Haibike ma z „Afera RX” model w programie, który przyciągnął uwagę, gdy został wprowadzony trzy lata temu. Od tego czasu rower, który został rygorystycznie dopracowany pod kątem wygody, jest stale optymalizowany. Oprócz stabilności jazdy jest to szczególnie widoczne w geometrii roweru. Przy wysokości ramy 56 ma kąt rury podsiodłowej 74 stopnie i kąt główki ramy 73 stopnie. Haibike stara się, aby rower był zwinny, ale także płynny i wygodny.
# Obecna czerwień Sram nadaje kierownicy subtelny, profesjonalny charakter.
Na sezon 2013 mieszkańcy Schweinfurtu mają do dyspozycji topową wersję „Afera RX” z obecnym Sramem czerwony wyposażone. Jednak to rzuca się w oczy dopiero na drugi rzut oka. Powodem tego jest uderzająca kolorystyka. Podczas gdy niektóre napisy dyskretnie wpasowują się w czarną ramę, niektóre ozdoby w kolorze łososiowo-pomarańczowym wyraźnie się wyróżniają. Sama rama ma aerodynamiczny kształt i idzie w parze z wyglądem Reynoldsa "Napaść" koła karbonowe.
# Wizualnie „Affair RX” przyciąga wzrok, a elementy wyposażenia zostały również dopasowane do koncepcji.
Haibike polega na własnych częściach przednich i sztycy. Oprócz kierownicy ergo-karbonowej o szerokości 42 centymetrów dostępny jest również lekki mostek aluminiowy o długości 100 milimetrów. Dla komfortu jazdy w rejonie ul „Konkor”Siodło od Selle San Marco ma również 27,2-milimetrową elastyczną sztycę z włókna węglowego.
# Obszar suportu jest sztywny i gwarantuje mocne przyspieszenie.
Całkowita waga prawie 5300 euro drogie „Afera RX” wynosi szczupłe 6,5 kilograma. Rower dobrze radzi sobie pod górę. Jest zwinny i robi pozytywne wrażenie na zakrętach. Dzięki kompaktowej wersji Red, która oferuje przekładnię od 50 do 34 zębów z przodu i kasetę z 11 do 28 zębów z tyłu, jesteś dobrze przygotowany na wzniesienia.
Stabilność jazdy jest jeszcze wyraźniejsza podczas zjeżdżania ze wzniesienia. Rower dobrodusznie trzyma obraną linię nawet przy wyższych prędkościach i budzi duże zaufanie. Ponadto wbudowany czerwony-Stopper można dobrze dozować i Michelins „Za 4” zapewnić niezbędny chwyt. Pogoń w kierunku doliny pozostawia poczucie szczęścia. Można je również znaleźć w bardziej płaskich fragmentach pedałowania. Szczególnie zauważalny jest tutaj stosunkowo sztywny obszar suportu. Zmiana tempa to robi „Afera RX” choć chętnie, ostatniego kopniaka trochę brakuje. Nie jest to jednak zasługą elegancko ukształtowanej ramy, a raczej Reynoldsa "Napaść" przypisywane, które reagują nieco ospale podczas wychodzenia z siodła.
# „Affair RX” jest dobroduszny i zwinny pod górę.
Z drugiej strony przekonują pod względem komfortu i podkreślają koncepcję określoną przez Haibike dla zestawu ram. Zarówno przednia, jak i tylna amortyzują nierówności na asfalcie. Sztyca zapewnia również dobrą elastyczność. W połączeniu z na wpół wyprostowaną, na wpół sportową pozycją siedzącą, mieszkańcom Schweinfurtu udało się wypełnić lukę między równowagą a zwinnością.
# Bardzo dobrze wyposażony Haibike Affair RX zdecydowanie wprowadza kolory do gry i okazuje się być prawdziwie wszechstronnym pojazdem z gwarantowaną frajdą – i to na pewno nie tylko zimą.
//Najważniejsze cechy produktu
- Plus: komfort jazdy
- Plus: Zwinność i sztywność
- Plus: Wyważony, wysokiej jakości sprzęt
- Wady: koła trochę toczą się
Schreibe einen Kommentar