Przetestuj Cooper CR-7E: e-rower Cooper przekonuje swoim klasycznym brytyjskim wyglądem. Włoski silnik typu „wszystko w jednym” to idealne połączenie. Ten rower jest stworzony do stylowych wycieczek w swobodnym tempie.
Modele Cooper 2022 pozostają wierne tożsamości marki i są wyposażone w wysokiej jakości stalową ramę, która we wszystkich modelach jest napędzana najnowszym napędem Zehus. Kompaktowy tylny silnik łączy w sobie całą technologię, w tym łączność Bluetooth, czujniki i zarządzanie baterią oraz sam akumulator w niezbyt dużej, wypolerowanej obudowie, co oznacza, że Cooper w żaden inny sposób nie jest rozpoznawalny jako e-rower.
Oprócz linek poprowadzonych na zewnątrz na stalowej ramie (Cooper wyposażony jest w mechaniczne hamulce tarczowe) nie widać żadnych linek; nie ma wyświetlacza ani klawiatury. System jest aktywowany po raz pierwszy przez aplikację „Bitride Connect”. Tutaj wyświetlane są informacje dotyczące jazdy, a ustawienia można spersonalizować. Po aktywacji e-roweru można w razie potrzeby używać również bez aplikacji. Od prędkości 8 km/h po prostu dwukrotnie pedałuj do tyłu, a silnik jest już włączony i ustawiony poziom wspomagania zostaje włączony. Silnik o mocy 250 W pcha delikatnie z maksymalnym momentem obrotowym 40 Nm, ale zawsze zapewnia swobodny napęd. Pojemność baterii wynosząca 173 watogodzin wystarcza na przejechanie do 60 kilometrów, w zależności od poziomu wsparcia i topografii; Akumulator powinien zostać ponownie w pełni naładowany w ciągu trzech godzin.
Cooper CR-7E – Żywy i dynamiczny
Oprócz już ustawionych poziomów wspomagania „Eco” i „Turbo”, w trybie Custom istnieje możliwość zindywidualizowania wspomagania, a tym samym dostosowania go do osobistego stylu jazdy. Intensywność i czas trwania wspomagania oraz siłę rekuperacji można regulować. Silnik elektryczny może być również używany jako dynamo i na przykład zasilać akumulator podczas dłuższych zjazdów - w tym praktyczny hamulec silnikowy.
Cooper CR-7E jest dla każdego, kto chce robić coś więcej niż tylko przemieszczanie się po mieście. Oprócz bagażnika z tyłu model ma również opcje mocowania toreb z przodu, dzięki czemu nadaje się również na wycieczki rowerowe. Klasyczny wygląd pięknej stalowej ramy jest zdecydowanie czymś wyjątkowym podczas podróży poza obszarami miejskimi.
Schludny kokpit i ukryty silnik Zehus zapewniają czysty wygląd, który idealnie komponuje się z klasyczną stalową ramą. Wyważona, sportowa pozycja siedząca jest wspierana przez wyścigową kierownicę; 7-biegowa przerzutka tylna Microshift umożliwia precyzyjną zmianę biegów w każdych warunkach. Jednak z tarczą 44 i kasetą 11-24 Cooper ma bardzo wysokie przełożenie, co jest niekorzystne, biorąc pod uwagę raczej niski moment obrotowy. Wspomaganie silnika szybko się zużywa na podjazdach, co sprawia, że Cooper bardziej przypomina e-rower na płaski teren. Duży ciężar tylnego koła również nieco utrudnia napęd.
Cena 2.799 euro obejmuje lowridery, czyli bagażniki na widelce, a także lampki akumulatorowe o dość prostej konstrukcji. Z drugiej strony Brooks Cambium to niezwykle wysokiej jakości, bardzo wygodne siodło. Dobrym wyborem są również mechaniczno-hydrauliczne hamulce tarczowe.
Schreibe einen Kommentar