Nowości produktowe: Wraz z nową serią Grade Power, GT Bikes, producent dobrze znany z sektora MTB, przedstawia wypróbowany i przetestowany rower szutrowy w trzech wersjach silnikowych dla fanów off-roadu i osób dojeżdżających do pracy. E-Graveler pozostaje wierny swojemu typowemu „potrójnemu trójkątowi” i chce zaoferować kierowcy najwyższy komfort jazdy i dodatkową moc poprzez specjalne przejście wsporników siodełka w ramę główną.
GT powinno być znane większości jako producent rowerów górskich, ponieważ nawet jeśli GT był kiedyś sponsorem belgijskiej drużyny loteryjnej dobre 20 lat temu, motocykle tylko w ograniczonym stopniu mogły się sprawdzić w wyścigach szosowych. Ale możesz zdobyć o wiele więcej na swoich wysokiej jakości rowerach na trudniejszym terenie i raz po raz ustawiać akcenty. Dzięki nowym modelom GT Grade Power Series odważysz się wejść na scenę rowerów szutrowych z napędem elektrycznym. Modele powstały na podstawie tzw „klasyczne” rowery szutrowe klasy GT zaprojektowane, co również testowaliśmy w wersji Carbon Pro.
Oczywiste jest również, że modele Grade z serii GT Power nie powinny być pozbawione słynnych potrójnych trójkątów, w których wsporniki siodełka są całkowicie oddzielone od rury podsiodłowej. To obiecuje przyjemne wygięcie tylnej części, co powinno wyraźnie poprawić komfort. Możliwości terenowe modeli również powinny być priorytetem, podobnie jak w przypadku niezmotoryzowanego GT Grade. Przy dużym prześwicie na opony o szerokości do 42 mm chcesz, aby było to wystarczająco możliwe. Punkty mocowania w modelach Power Series są podobne do tych w GT Grade Carbon, ponieważ tutaj również starają się oferować wszystkie opcje toreb, błotników, bagażników, a nawet trzech uchwytów na butelki.
Seria mocy klasy GT: układ napędowy
Rama serii Grade Power jest wykonana z aluminium 6061 i jest wyposażona w wysokiej jakości widelec w całości z włókna węglowego. Układ napędowy X35+ firmy Ebikemotion można znaleźć we wszystkich modelach, co powinno przynieść dobre przyspieszenie z 250 watami, które docierają bezpośrednio do piasty tylnego koła. Akumulator o pojemności 250 Wh jest ładnie i prosto schowany w dolnej rurze. Atrakcyjnie zintegrowany element sterujący na górnej rurze uzupełnia aplikację ebikemotion i zapewnia tym samym najlepszą łączność.
Modele w skrócie
Wzmacniacz mocy klasy GT
Dzięki GT eGrade AMP producent stworzył wysokiej jakości pakiet ogólny. Mieszanka mechanicznego Shimano GRX 800 i 600 z zębatką jest imponująca, a opony 42 WTB Resolute TCS obiecują dużą przyczepność i komfort, kiedy to naprawdę się liczy. Za 3.199 euro ogłaszasz wstępną cenę takiego roweru e-gravel.
Śruba mocy klasy GT
GT eGrade Bolt lśni błyszczącym turkusem i z pewnością przyciąga wzrok. Dzięki mechanicznemu napędowi Shimano GRX 400 i napędowi 2×10 masz zapewnioną długotrwałą wydajność zmiany przełożeń. Opony WTB Nano o szerokości 40 mm zawsze przekonują dobrymi wszechstronnymi właściwościami. Całość dostępna jest za 2.799 euro.
Prąd mocy klasy GT
Nieco niekonwencjonalne podejście zastosowano w modelu GT eGrade Current, który jest wyposażony w płaskownik odpowiedni dla osób dojeżdżających do pracy. Niemniej jednak rama i opony WTB Nano zapewniają najlepszą przydatność terenową do użytku na drogach szutrowych. Cały pakiet, który jest dostępny za 1 euro, uzupełnia napęd Microshift Advent X 10×2.399.
Schreibe einen Kommentar