Test: To, co zaczęło się wtedy od e-składanych rowerów, nie ogranicza się już do tej niszy. Bo niemiecki producent ze Schwarzwaldu zawsze była w stanie rozszerzyć swoją gamę produktów, a teraz, oprócz zmotoryzowanych rowerów składanych, ma w swoim portfolio również elektryczne rowery górskie, elektryczne rowery trekkingowe oraz zupełnie nowe, sportowe modele z opuszczaną kierownicą. Założyciele wciąż młodej marki ze Schwarzwaldu byli aktywni jako kolarze wyścigowi, a teraz wnoszą do marki swoje doświadczenie tysięcy kilometrów na rowerze. Nic więc dziwnego, że chcesz teraz zacząć w tym segmencie z dwoma modelami rowerów wyścigowych i rowerem szutrowym. Mieliśmy okazję szczegółowo przetestować szybki MyVelo Verona.
Wielu miłośników rowerów wyścigowych mogło jeszcze nie słyszeć o MyVelo. Wynika to nie tylko z faktu, że producent ze Schwarzwaldu dopiero niedawno wystartował ze swoimi sportowymi modelami. Niemniej jednak wysokie standardy jakościowe i konstrukcyjne producenta, do którego przywykło się w swoich e-rowerach, widać już na pierwszy rzut oka.
Testowanie MyVelo Verona
Już na pierwszy rzut oka widać z MyVelo Verona, jak poważnie producent traktuje wysoką jakość, ponieważ nie tylko własna rama daje poczucie wysokiej jakości, ale także wyposażenie robi wrażenie.
Zestaw ramy uzupełnia własna sztyca i kokpit. Są one nie tylko dopasowane do ramy, ale także zapewniają czysty wygląd. Ponieważ w szczególności kokpit zapewnia porządek z przodu, dzięki czemu nie widać pociągów ani kabli, co oprócz efektu zachwytu optycznego ma również zalety aerodynamiczne.
Najnowsza grupa przerzutek Shimano Dura-Ace Di2 z 2×12 biegami zapewnia najlepszą „pół-bezprzewodową” przyjemność zmiany przełożeń i oznacza pierwszorzędne osiągi z najwyższej półki. Lekkie koła od wieków są synonimem niemieckiego kunsztu i radości z jazdy. W połączeniu z aerodynamicznie zoptymalizowaną, a jednocześnie lekką ramą z włókna węglowego Verona, ta konfiguracja oferuje wszechstronny, energiczny pakiet o wadze zaledwie 6,9 kg (bez pedałów i koszyka na bidon).
lekkość
Niska waga dodaje dodatkowego sportowego charakteru i tak już sportowemu wyglądowi MyVelo Renner. Verona dokładnie wie, co ma robić podczas podjazdów i na krótkich, stromych podjazdach, i łatwo pedałuje. Dzięki aerodynamicznej pozycji siedzącej i odpowiednim kształtom rur, możesz również nadepnąć na gaz na szybkich odcinkach.
Niestety, jeśli chodzi o prowadzenie, trzeba pójść na kilka kompromisów, bo choć naprawdę można korzystać z dobrego komfortu, Verona jest bardzo bezpośrednia i wymaga wiele od pilota, zwłaszcza na szybszych technicznych zjazdach. Tutaj powinieneś najpierw zapoznać się z kierowcą i nie podejmować od razu zbyt dużego ryzyka, ponieważ MyVelo jest tutaj również bardzo sportowy i niezbyt wybaczający.
Można powiedzieć, że nad rozwojem i wyposażeniem MyVelo Verona pracowali prawdziwi kolarze wyścigowi, którzy nie chcieli iść na żadne kompromisy. Z pewnością nie tylko ze względu na sportową przeszłość założycieli.
Wyposaż MyVelo Verona indywidualnie
Rower wyścigowy MyVelo Verona jest również dostępny jako zestaw z ramą i dlatego jest idealny dla każdego, kto chce dostosować i zoptymalizować swój rower wyścigowy. Zestaw ramy jest dostępny w różnych rozmiarach i można go dostosować do indywidualnych potrzeb za pomocą odpowiednich kół, siodełka i innego wyposażenia. Dodatkowo masz również możliwość wybrania kilku wariantów na stronie internetowej i tym samym wyposażenia kompletnego roweru według własnego pomysłu.
Schreibe einen Kommentar