Koblenz direct mailer Canyon zawsze był zaangażowany w innowacyjność produktów wysokiej jakości. Modele uliczne, takie jak Aeroad CF i Speedmax CF, to tylko dwa przykłady z łatwej w zarządzaniu, ale znakomitej gamy produktów. To pokazuje, że inżynierowie nie tylko koncentrują się na materiale karbonowym, ale także nadal dają szansę aluminium „Ostateczny AL”, aluminiowa wersja „Najlepszy CF”, z którego korzysta m.in. zespół WorldTour Katusha.
Canyon to potwierdza „Ostateczny AL” istnieje już od kilku lat i wciąż unowocześnia wypróbowaną i przetestowaną aluminiową wyścigówkę.W ten sposób ludzie z Koblencji udowadniają, że aluminium nie jest bynajmniej przestarzałe, w końcu solidny sprzęt jest dobry nie tylko dla drogiego karbonu rower wyścigowy.
Nasz model testowy „Ostateczny AL 7.0”, to niskobudżetowe urządzenie z ceną 1399 euro, ale jak na typowe firmy wysyłkowe jest dobrze wyposażone. Kompletny można znaleźć „105”montowany na rowerze przez Shimano, a pozostałe komponenty również robią wrażenie. Od Ritchey pochodzą „Krzywa WCS Evo”-Kierownica i „WCS 4 osie”-Trzon. Do tego dochodzi ten opracowany przez samego Canyon „VCLS”sztyca i Selle Italia „X1”-Siodło i Mavic „Drużyna Ksyrium”-koła.
# „Ultimate AL 7.0” firmy Canyon wygląda bardzo schludnie i ma ten sam „czysty” wygląd co karbonowy model „Ultimate CF”.
Sprawdzone komponenty na rowerze są szczególnie odpowiednie dla rowerzystów, którzy dopiero zaczynają przygodę z tym sportem. Jest to również wspierane przez sportową geometrię, która jest jednak przycięta dla wygody. Nasz model testowy ma ramę o wysokości 56 mm, górną rurę 549 mm i główkę ramy o wysokości 150 mm. Tylny koniec jest również krótki z tylnymi widełkami o długości 410 milimetrów. Daje to rozstaw osi wynoszący 990 milimetrów Ostateczny AL 7.0 zapewnia niezbędny spokój, aby łatwo sprostać wymaganiom topograficznym nawet na zmieniającej się nawierzchni. Oprócz rozstawu osi, na ogromny komfort jazdy wpływają także zamontowane dętki. Na przykład na tylnym trójkącie zamontowano stosunkowo cienkie rurki, które wraz ze sztycą o średnicy 27,2 milimetra zapewniają przyjemne tłumienie. Z przodu połyka „Jeden jeden cztery SLX”-Widelec karbonowy Canyon radzi sobie z większością nierówności na drodze.
# Integracja jest najwyższym priorytetem w Canyon. Nic dziwnego, że w „Ultimate AL 7.0” wszystkie kable są poprowadzone wewnętrznie.
Pomimo wysokiego poziomu komfortu jazdy, inżynierom udało się poprawić ramę „Ostateczny AL 7.0” być względnie sztywna. Ten spacer po linie jest szczególnie skuteczny w obszarze suportu. W związku z tym „BB71”Wewnętrzne łożysko Pressfit od Shimano, rower reaguje sucho i bezpośrednio na szybkie zmiany prędkości, dzięki czemu jest szczególnie zabawny w górach, w chwilach, gdy próbujesz przekroczyć własne granice. Sztywność w obszarze główki kierownicy jest nieco w tyle. Tu motocykl mógłby być nieco bardziej zwinny.
# Udany model podstawowy. Dzięki „Ultimate AL 7.0” możesz szybko zasmakować tego...
Podsumowując, zestaw ramek robi przekonujące wrażenie. Biorąc pod uwagę cenę, komponenty również wydają się być starannie dobrane. Są solidne iw dużej mierze niezawodne. tylko „105”hamulce nie do końca mnie przekonały. Jeśli chodzi o ciśnienie hamowania, osoby powyżej 70 kilogramów mogą zwrócić się do starszego brata „Ultegra” Na. Chwyta znacznie mocniej, a na dłuższą metę zapewnia jeszcze większą przyjemność z jazdy „Ostateczny AL 7.0” i tak już opryskane. Canyon udowadnia swoim rowerem, że aluminium nie jest bynajmniej przestarzałym materiałem ramy i że dobry rower można mieć za rozsądną cenę.
# Downhill powinieneś przyzwyczaić się do hamulców „105” od Shimano, zanim naprawdę pozwolisz im się rozerwać.
// Najważniejsze cechy produktu
- komfortowe zachowanie podczas jazdy
- dobre wykonanie
// geometria i cena
- Canyon oferuje „Ultimate AL 7.0” w różnych rozmiarach, jest przegląd tutaj
- 1399,00 Euro
Schreibe einen Kommentar