Test: Nazwa mówi wszystko tutaj, ponieważ Corratec E-Allroad czuje się jak w domu na (prawie) wszystkich drogach. Dzięki zrównoważonej geometrii i dynamicznemu wsparciu napędu Fazua jesteś dobrze ustawiony zarówno w życiu codziennym, jak iw czasie wolnym.
Odkąd firma Corratec została założona ponad 30 lat temu, modele sportowe stanowią integralną część portfolio. Niemniej jednak stale rozwijamy się, aby móc objąć wszystkie aspekty roweru. Nieważne, czy chodzi o sport, wypoczynek czy codzienność. Od kilku lat w ofercie producenta z bawarskich podnóży Alp pojawia się coraz więcej e-rowerów. Wśród prawie 50 rowerów z e-wspomaganiem wyróżnia się również E-Allroad, rower szutrowy z silnikiem.
Podobnie jak wielu producentów e-rowerów, Corratec opiera się na sprawdzonej platformie i łączy ją ze sportowym napędem Fazua Evation. Daje to w dużej mierze identyczną strukturę jak „klasyczny” rower szutrowy Corratec i nadal możesz korzystać z aktywnego wsparcia. Dzięki dobrze skoordynowanym poziomom wspomagania, E-Allroad nie traci swoich naturalnych właściwości jezdnych, a Ty dostajesz niezbędne doładowanie, kiedy go potrzebujesz. Jednak Corratec E-Graveller jedzie bardzo wolno bez silnika lub powyżej limitu 25 km/h, co powinno wynikać nie tylko z jego wagi 16,35 kilograma. Trochę niefortunnie umieszczono również element sterujący Fazua, który nie znajduje się na górnej rurze, ale w trójkącie ramy na dolnej rurze, przez co jest trudno dostępny podczas jazdy.
Corratec E-Allroad - Zrównoważone, wszechstronne właściwości połączone z e-wsparciem
Ale jeśli wybrałeś odpowiedni poziom wsparcia, E-Allroad może w pełni pokazać swoje mocne strony w umiarkowanym terenie. Dzięki dobrym właściwościom toczenia i pewnej gładkości możesz szybko dotrzeć do celu. W miarę wyważona geometria zapewnia również komfortową jazdę. Komfort i prowadzenie na wzniesieniach i dolinach również pasują do ogólnego obrazu i przyczyniają się do wszechstronnych możliwości motocykla. Obszerne opony WTB Riddler zapewniają dobrą przyczepność i komfort dzięki dobremu profilowi i szerokości 45 mm. Jednak z tego powodu, a także z powodu ogromnej masy E-Allroad, musisz poświęcić trochę więcej czasu, aby rozpędzić go do prędkości. Ale kiedy Corratec się toczy, leży dobrze na torze i jest na właściwym torze.
Corratec E-Allroad — solidny i wszechstronny rower
Można więc dość szybko zauważyć, że Corratec E-Graveller ma dość szerokie podstawy, aby móc objąć dużą liczbę możliwych zastosowań. Dzięki solidnym, a przede wszystkim własnym elementom, takim jak kierownica, mostek, sztyca i korba wykonane z aluminium, długowieczność i funkcjonalność roweru są wysuwane na pierwszy plan bez zbędnych dodatków, co również przyczynia się do wszechstronnych możliwości firmy E-Allroads.
Corratec E-Allroad – Sprzęt w skrócie
Ramki do zdjęć | Corratec E-Road Gravel Alu |
widelec | Corratec E Allroad |
Schaltung | Shimano GRX600 |
mechanizm korbowy | Korby Zzyzx E-Power 42T |
w Kassetten | Shimano SLX 10-42T |
hamulce | Shimano GRX |
zestaw kołowy | Zzyzx Allroad |
opony | WTB Riddler 45mm |
Lenker | Zzyzx SL Alu |
trzon | Zzyzx aluminium |
siodło | Selle Italia X W145 |
wsparcie | Zzyzx aluminium |
Silnik | Fazua Evation |
akumulator | Pakiet napędowy Fazua 250Wh |
koło wagi | 16,35 kilogram |
Schreibe einen Kommentar