Nowe rowery Scott 2022: Na rok 2022 Scott całkowicie zmienił swoje rowery górskie do biegów przełajowych i szlaków. Wiele wydarzyło się również w sektorze e-MTB: do oferty dodano dwa e-MTB. The eRIDE patrona jest pełen ciekawych niespodzianek. Tutaj prezentujemy wszystkie nowości i rowery.
Koła nie da się już wynaleźć na nowo? Nawet nie blisko! Scott pokazuje nam, co jest jeszcze możliwe dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dla nowych rowerów górskich i e-MTB na rok 2022. Pomysłowi wynalazcy, którzy przypadkowo wprowadzili na rynek pierwsze linie rowerów z kołami 2012 cala w 27,5 roku, mają je nowe 2022 rowery pełne wspaniałych funkcji. Poniżej znajdziesz przegląd modeli i funkcji nowych rowerów Scott.
Najlepsze funkcje we wszystkich nowych rowerach górskich i e-MTB
Amortyzator zintegrowany w ramie
Wygląda jak w pełni, ale gdzie jest amortyzator? To zdanie nie byłoby naganne, gdybyśmy stali przed jednym z nowych rowerów Scotta. Ponieważ Scottowi udało się całkowicie ukryć szok w ramach nowiutkich rowerów górskich i e-MTB. Oprócz eleganckiego wyglądu, amortyzator jest oczywiście doskonale zabezpieczony przed zabrudzeniem, dzięki czemu wymaga znacznie mniej konserwacji. Ponadto możliwa jest sztywniejsza konstrukcja ramy i zamontowanie większych łożysk w punktach obrotu - to ostatnie nie tylko poprawia osiągi, ale także żywotność. Dodatkowa przestrzeń jest oszczędzana w samym trójkącie ramy, na przykład, aby móc przymocować większe, bardziej dostępne butelki do picia. Zwłaszcza w przypadku konwencjonalnych rowerów górskich Iskra RC i Spark 900 Bez napędu elektrycznego zintegrowany amortyzator jest bardzo nisko, co poprawia środek ciężkości motocykla. Amortyzator regulowany jest za pomocą tzw. systemu TwinLoc, którym można wygodnie sterować z kierownicy. Gdyby jednak konieczne było dokonanie regulacji bezpośrednio na amortyzatorze, można je łatwo uzyskać za pomocą klapki w dolnej i górnej rurze.
Kokpit ze zintegrowanymi pociągami
Czysty wygląd zintegrowanego amortyzatora jest kontynuowany w kokpicie: Scott elegancko ukrywa wszystkie kable od przerzutek, hamulców, sztycy i TwinLoc pod kierownicą, zanim w końcu wejdą całkowicie do mostka. Oto jak Scott mógł stworzyć najbardziej schludny kokpit roweru górskiego w historii! Ta konstrukcja znacznie zmniejsza również zaginanie kabla. Wysokiej jakości rowery górskie i e-MTB różnych serii modeli mają kierownice z włókna węglowego, które są połączone z mostkiem, tworząc jedną część. Zapewnia to wyjątkowo niską wagę przy znacznie większej sztywności. Z kolei tańsze rowery są wyposażone w aluminiowe kierownice, które podobnie jak kierownice karbonowe również pochodzą od marki komponentów Syncros firmy Scott.
Więcej funkcji w rowerach górskich i e-MTB
Lista funkcji jest wciąż długa - w przeglądzie modeli przedstawiamy wszystkie inne innowacje Scott dla odpowiednich rowerów górskich i e-MTB.
