Test: żywotność, zwinność i przyjemność z jazdy, Storck E:nario ma to wszystko i wiele więcej w swoim bagażu. Sprawdziliśmy dla Ciebie, co jest szczególnie atrakcyjne w e-gravelowym rowerze Storck i gdzie mogą leżeć słabe strony.
Od ponad 25 lat producent rowerów Storck jest synonimem innowacyjności i wysokiej jakości inżynierii w Niemczech. Od klasycznych rowerów wyścigowych i MTB po aktualne trendy, takie jak rowery elektryczne, rowery szutrowe lub rowery szutrowe, w ofercie Storck znajdziesz (prawie) wszystko. z modele Grixa producent ma w ofercie bardzo sportowe rowery szutrowe, które szybko odniosły sukces, a E:nario również jest na rynku od kilku lat.
Storck E:nario – dynamiczny i sportowy
Na pierwszy rzut oka Storck E:nario wydaje się być swego rodzaju połączeniem aerodynamicznej wyścigówki i wszechstronnej opony do użytku na asfalcie i lekkim szutrze. Dzięki obszernemu kształtowi rury akumulator zintegrowany z rurą dolną można odkryć dopiero po bliższym przyjrzeniu się. Dzięki wysokiej jakości karbonowemu ułożeniu ramy i widelca E:nario waży tylko 14,35 kg pomimo napędu elektrycznego, co z jednej strony ma przyjemny wpływ na zwinność prowadzenia, a z drugiej strony, szczególnie w połączeniu z dynamicznym sportowym silnikiem Fazua Evation zapewnia odpowiednie osiągi podczas wspinaczki. Niemniej jednak, dzięki tej ogólnej koncepcji rzadko masz wrażenie, że siedzisz na e-rowerze, ponieważ naturalne wrażenia z jazdy są na pierwszym planie dzięki interakcji sportowej geometrii, karbonowej ramy, napędu i odpowiedniego wyposażenia. Nawet jeśli maksymalnie 250 watów dodatkowej mocy daje nam dużo przyjemności, to mając E:nario jako jednego z nielicznych e-gravelerów wydaje się sensowne, aby po zdjęciu Fazua móc jeździć na rowerze jak na „normalnym” gravelu baterii nawet bez e-wsparcia.
Zabawna radość z jazdy i dobre prowadzenie
Ale nawet jeśli po prostu zostawisz akumulator na rowerze, będziesz miał dużo radości z jazdy, ponieważ nie tylko łatwiej jest podjeżdżać pod górę, ale rower e-gravel Storck jest w zasadzie bardzo bezpośredni i zwinny, co jest dużo zabawa. Dzięki szybkiemu przyspieszeniu i bardzo zabawnemu prowadzeniu motocykl zachęca do dodania gazu. Jeśli masz ochotę na jeszcze więcej akcji w terenie, mały tuning opon sprawi Ci wiele przyjemności, ponieważ bardzo bulwiasty widelec oferuje dużo miejsca, dzięki czemu można zamontować znacznie szersze opony, aby zwiększyć przydatność i komfort w terenie z E:nario. Swoją rolę odgrywa tu również krótki tył, który zapewnia stabilność kierunkową i bezpośredniość, zwłaszcza w technicznych pasażach. Jednak właściwości te okupione są płynnością prowadzenia i toczenia, co na początku nas zaskoczyło. Jednak ze względu na dużą sztywność w połączeniu ze zwinnością, motocykl albo wydaje się nerwowy przy nieco wyższych prędkościach, albo brakuje Ci napędu, który był tak silny na początku.
Storck E:nario – Nie długodystansowy turysta
Ponieważ rama nie oferuje prawie żadnych dodatkowych oczek i opcji mocowania akcesoriów, kolarze długodystansowi i fani bikepackingu niekoniecznie powinni należeć do grupy docelowej E:nario. Sportowi jeźdźcy, którzy potrzebują trochę wsparcia tu i tam, są na miejscu. Ergonomicznie ukształtowana kierownica powinna również idealnie pasować do obrazu i powinna być łatwa do trzymania, szczególnie w dolnej części kierownicy. Dopełnieniem tego szybkiego roweru jest 2-biegowa grupa Shimano Ultegra i sportowe koła DT Swiss.
Storck E:nario – Przegląd funkcji
Ramki do zdjęć | Storck E:nario AE monocoque |
widelec | Storck E: nario AE |
Schaltung | Shimano Ultegra |
mechanizm korbowy | Droga FSA dla Fazua 50/36T |
w Kassetten | Shimano Ultegra 11-28T |
hamulce | Shimano Ultegra |
zestaw kołowy | Splajn DT Swiss P1800 |
opony | Schwalbe G-One Allround TLE |
Lenker | Storck RBC220 Carbon |
trzon | Storck e:nario AE Carbon |
siodło | Szorty Selle San Marco |
wsparcie | Storck e:nario AE Carbon |
Silnik | Fazua Evation |
akumulator | Pakiet napędowy Fazua 250Wh |
koło wagi | 14,35 kilogram |
Schreibe einen Kommentar