Test Bulls Trail Machete: Bulls dodaje kolejny ekscytujący aspekt do rozwijającego się rynku żwiru i dodaje model z włókna węglowego do sprawdzonej serii grinderów, która koncentruje się na możliwościach terenowych i bikepackingu. Rower jest naszpikowany innowacyjnymi funkcjami, które zapewniają radość z jazdy i wszechstronność zarówno podczas szybkich okrążeń w terenie, jak i długodystansowych przygód.
Prawie wszystko w Bulls kręci się wokół rowerów górskich, ale zespół z Kolonii zawsze miał w swoim programie kilka rowerów wyścigowych. Pojawienie się rowerów szutrowych nadało temu segmentowi nowy impet - dzięki Grinderowi od lat w programie znajduje się wszechstronny rower aluminiowy, który jest dostępny z pełnym wyposażeniem odpowiednim do codziennego użytku, a także sportowym. Firma Bulls wprowadziła teraz Gravellera z włókna węglowego, który ponownie jest bardziej zorientowany na rowery górskie - sufiks „Trail” już to zdradza.
Karbonowa rama o nowoczesnej geometrii
Opony już pokazują, dokąd zmierza podróż na maczecie: opony o szerokości 50 mm są idealne na nierówny teren i przybliżają Bullsa do MTB. Tam, gdzie konwencjonalne rowery szutrowe osiągają swoje granice, ten rower wciąż ma rezerwy. Rdzeniem jest rama z włókna węglowego, której geometria została opracowana podczas szeroko zakrojonych jazd testowych z udziałem sportowców Bulls, takich jak Karl Platt. Z luźnym kątem skrętu, stromym kątem rury podsiodłowej i krótkim mostkiem, Trail Machete bardzo przypomina rower górski; kompaktowa pozycja siedząca poprawia prowadzenie na wymagających trasach i zapewnia komfort podczas długich tras.
Pomimo wysokiej sztywności i dużej sprężystości, rama mogłaby być bardzo smukła - powinno to ułatwić np. montaż systemów toreb. W przeciwnym razie należy odkryć kilka innowacyjnych funkcji, takich jak cztery punkty mocowania pod górną rurą: Tutaj mocowany jest elastyczny pasek bagażowy, za pomocą którego można przymocować kurtkę przeciwdeszczową do górnej rury. Oczywiście można również zamontować typową torbę na rurę górną, a także różne uchwyty na butelki i uchwyty na bagaż na widelcu; można również przymocować błotniki, a nawet reflektor można przymocować do widelca.
Geometria maczety Bulls Trail
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Stos | 575 | 599 | 626 | 649 |
Dosięgnąć | 381 | 398 | 626 | 649 |
długość górnej rury | 546 | 570 | 587 | 610 |
główka | 135 | 160 | 189 | 213 |
rura podsiodłowa | 450 | 470 | 510 | 550 |
tylne trójkąty | 419 | 419 | 419 | 419 |
Radstand | 1016 | 1041 | 1060 | 1084 |
spadek BB | 70 | 70 | 70 | 70 |
kąt skrętu | 71 | 71 | 71 | 71 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
Najnowocześniejszy sprzęt
Efektowna karbonowa rama jest wyposażona w układ elektroniczny firmy SRAM. Bezprzewodowa elektroniczna dwunastobiegowa grupa osprzętu z kasetą Eagle (10-52 zęby) zapewnia niezwykle szeroki zakres przełożeń wynoszący 520%; dźwignie nowego Rival eTap są przyjemnie smukłe i można je bardzo wygodnie chwycić przy optymalnej ergonomii. Ponadto maczeta jest wyposażona w bardzo specjalną funkcję: regulowaną sztycę RockShox Reverb AXS, która jest również aktywowana za pomocą elektronicznej manetki i dzięki zakresowi regulacji 100 mm umożliwia głębokie opuszczenie siodełka na odcinkach zjazdowych.
Czysty wygląd elektronicznej zmiany przełożeń podkreśla schludne poprowadzenie przewodów hamulcowych, które biegną pod kierownicą do główki ramy. Dodatkowo maczeta wyróżnia się z tłumu wyraźnymi aerodynamicznymi kształtami. Jest to szczególnie widoczne na rurze podsiodłowej - ta konstrukcja powinna również oferować zauważalne tłumienie drgań z określonymi strefami elastyczności. Schwalbe G-One Ultrabite w obecnej wersji bezdętkowej jest również stworzony z myślą o komforcie i przyczepności, zamontowany na szutrowych kołach Mavic o dużej szerokości wewnętrznej, które zapewniają oponom o szerokości 50 mm optymalną przyczepność nawet przy niskim ciśnieniu powietrza.
Bulls Machete: super technologia, atrakcyjna cena
Innowacyjna rama, najnowocześniejszy sprzęt i praktyczne, zaawansowane technologicznie dodatki - dzięki tym funkcjom Bulls Trail Machete znajduje się w czołówce rowerów szutrowych gotowych do jazdy po szlakach. Jednak pod względem ceny topowy model sportowej marki z Kolonii jest przyjemnie powściągliwy: Bulls chce za nowy model 3.999 euro – oferta więcej niż uczciwa, biorąc pod uwagę wspomniane cechy i wysokiej jakości komponenty. Z Shimano 1×11 i bez regulowanej sztycy rower jest dostępny nawet za 2.399 euro
Sram, Rockshox i Zipp prezentują XPLR: Nowa gama komponentów do rowerów szutrowych
Nowości produktowe / Gravel: Moc Gravel ze wszystkich dętek: Dzięki komponentom XPLR Sram ogromnie rozszerza gamę produktów Gravel. Dotyczy to nie tylko grup osprzętu naszej własnej firmy, ale także RockShox i Zipp. Obaj producenci czują się też u siebie pod wspólnym „dachem” Srama. Otrzymujesz więc trzy nowe grupy osprzętu, widelec amortyzowany, […]
Maczeta Bulls Trail - krótka i słodka
- Materiał ramy: Węgiel
- rozmiar koła: 28 cali
- Rozmiary ramek: S, M, L, XL
- Maksymalna szerokość opony: 50 mm
- Cena: 3.999 Euro
Piotr mówią
Witaj!
Bardzo ciekawy rower! Czy wiadomo, które mocowanie rury sterowej ma seria Machete (prawdopodobnie wyposażone w RockShox Rudy)?
Z poważaniem
Piotr