Scott Spark RC 2022: Nowa edycja odnoszącego sukcesy roweru górskiego XC World Cup
To jeden z odnoszących największe sukcesy rowerów górskich Pucharu Świata: Scott Iskra RC. Jednak Scott nie spoczął na laurach - wręcz przeciwnie, Spark RC został całkowicie przeprojektowany na rok 2022 we współpracy z Nino Schurterem i Kate Courtney. Rezultatem jest wysokiej klasy pocisk do biegów przełajowych, który z pewnością wygra ponownie w Pucharze Świata. Amortyzator ukryty w ramie znajduje się tuż nad suportem; dzięki temu środek ciężkości roweru jest ładny i niski. Ponadto taka konstrukcja umożliwia udoskonaloną reakcję amortyzatora i jednocześnie zapewnia większy prześwit opony. Ponadto Scott osiąga większą sztywność dzięki masywnej dolnej rurze roweru górskiego, co oznacza mniejsze zużycie materiału. Tak jak rama Spark RC 2022 tylko 1870 gramów z amortyzatorem! Dzięki systemowi TwinLoc możesz wygodnie dopasować widelec i amortyzator do danej sytuacji podczas jazdy z kierownicy za pomocą jednej dźwigni. Może to zaoszczędzić cenne sekundy w trybie wyścigowym. The Iskra RC mamy tutaj już przetestowane.
Topowy model Spark RC SL EVO AXS 2022
Dzięki niezwykłej masie 10,1 kg ten rower górski jest absolutnym rekordzistą wyścigów. Ponadto prawie wszystko, co można zrobić z włókna węglowego w tym rowerze przełajowym, jest z włókna węglowego. Elementy sprężyste Fox Factory nie pozostawiają nic do życzenia i zapewniają dobrą amortyzację. Scott polega na elektronicznym SRAM XX1 Eagle AXS do zmiany biegów. Hamowanie odbywa się za pomocą szybkich hamulców Shimano XTR M9100. Tyle kosztuje zaawansowana technologia: trzeba za nią wymienić 13.499 XNUMX euro Spark RC SL EVO OSIE rozdać
Dane geometryczne Scotta Rowery górskie Spark RC
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
kąt skrętu | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° |
długość główki ramy | 90.0 mm | 90.0 mm | 105.0 mm | 115.0 mm |
długość górnej rury | 562.0 mm | 590.0 mm | 614.0 mm | 642.0 mm |
wysokość przekroku | 758.0 mm | 765.0 mm | 776.0 mm | 799.0 mm |
spadek suportu | -45.0mm | -45.0mm | -45.0mm | -45.0mm |
wysokość suportu | 330.0 mm | 330.0 mm | 330.0 mm | 330.0 mm |
Radstand | 1,129.0 mm | 1,159.0 mm | 1,190.0 mm | 1,231.0 mm |
długość rury podsiodłowej | 415.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | 540.0 mm |
kąt siedziska | 75.9 ° | 76.1 ° | 76.6 ° | 76.9 ° |
długość tylnego trójkąta | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm |
Dosięgnąć | 411.0 mm | 441.0 mm | 471.0 mm | 501.0 mm |
Stos | 602.5 mm | 602.5 mm | 616.0 mm | 625.0 mm |
długość łodygi | 50.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm | 80.0 mm |
Widelec do wysokości montażu | 530.0 mm | 530.0 mm | 530.0 mm | 530.0 mm |
Maksymalna głębokość wkładania sztycy | 150.0 mm | 175.0 mm | 225.0 mm | 275.0 mm |
długość ramienia korby | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |
Puchar Świata Contessa Spark RC
Scott Bikes 2022: Przegląd wszystkich modeli Spark RC
Poniższy przegląd przedstawia wszystkie warianty kolorystyczne i wyposażenia roweru górskiego Spark RC na rok 2022.
