Nowości produktowe: To Gigantyczny bunt jest już znany wielu fanom kolarstwa jako prawdziwie wszechstronny i zawsze wiedział, jak przekonać dużym komfortem i dobrym prowadzeniem. Dzięki dużej wszechstronności doskonale czuje się na drogach asfaltowych i szutrowych, a także w terenie. Dzięki zupełnie nowemu Giant Revolt E+, sprawdzony wszechstronny rower został teraz wyposażony w silnik Shimano EP8, który zapewnia dodatkowe wsparcie i mnóstwo radości z jazdy.
Nowy Giant Revolt E+ to najnowszy członek rodziny e-rowerów Giant. Dzięki nowym technologiom i nowemu systemowi SyncDrive Pro, który został połączony z silnikiem Shimano EP8, jest to idealna, wszechstronna kierownica z e-wsparciem. Specjalnie zaprojektowany układ napędowy zapewnia płynne przyspieszenie na utwardzonych drogach, szutrze lub drogach gruntowych, a także jest zoptymalizowany do użytku z elektronicznymi manetkami Shimano Di2, co pozwala na czystą konfigurację kokpitu, która nie wymaga dodatkowego wyświetlacza na kierownicy. W porównaniu z systemami SyncDrive Pro stosowanymi w wielu innych e-rowerach Giant, silnik Shimano EP8 jest dostrojony tak, aby mniej reagował na wprowadzany moment obrotowy, a bardziej na kadencję, ponieważ kadencja ma największe znaczenie, gdy jazda na szutrze jest wyższa. Dzięki temu idealnie nadaje się do równomiernego przenoszenia mocy i jeszcze bardziej czułej kontroli. Przy masie zaledwie 2,8 kg i momencie obrotowym 85 Nm mocny układ napędowy robi wrażenie.
Sterowanie silnikiem odbywa się za pomocą panelu sterowania RideControl Go na górnej rurze. Ale: Giant Revolt E+ ma również tak zwaną technologię SmartAssist. Tutaj siła wywierana na pedały jest mierzona za pomocą sześciu czujników, a zatem obliczane jest odpowiednie wsparcie, aby stworzyć naturalne, mocne wrażenia z jazdy. Możesz także wybrać, czy poziomy wspomagania mają być dostosowywane automatycznie podczas jazdy. Nie musisz więc wprowadzać żadnych dodatkowych ustawień podczas jazdy i możesz po prostu rozpocząć jazdę. I to trwa dość długo bez żadnych problemów, ponieważ dzięki nowemu akumulatorowi EnergyPak Smart Compact 500, który jest zgrabnie zintegrowany z dolną rurą zestawu ramy, masz przyzwoity zasięg na takim rowerze. Jeśli zabraknie Ci energii, jesteś również dobrze wyposażony w funkcję szybkiego ładowania (do 80 proc. w 2,2 godziny) czy przedłużacze zasięgu, które oferują dodatkowe 250 Wh mocy.
Jak już wspomniano, Giant Revolt E+ został opracowany w stylu nieobsługiwanych rowerów szutrowych z serii Revolt, aby zapewnić płynną i responsywną jazdę na każdej nawierzchni. Zestaw ramy ALUXX SL i widelec z włókna węglowego stanowią idealną platformę do sportowej i zrównoważonej jazdy. Sztyca D-Fuse pomaga amortyzować wstrząsy i wibracje, co pozytywnie wpływa na komfort. Ponadto wszystkie modele są wyposażone w opony o dużej pojemności i zintegrowane mocowania na błotniki, bagażniki i inne akcesoria.
Heike mówią
... znowu ciężki gravel (18 kg!!!), który całkowicie ignoruje potrzeby gravera. Tam, gdzie z łatwością jedziesz z prędkością 30 km/h na innych rowerach szutrowych, potrzebujesz wsparcia GIANT, aby osiągnąć 25 km/h. Jaki to ma sens? Oczywiście silnik jest zaletą na stromych górach. Ale to jest to. Na płaskim terenie i na lekkich wzniesieniach ciężki rower hamuje zabawę!