. Na przykład wewnętrzny "wspornik wyścigowy" zainstalowany o szerokości 42 centymetrów. Ten jest w 120T o długości 3 milimetrów ARX Pro złapany. Sztyca również pochodzi z Friedrichshafen, która używa Selle Italia SLR korona.
Przerzutka odbywa się za pomocą Shimano Dura Ace 9000, który nie tylko wizualnie pasuje do motocykla, ale może również służyć jako punkt odniesienia dla mechanicznych grup osprzętu. Na korbie zamontowane są ostrza o przełożeniu 52/36 zębów. Kaseta posiada gradację od 11 do 25 zębów.
Najważniejszym wydarzeniem, w odniesieniu do komponentów, są niewątpliwie kamień milowy-Koła, na których Lekki archetyp jest pozowany. Na szczycie są Continentale Siła komp uniesiony.
//Wrażenia z jazdy
Od pierwszego obrotu pedałów widać, że Lekki archetyp chce się szybko przenieść Pozycja siedząca jest wyraźnie sportowa. Dzięki swojej geometrii i wspomnianym właściwościom ramy jest zwrotny, ale zawsze na torze i niezawodny. Jest to szczególnie widoczne na zakrętach i podczas gwałtownego przyspieszania. Rower jest dobroduszny na podjazdach, wybacza tylko na drogach o kiepskiej nawierzchni archetyp niekoniecznie. Tutaj pokazuje się od swojej sztywnej strony.
Umierać Dura Ace 9000 przełącza niezawodnie i szybko. Również pod względem ciśnienia hamowania pośredniczy w połączeniu z kamień milowy Bezpieczeństwo, mimo że koła zamontowane w naszym rowerze testowym nie były w pełni dotarte, gdy otrzymaliśmy rower. Poza tym jednak nie budzą one żadnych wątpliwości. To samo dotyczy Siła komp, które są dobrym wyborem i zabawą na wiele sposobów ze względu na ich wszechstronne właściwości. Ten szczupły "wspornik wyścigowy" idealnie pasuje do wąskich dźwigni z najwyższej grupy mechanicznej Shimano i jest łatwy do uchwycenia. Pod względem kształtu i sztywności w niczym nie ustępuje koncepcji ramy.
//Wniosek
Lekki zapewnia z archetyp rower, który nie pozostawia nic do życzenia. Sprzęt jest bez zarzutu, zwrotność robi wrażenie. Jeśli szukasz szybkiego roweru, który nie tylko pozwala wiatrowi szumiać wokół uszu, ale który dzięki swojej prostocie wizualnej zawsze dobrze wygląda, dobrze trafiłeś. Weź to od nas archetyp znad Jeziora Bodeńskiego końcówka tygodnia.
Jasne, ramka archetyp jest produkowany na Tajwanie. Jak wskazano na łańcuszku, jest tam również wykonywany ręcznie, dzięki czemu wpisuje się w koncepcję firmy. Pod względem jakości nie ma żadnych wątpliwości w każdym przypadku. Dzięki wysokiej jakości wykonaniu jest to rower ze wszystkimi dodatkami, jakiego można oczekiwać od specjalistów od karbonu z Friedrichshafen - w odpowiedniej cenie. Zestaw ramek będzie kosztował 4460 euro. Według Lightweight, obecnie nie ma ceny za rower w testowanej przez nas konfiguracji.
//Najważniejsze cechy produktu
- bardzo dobra zwinność i stabilność kierunkowa
- wysoka sztywność
- wysokiej jakości sprzęt
- Optyka
- Waga
//cena i sieć
- 4460,00 euro (zestaw ramek)
- www.lekki.info
Schreibe einen Kommentar