podwozia: FOX 32 Float Rhythm Grip 3, 29″, 120mm / FOX Float Custom EVOLUTION Performance, 120mm
Okrążenie: SRAM NX Eagle 12-rzędowy
hamulce: Shimano Deore M6100, ø 180/160mm
Cena: € 3.699
podwozia: FOX 32 Float Rhythm Grip 3, 29″, 120mm / FOX Float Custom EVOLUTION Performance, 120mm
Okrążenie: SRAM NX Eagle, 12-rzędowa
hamulce: Shimano Deore M6100, ø 180/160mm
Cena: € 3.699
podwozia: Chwyt pneumatyczny FOX 34 SC Float Performance 3, 29″, 120mm / FOX NUDE 5 EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: Shimano XT M8100, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT M8100, ø 180/160 mm
Cena: € 4.699
podwozia: Chwyt pneumatyczny FOX 34 SC Float Performance 3, 29″, 120mm / FOX NUDE 5 EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: Shimano XT M8100, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT M8100, ø 180/160 mm
Cena: € 4.699
podwozia: RockShox SID Select RL3 Air, 29″, 120mm / RockShox NUDE 5 RL3, 120mm
Okrążenie: SRAM GX Eagle AXS, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT M8100, ø 180/160 mm
Cena: € 5.199
podwozia: RockShox SID Select+ RL3 Air, 29″, 120mm / FOX NUDE 5 EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: Shimano XTR M9100, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XTR M9100, Ø 180/160 mm
Cena: € 6.799
podwozia: RockShox SID Select+ RL3 Air, 29″, 120mm / RockShox NUDE 5 RL3, 120mm
Okrążenie: SRAM X01 Eagle AXS, 12-rzędowa / SRAM GX Eagle AXS
hamulce: Shimano XTR M9100, Ø 180/160 mm
Cena: € 8.299
podwozia: RockShox SID Ultimate RD3 Air, 29″, 120mm / RockShox NUDE 5 RL3, 120mm
Okrążenie: SRAM XX1 Eagle AXS, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XTR M9100, Ø 180/160 mm
Cena: € 9.999
podwozia: FOX 34 SC Spławik Factory Air, 29″, 120mm / FOX NUDE 5 Factory EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: SRAM XX1 Eagle AXS, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XTR M9100, Ø 180/160 mm
Cena: € 13.499
podwozia: RockShox SID Select+ RL3 Air, 29″, 120mm / RockShox NUDE 5 RL3, 120mm
Okrążenie: SRAM X01 Eagle AXS, 12-rzędowa / SRAM GX Eagle AXS
hamulce: Shimano XTR M9100, Ø 180/160 mm
Cena: € 8.299
Scott Spark 900: wariant roweru terenowego odnoszącego sukcesy roweru górskiego XC World Cup 2022
,de Spark 900 jest starszym bratem Spark RC, jeśli chcesz to ująć w ten sposób. Scott używa tutaj tej samej ramy, ale odpowiednio wyposaża rowery górskie w mocniejsze komponenty. Dzięki specjalnie opracowanemu sterowi kąt skrętu można zmienić o 0,6°. Można go łatwo obrócić o 180° - dzięki czemu można łatwo zmienić geometrię roweru. Ale w każdym przypadku przychodzi z tym Spark 900 absolutnie bezkompromisowe urządzenie do domu. Nie ma znaczenia, czy nazywasz to rowerem na szlaki, czy downcountry. Agresywny kąt skrętu 65,8° obiecuje dobrą kontrolę na szybszych zjazdach; niska waga roweru zapewnia odpowiedni napęd. Na przykład, jeśli chcesz naprawdę spalić trochę energii na ciężkim okrążeniu w domu i chcesz ustanowić nowe rekordy okrążenia, z pewnością odniesiesz sukces ze Spark 900. Podczas gdy modele z wyższej półki są wykonane w całości z włókna węglowego, modele niedrogie są wykonane z aluminium. Do rowerów górskich ze średniej półki Spark 900 rama główna wykonana jest z karbonu, tylny wahacz z aluminium.
Topowy model Spark 900 Ostateczny EVO AXS 2022
Podobnie jak w przypadku topowego modelu Spark RC, Scott am Spark 900 Najlepszy topór EVO na węglu, jak okiem sięgnąć. Subtelna, ale bardzo harmonijna koncepcja kolorystyczna jest przekonująca i pasuje do wartości roweru terenowego. Podobnie jak w przypadku Spark RC, Scott polega na elektronicznym SRAM XX1 Eagle AXS do zmiany biegów. Sprężyste elementy Fox Factory zapewniają wygodę. Ponadto do zmniejszenia prędkości używa się szlachetnego Trickstuff Piccola HD - nawiasem mówiąc, portfel zostanie zmniejszony o 13.499 XNUMX €, jeśli to zrobisz Spark 900 Najlepszy topór EVO rower górski chce nazwać swoim własnym w 2022 roku.
Dane geometryczne Scotta Rowery górskie Spark 900
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
kąt skrętu | 65.8 ° | 65.8 ° | 65.8 ° | 65.8 ° |
długość główki ramy | 90.0 mm | 90.0 mm | 105.0 mm | 115.0 mm |
długość górnej rury | 561.0 mm | 589.0 mm | 613.0 mm | 641.0 mm |
wysokość przekroku | 759.0 mm | 767.0 mm | 778.0 mm | 801.0 mm |
spadek suportu | -43.5mm | -43.5mm | -43.5mm | -43.5mm |
wysokość suportu | 331.5 mm | 331.5 mm | 331.5 mm | 331.5 mm |
Radstand | 1,145.0 mm | 1,174.0 mm | 1,205.0 mm | 1,236.0 mm |
długość rury podsiodłowej | 415.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | 540.0 mm |
kąt siedziska | 75.7 ° | 75.9 ° | 76.4 ° | 76.7 ° |
długość tylnego trójkąta | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm |
Dosięgnąć | 410.0 mm | 440.0 mm | 470.0 mm | 500.0 mm |
Stos | 607.5 mm | 607.5 mm | 617.7 mm | 627.0 mm |
długość łodygi | 50.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm |
Widelec do wysokości montażu | 540.0 mm | 540.0 mm | 540.0 mm | 540.0 mm |
Maksymalna głębokość wkładania sztycy | 150.0 mm | 175.0 mm | 225.0 mm | 275.0 mm |
długość ramienia korby | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |
Scott Bikes 2022: Przegląd wszystkich modeli Spark 900
W poniższym zestawieniu znajdziesz wszystkie warianty kolorystyczne i wyposażenia roweru górskiego Spark 900 na rok 2022.
ustawienie: aluminium
podwozia: RockShox Judy Silver TK Solo Air, 29″, 130mm / X-Fusion NUDE 5 RLX, 120mm
Okrążenie: SRAM NX Eagle 12-rzędowy / SRAM SX Eagle
hamulce: Shimano MT201, średnica 180mm
Cena: € 2.599
ustawienie: aluminium
podwozia: RockShox Judy Silver TK Solo Air, 29″, 130mm / X-Fusion NUDE 5 RLX, 120mm
Okrążenie: SRAM NX Eagle 12-rzędowy / SRAM SX Eagle
hamulce: Shimano MT201, średnica 180mm
Cena: € 2.599
ustawienie: aluminium
podwozia: RockShox Judy Silver TK Solo Air, 29″, 130mm / X-Fusion NUDE 5 RLX, 120mm
Schaltung: Shimano XT M8100, 12 biegów / Shimano Deore SL-M6100
hamulce: Shimano MT501, średnica 180mm
Cena: € 2.899
ustawienie: aluminium
podwozia: RockShox Judy Silver TK Solo Air, 29″, 130mm / X-Fusion NUDE 5 RLX, 120mm
Okrążenie: Shimano XT M8100, 12 biegów / Shimano Deore SL-M6100
hamulce: Shimano MT501, średnica 180mm
Cena: € 2.899
ustawienie: aluminium
podwozia: RockShox Pike Select RL3 Air, 29″, 130mm / RockShox Deluxe Select RL3, 120mm
Okrążenie: SRAM GX Eagle 12-rzędowa / SRAM NX Eagle
hamulce: Shimano MT501, średnica 180mm
Cena: € 3.599
ustawienie: karbon / aluminium
podwozia: RockShox Pike Select RL3 Air, 29″, 130mm / RockShox Deluxe Select RL3, 120mm
Okrążenie: SRAM NX Eagle 12-rzędowy / SRAM SX Eagle
hamulce: Shimano MT501, średnica 180mm
Cena: € 3.799
ustawienie: karbon / aluminium
podwozia: Chwyt FOX 34 Float Rhythm Air 3, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: Shimano XT M8100, 12 biegów / Shimano Deore M6100
hamulce: Shimano Deore M6120, Ø 180 mm
Cena: € 4.199
ustawienie: karbon / aluminium
podwozia: Chwyt FOX 34 Float Rhythm Air 3, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: Shimano XT M8100, 12 biegów / Shimano Deore M6100
hamulce: Shimano Deore M6120, Ø 180 mm
Cena: € 4.199
ustawienie: karbon / aluminium
podwozia: FOX 34 Float Performance Elite Air, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: SRAM GX Eagle, 12-rzędowa
hamulce: Shimano SLX M7120, Ø 180 mm
Cena: € 4.699
ustawienie: Węgiel
podwozia: FOX 34 Float Performance Elite Air, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: Shimano XT M8100, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT, ø 180 mm
Cena: € 5.499
ustawienie: Węgiel
podwozia: FOX 34 Float Performance Elite Air, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: SRAM GX Eagle AXS, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT M8120, Ø 180 mm
Cena: € 6.299
ustawienie: Węgiel
podwozia: FOX 34 Spławik Factory Air, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T Factory EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: SRAM X01 Eagle AXS, 12-rzędowa / SRAM GX Eagle AXS
hamulce: Shimano XTR M9120, Ø 180 mm
Cena: € 9.499
ustawienie: Węgiel
podwozia: FOX 34 Spławik Factory Air, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T Factory EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: SRAM XX1 Eagle AXS, 12-rzędowa
hamulce: Trickstuff Piccola HD Carbon, ø 180 mm
Cena: € 13.499
ustawienie: aluminium
podwozia: RockShox Judy Silver TK Solo Air, 29″, 130mm / X-Fusion NUDE 5 RLX, 120mm
Okrążenie: Shimano XT M8100, 12 biegów / Shimano Deore SL-M6100
hamulce: Shimano MT501, średnica 180mm
Cena: € 2.899
ustawienie: karbon / aluminium
podwozia: RockShox Pike Select RL3 Air, 29″, 130mm / RockShox Deluxe Select RL3, 120mm
Okrążenie: SRAM NX Eagle, 12-rzędowa / SRAM SX Eagle
hamulce: Shimano MT501, średnica 180mm
Cena: € 3.799
ustawienie: karbon / aluminium
podwozia: FOX 34 Spławik Performance Air Grip 3, 29″, 130mm / FOX NUDE 5T EVOLUTION, 120mm
Okrążenie: SRAM GX Eagle, 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT, ø 180 mm
Cena: € 4.699
Scott Patron eRIDE: ogromna innowacja w E-MTB
Wszystko w tym rowerze jest zaawansowane technologicznie! Scott kontynuuje nowe eRIDE patrona - że my już tu zaprezentowane mają – standardy wśród E-MTB. Wiele przemyślanych detali sprawia kupującemu nieustającą przyjemność i można zapytać: dlaczego nikt wcześniej na to nie wpadł? Są to na przykład tylne światła, które są zintegrowane z małym błotnikiem. Albo sposób montażu silnika, który jest skręcony do góry, co lepiej chroni go przed kontaktem z podłożem i zapewnia lepsze odprowadzanie ciepła do góry. Zdejmowany wyświetlacz Bosch Kiox 300 jest łatwo i centralnie montowany na zespole mostek-kierownica i informuje rowerzystę o wszystkich ważnych funkcjach. System można również połączyć ze smartfonem przez Bluetooth.
Geometria eRIDE patrona został zaprojektowany z myślą o płynnej pracy i dobrych właściwościach podjazdowych dzięki długim tylnym widełkom i dużemu zasięgowi. Scott określa ten E-MTB jako rower na szlaki, ale ze swoim 160 mm skokiem i kątem skrętu około 65 stopni, zdecydowanie nadaje się do bardziej wymagających zastosowań enduro i powinien dawać kierowcy dużo radości podczas zjazdów.
Podczas gdy numery modeli 900 mają ramę z włókna węglowego, modele 910 i 920 mają nieco cięższą aluminiową ramę.
Napęd Bosch zapewniający potężną moc E-MTB
Umierać eRIDE patrona Modele są wyposażone w silnik Bosch Performance CX i czerpią energię z nowej rury Bosch PowerTube o mocy 750 Wh.E-MTB są zatem zasilane najmocniejszym akumulatorem w ofercie Bosch. Ponadto Scott określa zasięg do 100 km lub 2000 metrów wysokości dla swoich E-MTB. Nawiasem mówiąc, akumulator można wyjąć od dołu bez użycia narzędzi.
Najwyższy model Patron eRIDE 900 Ultimate
Węgiel, innowacje i szlachetne części wszędzie! To dobry sposób na opisanie Patron Ultimate. Karbonowe koła DT Swiss HXC1501 i elementy zawieszenia Fox Factory nie pozostawiają nic do życzenia. Hamowanie odbywa się za pomocą potężnych czterotłokowych hamulców Shimano XTR. Scott używa grupy SRAM XX1 Eagle AXS do napędzania E-MTB. Działa to elektronicznie, a tym samym oszczędza kabel w e-rower górski. E-MTB waży zaledwie 23,7 kg, co jest godną szacunku wartością jak na rower z tak mocnym akumulatorem! Za 11.999 XNUMX euro, tak wiele high-endów ma swoją cenę.
Dane geometrii roweru Scott Patron eRIDE E-MTB
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
kąt skrętu | 64.5 ° | 65.0 ° | 65.0 ° | 65.0 ° |
długość główki ramy | 120.0 mm | 125.0 mm | 135.0 mm | 145.0 mm |
długość górnej rury | 579.4 mm | 595.0 mm | 625.6 mm | 656.4 mm |
wysokość przekroku | 766.0 mm | 766.0 mm | 766.0 mm | 766.0 mm |
spadek suportu | -30.0mm | -30.0mm | -30.0mm | -30.0mm |
wysokość suportu | 347.0 mm | 347.0 mm | 347.0 mm | 347.0 mm |
Radstand | 1,221.7 mm | 1,231.7 mm | 1,263.7 mm | 1,295.4 mm |
długość rury podsiodłowej | 410.5 mm | 440.5 mm | 470.4 mm | 500.4 mm |
kąt siedziska | 77.0 ° | 76.9 ° | 76.9 ° | 76.8 ° |
długość tylnego trójkąta | 454.0 mm | 454.0 mm | 454.0 mm | 454.0 mm |
Dosięgnąć | 432.7 mm | 445.8 mm | 473.6 mm | 501.2 mm |
Stos | 634.8 mm | 642.2 mm | 651.3 mm | 660.4 mm |
długość łodygi | 50.0 mm | 50.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm |
Widelec do wysokości montażu | 567.1 mm | 567.1 mm | 567.1 mm | 567.1 mm |
Maksymalna głębokość wkładania sztycy | 245.0 mm | 265.0 mm | 300.0 mm | 320.0 mm |
długość ramienia korby | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm |
Scott Bikes 2022: Przegląd wszystkich modeli Patron eRIDE
Wszystkie modele Scott Patron eRIDE 900 i ich wyposażenie można znaleźć w poniższym przeglądzie. Umieściliśmy również modele damskie z nazwą Contessa.
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: FOX 38 Spławik Factory Air 29″, 160mm / FOX NUDE T eRIDE, 160mm
Okrążenie: SRAM XX1 Eagle AXS 12-rzędowa
hamulce: Shimano XTR BR-M9120, ø 203 mm
Cena: € 11.999
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: FOX 38 Spławik Factory Air 29″, 160mm / FOX NUDE T eRIDE, 160mm
Okrążenie: SRAM X01 Eagle 12-rzędowa / SRAM GX Eagle
hamulce: Shimano XT BR-M8120, ø 203mm
Cena: € 8.999
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: FOX 38 Elite Air 29″, 160mm / FOX NUDE T eRIDE, 160mm
Okrążenie: Shimano XT 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT BR-M8120, ø 203mm
Cena: € 7.999
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: FOX 38 Elite Air 29″, 160mm / FOX NUDE T eRIDE, 160mm
Okrążenie: Shimano XT 12-rzędowa
hamulce: Shimano XT BR-M8120, ø 203mm
Cena: € 7.999
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: FOX 38 Performance Air 29″, 160mm / FOX Float eRIDE, 160mm
Okrążenie: Shimano XT 12-rzędowa
hamulce: Shimano SLX BR-M7120, Ø 203 mm
Cena: € 6.999
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: RockShox Domain Air 29″, 160 mm / FOX Float eRIDE, 160 mm
Okrążenie: Shimano XT 12-rzędowa / Shimano Deore
hamulce: Shimano BR-MT520, Ø 203 mm
Cena: € 6.299
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: RockShox Domain Air 29″, 160 mm / FOX Float eRIDE, 160 mm
Okrążenie: Shimano XT 12-rzędowa / Shimano Deore
hamulce: Shimano BR-MT520, Ø 203 mm
Cena: € 6.299
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: RockShox Domain Air 29″, 160 mm / FOX Float eRIDE, 160 mm
Okrążenie: Shimano XT 12-rzędowa / Shimano Deore
hamulce: Shimano BR-MT520, Ø 203 mm
Cena: € 6.299
Nasza wskazówka: Contessa to tak naprawdę linia specjalnie dla kobiet. Ponieważ jednak te E-MTB nie odbiegają geometrią od modeli męskich, każdy może śmiało wybrać dowolny model. W każdym razie z Patron eRIDE otrzymujesz prawdziwe e-enduro, które powinno prezentować się dobrze zarówno pod górę, jak iw dół.
Scott Axis eRIDE EVO: E-MTB na każdą okazję
Nawet jeśli Axis eRIDE EVO oficjalnie działa jako rower trekkingowy lub SUV w Scott, te E-MTB zdecydowanie nadają się na wycieczkę na wieś! Zwłaszcza model z pełnym zawieszeniem – który my już tu zaprezentowane mają – ze skokiem sprężyny 140 mm i kątem skrętu około 65 stopni, ma dane roweru all-mountain. Myśl o krótkim demontażu bagażnika i błotników nie musi być tutaj odległa. Niemniej jednak te E-MTB są skierowane bardziej do okazjonalnych jeźdźców, którzy nie chcą osiągać najwyższych sportowych osiągów i szukają świetnego e-roweru na każdą okazję. Niezależnie od tego, czy jest to droga do pracy, rodzinna wycieczka do najbliższego jeziora z kąpieliskiem, czy dłuższa wycieczka w ulubione Alpy, a następnie zjazd po szlaku.
Dane geometrii roweru z pełnym zawieszeniem Scott Axis eRIDE EVO E-MTB
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
kąt skrętu | 64.5 ° | 65.0 ° | 65.0 ° | 65.0 ° |
długość główki ramy | 120.0 mm | 125.0 mm | 135.0 mm | 145.0 mm |
długość górnej rury | 579.4 mm | 595.0 mm | 625.6 mm | 656.4 mm |
wysokość przekroku | 759.0 mm | 759.0 mm | 759.0 mm | 759.0 mm |
spadek suportu | -30.0mm | -30.0mm | -30.0mm | -30.0mm |
wysokość suportu | 340.0 mm | 340.0 mm | 340.0 mm | 340.0 mm |
Radstand | 1,238.8 mm | 1,248.7 mm | 1,280.7 mm | 1,312.5 mm |
długość rury podsiodłowej | 410.5 mm | 440.5 mm | 470.4 mm | 500.4 mm |
kąt siedziska | 77.0 ° | 76.9 ° | 76.9 ° | 76.8 ° |
długość tylnego trójkąta | 461.0 mm | 461.0 mm | 461.0 mm | 461.0 mm |
Dosięgnąć | 432.7 mm | 445.8 mm | 473.6 mm | 501.2 mm |
Stos | 635.0 mm | 642.5 mm | 651.6 mm | 660.6 mm |
długość łodygi | 60.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm |
Widelec do wysokości montażu | 561.6 mm | 561.6 mm | 561.6 mm | 561.6 mm |
Maksymalna głębokość wkładania sztycy | 245.0 mm | 265.0 mm | 300.0 mm | 320.0 mm |
długość ramienia korby | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |
Dane geometrii roweru typu hardtail Scott Axis eRIDE EVO E-MTB
Rozmiar | S | M | L | XL (nie dama) |
---|---|---|---|---|
kąt skrętu | 64.5 ° | 65.0 ° | 65.0 ° | 65.0 ° |
długość główki ramy | 120.0 mm | 125.0 mm | 135.0 mm | 145.0 mm |
długość górnej rury | 579.4 mm | 595.0 mm | 625.6 mm | 656.4 mm |
wysokość przekroku | 759.0 mm | 759.0 mm | 759.0 mm | 759.0 mm |
spadek suportu | -30.0mm | -30.0mm | -30.0mm | -30.0mm |
wysokość suportu | 340.0 mm | 340.0 mm | 340.0 mm | 340.0 mm |
Radstand | 1,238.8 mm | 1,248.7 mm | 1,280.7 mm | 1,312.5 mm |
długość rury podsiodłowej | 410.5 mm | 440.5 mm | 470.4 mm | 500.4 mm |
kąt siedziska | 77.0 ° | 76.9 ° | 76.9 ° | 76.8 ° |
długość tylnego trójkąta | 461.0 mm | 461.0 mm | 461.0 mm | 461.0 mm |
Dosięgnąć | 432.7 mm | 445.8 mm | 473.6 mm | 501.2 mm |
Stos | 635.0 mm | 642.5 mm | 651.6 mm | 660.6 mm |
długość łodygi | 60.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm |
Widelec do wysokości montażu | 561.6 mm | 561.6 mm | 561.6 mm | 561.6 mm |
Maksymalna głębokość wkładania sztycy | 245.0 mm | 265.0 mm | 300.0 mm | 320.0 mm |
długość ramienia korby | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |
Scott Bikes 2022: Przegląd wszystkich modeli Axis eRIDE EVO
Tutaj wymieniono wszystkie modele i warianty Scott Axis eRIDE EVO wraz z ich funkcjami.
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: FOX AWL 29″, 140mm / FOX Float eRIDE Trunnion, 140mm
Okrążenie: Shimano Deore XT 11-rzędowa / Shimano Deore
hamulce: Shimano BR-MT520, Ø 203 mm
Cena: € 6.299
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: SR Suntour XCR34 Powietrze 29″, 120mm
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano BR-MT400, Ø 180 mm
Cena: € 4.299
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 750Wh
podwozia: SR Suntour XCR34 Powietrze 29″, 120mm
Okrążenie: Shimano Deore XT 11-rzędowa / Shimano Deore
hamulce: Shimano BR-MT520, Ø 203 mm
Cena: € 4.599
Nasza wskazówka: Scott Axis eRIDE EVO FS może być dobrym wyborem dla każdego, kto myśli o zakupie eMTB, ale nigdy wcześniej nie jeździł na rowerze. Otrzymujesz więc solidny rower uniwersalny lub SUV, który zawiera wiele innowacji. Jeśli Twoje sportowe ambicje rosną w trakcie użytkowania, możesz zdjąć błotniki i bagażnik, założyć nieco grubsze opony i już masz E-MTB, który absolutnie nadaje się do jazdy w terenie!
Rowery górskie Scott i E-MTB w sieci
Scott Spark RC w teście Velomotion
Schreibe einen Kommentar